Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » di maart 17, 2015 11:48 pm

Zou het inderdaad gewoon op een blotter laten opdrogen, 25C blotters werken bij mij prima. Leverde wel een beetje een verdoofde mond op, iets waaraan je zou kunnen herkennen of je het goed doet lijkt mij. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » wo maart 18, 2015 1:35 pm

Probleem is dat ik het heb opgelost in PG (Propyleen Glycol), dat een kookpunt heeft van 188 graden Celsius. Verdampt dus ook niet zo makkelijk...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Piotr » wo maart 18, 2015 1:39 pm

Ik geloof dat de NBOMe's vrij stabiel zijn. Ik zou even wat googlen om hier zeker van te zijn, maar ik denk dat je het wel gewoon kan verdampen in de oven op 150-200°C. Enig idee welke vorm je hebt? .HCl of zo'n complex? Die complex-vormen zeggen mij echter niet zo veel. Als HCl-zout zou het in ieder geval vrij stabiel moeten zijn.
Laatst bijgewerkt door Piotr op wo maart 18, 2015 1:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » wo maart 18, 2015 1:46 pm

Ik heb de HCl zout vorm ja, volgens mij zonder dat HPBCD complex
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Piotr » wo maart 18, 2015 1:57 pm

Van de NBOMe's kan ik zo snel geen smeltpunten vinden (dit is overigens afhankelijk van het zout). Van 2C-C.HCl ligt deze op 220-221°C. Ik verwacht dat het kookpunt van 25C-NBOMe hoger ligt omdat dit een groter molecuul met langere en meerdere vertakkingen. Dit is echter lauter gebaseerd op een paar lessen die me nog zijn bijgebleven. :p

Fysische eigenschappen van drugs worden niet zo snel vrijgegeven voor particulieren, dus het kan moeilijk zijn om erachter te komen. Misschien dat het nog wel ergens te vinden is...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » di jun 09, 2015 1:33 pm

Ben onlangs toch eens gaan twijfelen aan het verhaal dat NBOMe's oraal niet actief zouden zijn, o.a. door het vinden van onderstaande post:

In case anyone comes across this old thread in a search, it turns out that NBOMes are orally active after all, at doses comparable to sublingual
http://www.bluelight.org/vb/threads/667 ... ment/page2

Ook op Wikipedia staat:

25I-NBOMe is widely rumored to be orally inactive; however, oral efficacy has not been disproven and apparent overdoses have occurred via the oral route.
http://en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe

Dus vandaag 1 mg 25i-nbome HCl (opgelost in PG) ingenomen. Heb er ook wat bij gegeten (niet veel, 2 boterhammen)

Dat is nu 1,5 uur geleden, en merk nog niets / vrij weinig.

Sommige berichten op internet zeggen dat het NBOMe gedeelte van het 2C-I gedeelte wordt afgehaald in je lichaam, dus dan zou ik op dit moment 1 mg 2C-I op hebben. Threshold begint bij 2 mg dus opzich logisch dat ik dan niet echt iets merk.

Misschien denken sommigen, wat onzinnig, dit was toch allang bekend? Maybe...maar nu weten we het zeker dus :) Mocht er wel nog wat gebeuren, dan laat ik het weten.

EDIT: nu, ca. 6 uur na inname kan ik zeggen dat ik zeker geen significant effect heb waargenomen.
Laatst bijgewerkt door Italiano op di jun 09, 2015 6:10 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » di jun 09, 2015 5:37 pm

Misschien hangt 't wel van belachelijk veel verteringsstelsel af in je lichaam, is de mythe ontstaan omdat sommige mensen hier (eventueel op dat moment) niet aan voldeden en is er later weer opheffing over geweest omdat mensen het gebruiken om LSD van 25C's te scheiden en toch anders high werden? Na jouw trial durf ik het in ieder geval nog niet aan om een iets hogere dosering 25X oraal te nemen, ik lees teveel wisselende verslagen zonder duidelijke oorzaken.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » di jun 09, 2015 9:56 pm

Het is mij ook echt een raadsel hoe sommige mensen beweren dat bij een lagere dosis dan die ik heb genomen, het wel actief is en veel heftiger zou moeten werken :conf:
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » wo jun 10, 2015 10:55 pm

Ik ben bang dat we daar niet achter gaan komen dat een paar wetenschappers een kistje geld vinden en doen besluiten naar dit soort rariteiten onderzoek te gaan doen. Voor hetzelfde geld was jouw maagzuur net iets té zuur of weetikwhatever.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » wo jun 10, 2015 11:23 pm

Het lijkt niet te komen door het maagzuur (sommige mensen namen de freebase, die dan wordt omgezet in de HCl variant, en hadden "goed" resultaat) maar door afbreking (first pass?) door de lever? (N-dealkylation)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » wo jun 10, 2015 11:27 pm

Nouja, mijn punt was vooral dat we niet verder zullen komen dan speculeren naar iets wat ofwel persoons- ofwel momentsafhankelijk is.

Misschien maakt het wel een verschil of ze het HPBCD-gecomplexeerde 25X'en hadden?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » wo jun 10, 2015 11:40 pm

Klopt, blijft speculeren.

Voorlopig toch maar sublinguaal/bucaal/nasaal blijven nemen dan maar :p
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor omerobert » zo jun 26, 2016 8:57 pm

Fool schreef:Ik heb nog geen overtuigende bron voor langs zien komen die aangeeft dat zowel losse 25I-NBOMe als HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's oraal mniet opgenomen kunnen worden. Heb jij die misschien?


Ik was onlangs op ICPR 2016, waar ene Jesper Kristensen, die werkt met NBOMe's, vertelde dat ze niet oraal actief zijn omdat ze 'rapid metabolizers' zijn en snel uit de bloedsomloop worden verwijderd. Dit is het enige wat ik heb staan in mijn aantekeningen helaas.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 2C-B

Berichtdoor Fool » zo jun 26, 2016 9:22 pm

Geld dat dan ook voor HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's, of heeft hij daar niet over gesproken?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor omerobert » zo jun 26, 2016 9:50 pm

Volgens mij heeft hij het daar niet over gehad. Ik vind net overigens de opname van die presentatie: https://youtu.be/AmuuS4gxOVc
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 2C-B

Berichtdoor Fool » zo jun 26, 2016 10:14 pm

omerobert schreef:Volgens mij heeft hij het daar niet over gehad. Ik vind net overigens de opname van die presentatie: https://youtu.be/AmuuS4gxOVc

Interessant, thanks! :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Italiano » zo jun 26, 2016 10:26 pm

Fool schreef:Ik heb nog geen overtuigende bron voor langs zien komen die aangeeft dat zowel losse 25I-NBOMe als HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's oraal mniet opgenomen kunnen worden. Heb jij die misschien?

Ben ik ook lang naar op zoek geweest, maar mijn eigen ervaring was in ieder geval dat meerdere milligrammen oraal geen/nauwelijks effect gaf.

omerobert schreef:Ik was onlangs op ICPR 2016, waar ene Jesper Kristensen, die werkt met NBOMe's, vertelde dat ze niet oraal actief zijn omdat ze 'rapid metabolizers' zijn en snel uit de bloedsomloop worden verwijderd. Dit is het enige wat ik heb staan in mijn aantekeningen helaas.

Rapid of slow metabolizers is een term die meestal wordt gebruikt voor mensen die een afwijkende hoeveelheid leverenzymen hebben van Cytochrome P450 (bijv. slow metabolizer door lage hoeveelheid CYP2D6 zorgt ervoor dat codeine niet het gewenste effect geeft, i.e. te langzaam in morfine wordt omgezet.)

Snap niet helemaal hoe een psychoactieve stof zelf een "rapid metabolizer" kan zijn. Als 25i-nbome eenmaal in je bloedsomloop zit blijft het namelijk ook vrij lang actief...

In het verleden ben ik op fora tegengekomen dat bij orale inname van 25i-nbome de NBOME-groep van het molecuul wordt "afgehakt" (not sure in welk gedeelte van maagdarmkanaal) en je "gewone" 2C-I overhoudt. De threshold van 2C-I begint volgens Erowid bij 2mg, en vanaf 5mg zou je een licht effect moeten merken. Ik ben voorzichtig maar ben bijna geneigd een keer 5mg oraal te proberen en kijken wat dat doet.

Anyway, thanks voor de link :)
Laatst bijgewerkt door Italiano op zo jun 26, 2016 10:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Fool » zo jun 26, 2016 10:34 pm

Italiano schreef:
Fool schreef:Ik heb nog geen overtuigende bron voor langs zien komen die aangeeft dat zowel losse 25I-NBOMe als HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's oraal mniet opgenomen kunnen worden. Heb jij die misschien?

Ben ik ook lang naar op zoek geweest, maar mijn eigen ervaring was in ieder geval dat meerdere milligrammen oraal geen/nauwelijks effect gaf.

Was dat HPBCD-gecomplexeerde NBOMe, of 'gewone'?

En op het tweede deel van jouw post vind je antwoord in de presentatie die omerobert geplaatst heeft. Hij word in ieder geval op iets van 4/5 verschillende plekken afgeknipt, niet enkel de NBOMe-groep. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Italiano » zo jun 26, 2016 10:35 pm

Dat was de "gewone", namelijk de HCl variant opgelost in PG.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Fool » zo jun 26, 2016 10:36 pm

Ah oke, thanks :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Italiano » zo jun 26, 2016 11:42 pm

Ah, het is me nu wat duidelijker :) voor de geinteresseerden die niet het hele filmpje willen zien, heb ik hieronder wat screenshots geplaatst.









Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Fool » zo jun 26, 2016 11:45 pm

Die screenshots lijken me inderdaad het gros van het deel van de presentatie over NBOMe metabolisatie wel te dekken. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Jmths » wo jun 29, 2016 11:05 pm

Sinds niet al te lange tijd heb ik ervaring opgedaan met zowel 25B-, 25C- als 25I-NBOMe.
Ik heb ieder van deze enkel nasaal in freebase gedoseerd en nog nooit oraal, de doseringen liggen dus aanzienlijk anders dan wat mensen (oraal) gewent zijn. Het was echter wel duidelijk dat 25C de meest potente in gewicht was en de 25I-NBOMe duidelijk de minst potente in gewicht en dat de 25B hier ergens tussenin lag (iets meer leunend naar 25C potentie). Anders dan veel sites doen suggereren.

Vooral met de 25I-NBOMe heb ik aardig wat ervaring, deze was vrolijk, (voor psychedelica begrippen) erg euforisch en relatief gezien aardig helder/licht verteerbaar.

De 25C-NBOMe had wel unieke mooie visuals voor mij, felgroene en roze neonstrepen staan mij bijvoorbeeld nog bij, lichte verbuigingen van 'de wereld' en dromerige blaadjes aan de bomen. Wat mij ook nog heel erg bij staat hiervan is sterke vibraties in het lichaam waardoor deze psychedelica inactiverend werkt (meer 'bank hangen') terwijl deze wel zeer actief aanvoelt.

25B-NBOMe voelde eveneens erg euforisch, op een gegeven moment verstijfde ik zittend een aardig poosje omdat er zoveel euforische pretspanning gaande was. De visuals waren 2C-B visuals 2.0, zeer indrukwekkend. Eveneens vond ik deze nog aanzienlijk introspectief, een aantal dingen in mijn leven heb ik na mijn 25B-NBOMe tripje flink omgeslagen. Ik ben echter wel bang dat ik een licht vertekend beeld heb van de 25B omdat mijn beperkte ervaring hiermee op een zeer stevige dosering was.

De 25I vind ik niet zoveel verschillen van 2C-I qua effecten al lijkt het wel iets omvangrijker te wezen qua effecten, ietsje complexere visuals ofso maar het scheelt weinig naar mijn ervaring.

De 25B vond ik veel op 2C-B lijken maar zeker omvangrijker qua effecten. De visuals waren intenser, de euforie was intenser, ook een introspectief gedeelte die ik met 2C-B eigenlijk nooit zozeer gehad heb. Het is wel iets chaotischer zogezegd.

Met 2C-C heb ik geen ervaring dus kan geen afzetting maken t.o.v. 25C.

Na mijn meer 'introspectieve' 25B tripje ben ik tot de conclusie gekomen dat de NBOMes beter in Pandora's doos kunnen blijven, het gezondheidsrisico dat je er mee loopt is het gewoon niet waard, er zijn genoeg alternatieven. 25B en 25C brengen waarschijnlijk nog wel iets meer risico met zich mee dan de 25I aangezien ze zeker 2x zo potent zijn in gewicht.

Eveneens wil ik hier nog aan toevoegen dat de NBOMes en dissociatieven een belachelijk hard versterkend effect op elkaar hebben en dat deze combinaties voor mijn gevoel aanzienlijk extra risico met zich mee brengen. Voor mijn gevoel is het zeker terecht om hier een duidelijke waarschuwing voor af te geven.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron