Ceremony schreef:Jullie hebben het over zegels, ik heb 25C-NBOMe in poeder. Hoeveel is een normale dosering ongeveer?
Druks schreef:Is er iets bekend over de combinatie 25B-NBOMe en lachgas?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ik heb nergens gezegd dat het 1mg zegels zijn. De schatting was dat het ongeveer 50 microgram LSD per zegel was, maar aan de verdoofde tong te voelen is het eerder 25i-nbome. Dus ik weet niet precies hoeveel 25i voelt als 50 mics LSD...
highrutosen schreef:Partypipo schreef:Ik heb nergens gezegd dat het 1mg zegels zijn. De schatting was dat het ongeveer 50 microgram LSD per zegel was, maar aan de verdoofde tong te voelen is het eerder 25i-nbome. Dus ik weet niet precies hoeveel 25i voelt als 50 mics LSD...
Begrijp ik, maar meestal zijn zulke zegels 1mg.
Heb je maar geluk mee gehad. Als het wel 1mg zegels waren zou je misschien hier met een beetje pech niet meer zijn.
LSD is toch wel iets om te laten testen gezien het risico van de nep zegels. Of in ieder geval niet beginnen met meerdere zegels.
Partypipo schreef:highrutosen schreef:Partypipo schreef:Ik heb nergens gezegd dat het 1mg zegels zijn. De schatting was dat het ongeveer 50 microgram LSD per zegel was, maar aan de verdoofde tong te voelen is het eerder 25i-nbome. Dus ik weet niet precies hoeveel 25i voelt als 50 mics LSD...
Begrijp ik, maar meestal zijn zulke zegels 1mg.
Heb je maar geluk mee gehad. Als het wel 1mg zegels waren zou je misschien hier met een beetje pech niet meer zijn.
LSD is toch wel iets om te laten testen gezien het risico van de nep zegels. Of in ieder geval niet beginnen met meerdere zegels.
Mwa, meerdere mensen hebben eerder van diezelfde velletjes zegels op.
En de vorige keer hebben ik en miss E ook van dezelfde op, 3 tegelijk omdat we er toen nog vanuit gingen dat het 50 mics LSD zegels waren. TOEN hadden we ze beter eerst kunnen laten testen ja. Maar toen hebben we ontdekt dat 3 zegels dus gewoon een prima dosis is, dus dit keer was dat verder niet spannend.
Hoeveel het precies is, is dus nog niet bekend, maar uit ervaring van mijzelf, Miss E en nog meer bekenden is 3 zegels een prima dosis.
Ik zou ze inderdaad wel getest willen hebben, maar testcentrum is alleen maar open als ik aan het werk ben. Eens vragen of Miss E tijd heeft.
Ivo schreef:Vragen om of geven van informatie betreffende:
productie/extractie van illegale middelen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten