Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2c-b snuiven

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

2c-b snuiven

Berichtdoor Pepmundo » do jul 14, 2011 5:21 pm

Yoooo,

Ben van plan binnenkort wat 2c-b (poeder) te halen. Nu wil ik dat gaan snuiven.
Wat is de juiste dosering voor een stevige trip? En ik neem aan dat ik dan een weegschaaltje nodig heb?

Thanks in advance!
Avatar gebruiker
Pepmundo
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:46 pm

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Einstein » do jul 14, 2011 5:27 pm

Je weet dat het snuiven van 2C-B Heel Erg Pijn kan doen? Verder, een nasale dosis 2C-B is grofweg 2 keer zo klein als een orale dosis, dus voor een stevige trip zou je wat meer dan 10mg kunnen pakken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Schism » do jul 14, 2011 5:28 pm

Je moet er rekening mee houden dat je bij nasaal gebruik de helft minder nodig hebt dan bij oraal gebruik. Een gebruikelijke dosis is vaak 15-30mg oraal. Dit zal dus gehalveerd moeten worden.

Een stevige trip heb je dus rond de 15mg voor nodig.

2C-B snuiven is echter totaal niet aan te raden. Het zal de eerste 20 minuten van je trip vergallen. Het brand verschrikkelijk, speed is er niets bij.

En als je weinig ervaring hebt met trippen is een kleinere dosis wel aan te raden. 2C-B tolerantie is ook snel weg, dus als het te weinig is gebleken, kun je het spoedig opnieuw proberen.

Een weegschaal is ook een must-have bij dit soort potente poeders.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Aaltje » do jul 14, 2011 5:49 pm

Als je het wil snuiven raad ik je aan het te versnijden, anders doet het echt kei en kei en keiveel pijn!!
Spaanse peper snijden is er kinderspel bij.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Azgaza » do jul 14, 2011 7:19 pm

Ik vond de pijn wel meevallen zelf; ja het brandt een goed kwartier en zodanig dat de hele voorkant van je hoofd ineen keer raar voelt, maar het is niet zó vreselijk op zich. Lijkt per persoon wel te verschillen hoe pijnlijk men het vind sowieso. Enkelen, waar onder ik, vinden dat het meevalt, anderen vinden het 'niet te doen zo vreselijk'.

Je hebt inderdaad minder nodig dan oraal, tussen de 5 en 10 mg kan je doen om mee te beginnen, per 3-5 mg snuiven is sowieso aan te raden gezien hoe het brand, meer 2c-b tegelijk in je neus = meer pijn. Het komt ook ongeveer meteen op dus als het dan niet genoeg is kan je er altijd nog 5 bij doen.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Schism » do jul 14, 2011 7:20 pm

Azgaza, moet ik mezelf weer gaan quoten?

Ik blijf erbij: Als je het oraal kan doen, waarom dan in hemelsnaam nasaal gebruiken?
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Kraak » do jul 14, 2011 7:25 pm

Ik heb mensen zien huilen van pijn bij 2c-B, zou het voor geen goud doen.. Liever iets meer uitgeven dan dat snuiven :|
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Aaltje » do jul 14, 2011 8:16 pm

Azgaza is natuurlijk wel een die-hard, laten we dat niet vergeten ;)
Maar er zijn inderdaad mensen die het mee vinden vallen, ik ben daar echter niet een van.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Azgaza » do jul 14, 2011 11:06 pm

Pascal schreef:Azgaza, moet ik mezelf weer gaan quoten?

Ik blijf erbij: Als je het oraal kan doen, waarom dan in hemelsnaam nasaal gebruiken?


De instant come up en de iets verkorte duur zouden voor mij de redenen zijn; ipv een half uurtje wachten gaat het gewoon van 'nuchter' naar 'piek van de trip', persoonlijk vind ik dat wel vet, maar ik vind de pijn dus ook wel mee vallen (taai slijmvlies ofzo?), als het bij anderen erger is kunnen ze het inderdaad beter gewoon opeten ja.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Ranko » vr jul 15, 2011 6:46 am

Pascal schreef:Je moet er rekening mee houden dat je bij nasaal gebruik de helft minder nodig hebt dan bij oraal gebruik. Een gebruikelijke dosis is vaak 15-30mg oraal. Dit zal dus gehalveerd moeten worden.

Een stevige trip heb je dus rond de 15mg voor nodig.

2C-B snuiven is echter totaal niet aan te raden. Het zal de eerste 20 minuten van je trip vergallen. Het brand verschrikkelijk, speed is er niets bij.

2C-B snuiven is inderdaad niet aan te raden, het is tot dusverre het ergste wat ik heb gehad, erger dan 4-FMP. Maar als je snuift en je komt over die pijn heen, dan zijn niet je eerste 20 minuten vergooid hoor. De hevige pijn komt na ongeveer een minuut en de 'piek' van de pijn houd een paar minuten aan. Daarna voelt het wat branderig en jeukerig, maar dat gevoel kan je verkleinen door er gewoon niet aan te denken óf met water je neus te spoelen.

Azgaza schreef:
Pascal schreef:Azgaza, moet ik mezelf weer gaan quoten?

Ik blijf erbij: Als je het oraal kan doen, waarom dan in hemelsnaam nasaal gebruiken?


De instant come up en de iets verkorte duur zouden voor mij de redenen zijn; ipv een half uurtje wachten gaat het gewoon van 'nuchter' naar 'piek van de trip', persoonlijk vind ik dat wel vet, maar ik vind de pijn dus ook wel mee vallen (taai slijmvlies ofzo?), als het bij anderen erger is kunnen ze het inderdaad beter gewoon opeten ja.

Same here. Als ik aan het trippen ben dan wil ik het zo snel mogelijk ervaren en niet eeuwenlang wachten (daarom heb ik ook niet zo'n hoge pet op van LSD, alhoewel de effecten wel gruwelijk zijn). Plus het is toch een beetje gewenning. Nagenoeg alles wat je kan snuiven dat snuif ik normaal gesproken, waarom dan ook geen 2C-B. Er zitten meer voordelen aan als nadelen voor mij, al is dat voor iedereen persoonlijk. Ik merk inmiddels die pijn niet meer zo erg. Na een stuk of 10x 2C-B snuiven (als het niet meer is), raak je er wel aan gewend. Al blijft leuk anders natuurlijk :lol:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 6:49 am

Nu raak ik toch nieuwsgierig naar het snuiven van 2c-b. Ik heb het tot nu toe alleen nog maar opgelikt.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Lµs. D » vr jul 15, 2011 7:17 am

2c-b snuiven is echt afschuwelijk, ik heb m'n neus er echt mee beschadigd.. Week lang bloedneuzen gehad, en het weekend erna keta doen ging ook niet meer als normaal. Nu is m'n neus eindelijk weer een beetje hersteld, maar toch blijf de herinnering als een litteken aan m'n drugsverleden. En de geluiden die m'n neus maakte.. Dat klonk echt als een soort beschadigde ventilator bedekt met diamant-schuurpapier die langs een schoolbord kraste.

You will regret it.
Lµs. D
Offline
 

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 8:00 am

mdma,paddos en ghb zijn ook zo smerig dat je kotsneigingen krijgt en een beugel doet veel pijn zegt men maar ik vind al die dingen eigenlijk best meevallen dus we zullen zien :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Lµs. D » vr jul 15, 2011 8:06 am

snuifduif schreef:mdma,paddos en ghb zijn ook zo smerig dat je kotsneigingen krijgt en een beugel doet veel pijn zegt men maar ik vind al die dingen eigenlijk best meevallen dus we zullen zien :kleuter:


Nee, zo is het dus niet. Als ik onversneden speed snuif (73%) en mensen klagen, lach ik ze uit en zeg ik dat ze zich niet aan moeten stellen, mensen die klagen over de smaak van paddo's/truffels vind ik maar aanstellers en mensen die een te grote pil niet doorgeslikt krijgen ook mietjes. Maar dit is hele andere koek.. Serieus, het is niet vergelijkbaar met andere onprettige drugservaringen.
Lµs. D
Offline
 

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 8:40 am

Daarm ben ik juist nieuwsgierig :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Lµs. D » vr jul 15, 2011 8:44 am

Weet iemand toevallig waar je lidocaine kan kopen? Als je het daarmee zou versnijden zou 't wel te doen zijn denk ik..
Lµs. D
Offline
 

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 9:34 am

Ik zie het altijd staan bij de tandarts. Je kan het daar weg snaaien als hij even niet kijkt :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Aaltje » vr jul 15, 2011 10:50 am

Versnijd het met keta, dan is de comeup heel
lichamelijk. Lidocaine lijkt me niet nodig, gebruik dan suiker ofzo, of die zoetstof die veel mensen gebruiken om te versnijden.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 10:52 am

Of appelstroop
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Lµs. D » vr jul 15, 2011 10:56 am

Aaltje schreef:Versnijd het met keta, dan is de comeup heel
lichamelijk. Lidocaine lijkt me niet nodig, gebruik dan suiker ofzo, of die zoetstof die veel mensen gebruiken om te versnijden.


Nee, ik wil perse lidocaine of benzocaine, dat VERDOOFD namelijk. Ik zou ook gewoon coke kunnen gebruiken o.o;
Lµs. D
Offline
 

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Einstein » vr jul 15, 2011 11:36 am

Lidocaïne zag ik wel eens gewoon bij de supermarkt liggen, is gewoon OTC verkrijgbaar voor zover ik weet, maar dan zit het wel in een zalf, geloof ik. Weet niet hoeveel je daaraan hebt.

Ranko schreef:2C-B snuiven is inderdaad niet aan te raden, het is tot dusverre het ergste wat ik heb gehad, erger dan 4-FMP. Maar als je snuift en je komt over die pijn heen, dan zijn niet je eerste 20 minuten vergooid hoor. De hevige pijn komt na ongeveer een minuut en de 'piek' van de pijn houd een paar minuten aan. Daarna voelt het wat branderig en jeukerig, maar dat gevoel kan je verkleinen door er gewoon niet aan te denken óf met water je neus te spoelen.

Bij mij hield de pijn serieus een half uur aan, het begon vrij mild maar werd steeds erger. Daarna was het wel ernstig de moeite waard, maar het duurde veel langer dan een paar minuten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Aaltje » vr jul 15, 2011 4:17 pm

Einstein schreef:Lidocaïne zag ik wel eens gewoon bij de supermarkt liggen, is gewoon OTC verkrijgbaar voor zover ik weet, maar dan zit het wel in een zalf, geloof ik. Weet niet hoeveel je daaraan hebt.

Emla zalf. Ja dat verdooft wel redelijk, werd bij mijn vriendin gebruikt toen ze haar scarification kreeg.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Hashja » vr jul 15, 2011 5:38 pm

Lµs. D schreef:
Aaltje schreef:Versnijd het met keta, dan is de comeup heel
lichamelijk. Lidocaine lijkt me niet nodig, gebruik dan suiker ofzo, of die zoetstof die veel mensen gebruiken om te versnijden.


Nee, ik wil perse lidocaine of benzocaine, dat VERDOOFD namelijk. Ik zou ook gewoon coke kunnen gebruiken o.o;


Het is op internet prima te bestellen als poeder.
En anders is Trachitol® (tegen keelpijn) misschien een idee om te verpoederen. Hoewel hier wel een hoop andere stoffen bij in zitten. Ingrediënten:

1 mg lidocaïnehydrochloride voor lokale verdoving
1 mg kaliumaluminiumsulfaat (aluin) voor adstringentie (doet mondslijmvlies samentrekken)
1,8 mg propyl-4-hydroxybenzoaat voor desinfectie
Als hulpstoffen worden magnesiumstearaat, paraffine (vulstoffen), pepermuntolie (smaakstof) en sorbitol (zoetstof) gebruikt.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor TRAVOLTA » vr jul 15, 2011 8:15 pm

heb hier nog een potje lidocaine gel staan op voorschrift, gekregen vanwege pijn rondom mn verstandskiezen. volgende keer dat k 2cb wil doen wilde ik eigenlijk eerst mn neusholte insmeren ermee en dan snatsen maar. ik denk dat dat heel goed zal werken? :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Einstein » vr jul 15, 2011 8:22 pm

Is jouw neus zo vernacheld dat je je hele neusholte zonder moeite kan insmeren? :rock2: Of snap ik iets verkeerd :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Hashja » vr jul 15, 2011 9:09 pm

Je moet behoorlijk je neus in als je je slijmvliezen wil insmeren. Lijkt me geen goed idee.
Als in je gel lidocaïne hydrochloride (HCl) zit, kun je misschien wat in water op lossen en je neus er mee spoelen zoals op de foto? Geen idee of dit werkt hoor.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Saikedellik » za jul 16, 2011 2:48 am

Misschien een rare vraag.. Maar waarom zo moeilijk doen met snuiven als dit zo kut is, terwijl het ook gewoon oraal kan? Behalve dan dat je iets meer nodig hebt oraal kan ik echt geen reden vinden om dit spul te gaan snuiven?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Einstein » za jul 16, 2011 4:14 pm

Als je het snuift slaat het een stuk sneller in en je bespaart ook echt een hoop 2C-B. Zuinige Hollanders als ik vinden dat tweede ook wel een goede reden om hun neusslijmvliezen te pijnigen :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Aaltje » za jul 16, 2011 5:44 pm

Hashja schreef:Je moet behoorlijk je neus in als je je slijmvliezen wil insmeren. Lijkt me geen goed idee.
Als in je gel lidocaïne hydrochloride (HCl) zit, kun je misschien wat in water op lossen en je neus er mee spoelen zoals op de foto? Geen idee of dit werkt hoor.

Ik heb zo'n ding!!!!!!
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: 2c-b snuiven

Berichtdoor Pepmundo » za jul 16, 2011 5:56 pm

Miele schreef:Misschien een rare vraag.. Maar waarom zo moeilijk doen met snuiven als dit zo kut is, terwijl het ook gewoon oraal kan? Behalve dan dat je iets meer nodig hebt oraal kan ik echt geen reden vinden om dit spul te gaan snuiven?


Ben gewoon benieuwd. :)
Avatar gebruiker
Pepmundo
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:46 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron