Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Partypipo » di aug 19, 2014 10:35 pm

Ik heb nergens gezegd dat het 1mg zegels zijn. De schatting was dat het ongeveer 50 microgram LSD per zegel was, maar aan de verdoofde tong te voelen is het eerder 25i-nbome. Dus ik weet niet precies hoeveel 25i voelt als 50 mics LSD...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor highrutosen » do aug 21, 2014 2:43 pm

Partypipo schreef:Ik heb nergens gezegd dat het 1mg zegels zijn. De schatting was dat het ongeveer 50 microgram LSD per zegel was, maar aan de verdoofde tong te voelen is het eerder 25i-nbome. Dus ik weet niet precies hoeveel 25i voelt als 50 mics LSD...


Begrijp ik, maar meestal zijn zulke zegels 1mg.
Heb je maar geluk mee gehad. Als het wel 1mg zegels waren zou je misschien hier met een beetje pech niet meer zijn.

LSD is toch wel iets om te laten testen gezien het risico van de nep zegels. Of in ieder geval niet beginnen met meerdere zegels.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Partypipo » do aug 21, 2014 4:13 pm

highrutosen schreef:
Partypipo schreef:Ik heb nergens gezegd dat het 1mg zegels zijn. De schatting was dat het ongeveer 50 microgram LSD per zegel was, maar aan de verdoofde tong te voelen is het eerder 25i-nbome. Dus ik weet niet precies hoeveel 25i voelt als 50 mics LSD...


Begrijp ik, maar meestal zijn zulke zegels 1mg.
Heb je maar geluk mee gehad. Als het wel 1mg zegels waren zou je misschien hier met een beetje pech niet meer zijn.

LSD is toch wel iets om te laten testen gezien het risico van de nep zegels. Of in ieder geval niet beginnen met meerdere zegels.


Mwa, meerdere mensen hebben eerder van diezelfde velletjes zegels op.
En de vorige keer hebben ik en miss E ook van dezelfde op, 3 tegelijk omdat we er toen nog vanuit gingen dat het 50 mics LSD zegels waren. TOEN hadden we ze beter eerst kunnen laten testen ja. Maar toen hebben we ontdekt dat 3 zegels dus gewoon een prima dosis is, dus dit keer was dat verder niet spannend.
Hoeveel het precies is, is dus nog niet bekend, maar uit ervaring van mijzelf, Miss E en nog meer bekenden is 3 zegels een prima dosis.
Ik zou ze inderdaad wel getest willen hebben, maar testcentrum is alleen maar open als ik aan het werk ben. Eens vragen of Miss E tijd heeft.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor highrutosen » vr aug 22, 2014 7:03 pm

Partypipo schreef:
highrutosen schreef:
Partypipo schreef:Ik heb nergens gezegd dat het 1mg zegels zijn. De schatting was dat het ongeveer 50 microgram LSD per zegel was, maar aan de verdoofde tong te voelen is het eerder 25i-nbome. Dus ik weet niet precies hoeveel 25i voelt als 50 mics LSD...


Begrijp ik, maar meestal zijn zulke zegels 1mg.
Heb je maar geluk mee gehad. Als het wel 1mg zegels waren zou je misschien hier met een beetje pech niet meer zijn.

LSD is toch wel iets om te laten testen gezien het risico van de nep zegels. Of in ieder geval niet beginnen met meerdere zegels.


Mwa, meerdere mensen hebben eerder van diezelfde velletjes zegels op.
En de vorige keer hebben ik en miss E ook van dezelfde op, 3 tegelijk omdat we er toen nog vanuit gingen dat het 50 mics LSD zegels waren. TOEN hadden we ze beter eerst kunnen laten testen ja. Maar toen hebben we ontdekt dat 3 zegels dus gewoon een prima dosis is, dus dit keer was dat verder niet spannend.
Hoeveel het precies is, is dus nog niet bekend, maar uit ervaring van mijzelf, Miss E en nog meer bekenden is 3 zegels een prima dosis.
Ik zou ze inderdaad wel getest willen hebben, maar testcentrum is alleen maar open als ik aan het werk ben. Eens vragen of Miss E tijd heeft.


Ben wel benieuwd naar de uitslag! Ja als het al eerder gedaan is kan dat wel, maar bij een volgende batch zou ik zeker beginnen met 1 of laten testen.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Miss E » ma aug 25, 2014 11:30 pm

Als ik tijd heb, breng ik morgen een zegeltje naar het testcentrum, ik ben ook wel benieuwd wat er nu werkelijk op zit.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Tweaker » di nov 18, 2014 6:04 pm

Ik wil zelf zegels gaan maken met 25i-NBOMe en dan de hcl variant. Ik vraag me alleen af of dit mogelijk is en waarmee ik het beste kan mengen, demi water wellicht? Ik heb een mg weegschaal die wel redelijk nauwkeurig is. Ben me bewust van dat ik ik voorzichtig mee moet zijn :)
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Perry » di nov 18, 2014 6:15 pm

Ivo schreef:Vragen om of geven van informatie betreffende:
productie/extractie van illegale middelen

Ik weet niet of 't hieronder valt, omdat je de stof al hebt en hem enkel op zegels wilt doen, maar het lijkt me dat dit voor verkoop als zijnde LSD o.i.d., want voor de enkele keren dat je zelf gaat trippen poeder kopen en zelf zegels maken, lijkt me erg omslachtig als er ook gewoon zegels verkocht worden. Het verschil is dat je nu kan kiezen wat er op de zegels staat.
Laatst bijgewerkt door Perry op di nov 18, 2014 10:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Tweaker » di nov 18, 2014 8:12 pm

Nee het is voor mezelf! Had zo een vel gezien op eBay en leek me wel cool en als wou weten of het voor de houdbaarheid niks uit maakt.
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Perry » di nov 18, 2014 10:16 pm

Even voor je opgezocht, was best lastig te vinden.
Oplosbaarheid in water - Niet bekend
Oplosbaarheid in Fosfaat gebufferde saline:Ethanol 1:1 - ~0.5mg/mL
Oplosbaarheid in Ethanol - ~20mg/mL
Het kan niet in water bewaard blijven, dus ethanol is basically de enige way to go. Misschien dat in dat geval Propyleenglycol beter werkt / beter bewaard. Het is in ieder geval wel een organische solvent, evenals Ethanol.

Source: https://www.caymanchem.com/pdfs/12047.pdf
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Tweaker » do nov 20, 2014 7:19 pm

Thanks voor de info! Ga het binnenkort eens proberen met Ethanol. Zal wel laten weten of het gelukt is :)!

Zag in de link dat het in de vriezer 2 jaar goed blijft, zal dit ook zo zijn als het eerst in ethanol is opgelost en daarna opgenomen is?
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Piotr » di jan 27, 2015 8:55 pm

Wil er toch wel een van proberen. 25C-NBOMe? Of toch de 25I-NBOMe voordat de ban doorkomt? Iemand die het verschil kent? 25B-NBOMe is me wat aan de dure kant als los poeder.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » di jan 27, 2015 9:18 pm

Ben niet erg bekend met de onderlinge verschillen, maar heb hier wel wat over mijn ervaringen met 25C-NBOMe geschreven. Lijkt een stuk minder bijwerkingen te hebben dan 25I-NBOMe, gebaseerd op wat ik lees, maar misschien kan iemand met ervaring over beiden daar meer over zeggen. Zal hier naar terugkoppelen als ik 25I ook een keer geproefd heb! :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Piotr » di jan 27, 2015 9:47 pm

Ongeacht welke ik kies bestel ik het in poedervorm, wat 25I prijstechnisch het meest aantrekkelijk maakt, maar door de goede reports van de mede-DF'ers leken 25C en 25B mij ook de leukste opties om te proberen. Keuzes, keuzes.. Ik ben lastig ik weet het! :roll2:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » di jan 27, 2015 9:53 pm

Ja inderdaad, ik zou even reportjes zoeken. Zijn ook best veel vendors op bepaalde obscure websites die een "sample-pack" met deze 3 NBOMe's op blotters verkopen voor een prijs die lager is dan de prijs van een bepaalde hoeveelheid poeder bij bepaalde sites. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Piotr » di jan 27, 2015 10:04 pm

Ik ben ook zo'n junkie-pokémon-master die ze allemaal moet vangen, al heb ik aan één van deze reeks vast wel genoeg. Maar ik wil dus sowieso poeder, dan ga ik die blotters lekker zelf maken. Dan heb ik ook direct wat op voorraad voor vrijwel geen geld. Ik ben voor die ambachtelijke shit, die smaakt dubbel zo lekker.
Laatst bijgewerkt door Piotr op di jan 27, 2015 10:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Piotr » di jan 27, 2015 10:07 pm

Het is maar net hoe je het ziet. Ik vertrouw mezelf minstens net zo goed als dat jij die kekke chinezen vertrouwt die jou het eten voorschotelen. :P
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » di jan 27, 2015 10:08 pm

Druks schreef:Zeker als je een OD pakt. Die smaken lekker zuur :grin:

Vond 25C aardig bitter. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » vr feb 27, 2015 7:20 pm

JongGeleerd schreef:Even voor je opgezocht, was best lastig te vinden.
Oplosbaarheid in water - Niet bekend
Oplosbaarheid in Fosfaat gebufferde saline:Ethanol 1:1 - ~0.5mg/mL
Oplosbaarheid in Ethanol - ~20mg/mL
Het kan niet in water bewaard blijven, dus ethanol is basically de enige way to go. Misschien dat in dat geval Propyleenglycol beter werkt / beter bewaard. Het is in ieder geval wel een organische solvent, evenals Ethanol.

Source: https://www.caymanchem.com/pdfs/12047.pdf

Bedankt hiervoor!

Ik heb mijn 25i-nbome HCl ondertussen zonder problemen op kunnen lossen in Propyleen Glycol (25 mg in 100 ml vloeistof)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor omerobert » za feb 28, 2015 12:48 am

Piotr schreef:Ik ben ook zo'n junkie-pokémon-master die ze allemaal moet vangen, al heb ik aan één van deze reeks vast wel genoeg. Maar ik wil dus sowieso poeder, dan ga ik die blotters lekker zelf maken. Dan heb ik ook direct wat op voorraad voor vrijwel geen geld. Ik ben voor die ambachtelijke shit, die smaakt dubbel zo lekker.


Gewoon oplossing snuiven, werkt prima. Geen gezeik met blotters maken.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » za feb 28, 2015 1:26 am

omerobert schreef:Gewoon oplossing snuiven, werkt prima. Geen gezeik met blotters maken.

Tot hoeveel ml oplossing zou je kunnen "snuiven"? (in de zin van, voordat 't je neus uitloopt...)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor omerobert » za feb 28, 2015 11:47 am

Italiano schreef:
omerobert schreef:Gewoon oplossing snuiven, werkt prima. Geen gezeik met blotters maken.

Tot hoeveel ml oplossing zou je kunnen "snuiven"? (in de zin van, voordat 't je neus uitloopt...)


Wij hadden een wodkaoplossing van iets als 10 mg/mL, dus we snoven slechts 0.03 mL (300 ug), viel te overzien en brandde eigenlijk bijna niet.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » za feb 28, 2015 3:24 pm

Hoe meet je 0,03 milliliter af :conf:
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Fool » za feb 28, 2015 3:55 pm

In een neuspray denk ik. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor omerobert » za feb 28, 2015 9:56 pm

Italiano schreef:Hoe meet je 0,03 milliliter af :conf:


Zo'n injectiespuit van een milliliter. Prima te doen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Piotr » za feb 28, 2015 10:03 pm

Met goed geijkte pipetten of van die microliter injectiespuiten moet dat goed te doen zijn.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor omerobert » zo maart 01, 2015 1:09 am

Piotr schreef:Met goed geijkte pipetten of van die microliter injectiespuiten moet dat goed te doen zijn.

Dit. Plus gewoon niet teveel nemen, nasaal voel je 'm toch wel.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » di maart 17, 2015 5:22 pm

Oke DF-ers, ik zit met een probleempje, hopelijk hebben jullie tips :)

Ik heb 25mg 25i-nbome opgelost in 100ml PG. Ik dacht aanvankelijk, dat is handig want dan is 1 ml = 250ug (= lichte dosis)

Maar nu zit ik te klooien met het innemen. Oraal is het niet actief, en sublinguaal moet je wel tot 40 minuten in je mond houden (= vrij lang...) Evt. zou ik het kunnen indampen en dan nasaal innemen, maar dat was me ook nog niet echt goed gelukt...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor eimbiegel » di maart 17, 2015 6:44 pm

Italiano schreef:Oke DF-ers, ik zit met een probleempje, hopelijk hebben jullie tips :)

Ik heb 25mg 25i-nbome opgelost in 100ml PG. Ik dacht aanvankelijk, dat is handig want dan is 1 ml = 250ug (= lichte dosis)

Maar nu zit ik te klooien met het innemen. Oraal is het niet actief, en sublinguaal moet je wel tot 40 minuten in je mond houden (= vrij lang...) Evt. zou ik het kunnen indampen en dan nasaal innemen, maar dat was me ook nog niet echt goed gelukt...

Kan je nergens iets van een blotterachtig iets vinden?
Een simpel stukje karton doet het al denk ik hoor :p
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » di maart 17, 2015 7:01 pm

Druks schreef:Ik hield 25B rond de 20 minuten in mijn mond en dat was goed te doen. Niet super handig maar wel goed te doen. Nasaal zou ik niet doen door de vele ongelukken die daar mee gebeurd zijn.

In welke verhouding had jij je 25B gemengd?

En met nasaal bedoelde ik, bijv. 2 mL indampen en wat daar van overblijft opsnuiven ofzo? (al zal dat wel heel weinig zijn...)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 25B-NBOMe vs 25I-NBOMe vs 25C-NBOMe

Berichtdoor Italiano » di maart 17, 2015 11:44 pm

Ah, omdat ik vermoed dat bijv. 2 mL oplossing ook minder snel wordt opgenomen dan een werkzame hoeveelheid op een zegel...

Maar hier zou ik graag advies voor krijgen :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner