Fool schreef:Ik heb nog geen overtuigende bron voor langs zien komen die aangeeft dat zowel losse 25I-NBOMe als HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's oraal mniet opgenomen kunnen worden. Heb jij die misschien?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Volgens mij heeft hij het daar niet over gehad. Ik vind net overigens de opname van die presentatie: https://youtu.be/AmuuS4gxOVc
Fool schreef:Ik heb nog geen overtuigende bron voor langs zien komen die aangeeft dat zowel losse 25I-NBOMe als HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's oraal mniet opgenomen kunnen worden. Heb jij die misschien?
omerobert schreef:Ik was onlangs op ICPR 2016, waar ene Jesper Kristensen, die werkt met NBOMe's, vertelde dat ze niet oraal actief zijn omdat ze 'rapid metabolizers' zijn en snel uit de bloedsomloop worden verwijderd. Dit is het enige wat ik heb staan in mijn aantekeningen helaas.
Italiano schreef:Fool schreef:Ik heb nog geen overtuigende bron voor langs zien komen die aangeeft dat zowel losse 25I-NBOMe als HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's oraal mniet opgenomen kunnen worden. Heb jij die misschien?
Ben ik ook lang naar op zoek geweest, maar mijn eigen ervaring was in ieder geval dat meerdere milligrammen oraal geen/nauwelijks effect gaf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten