You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Pascal schreef:Azgaza, moet ik mezelf weer gaan quoten?
Ik blijf erbij: Als je het oraal kan doen, waarom dan in hemelsnaam nasaal gebruiken?
Pascal schreef:Je moet er rekening mee houden dat je bij nasaal gebruik de helft minder nodig hebt dan bij oraal gebruik. Een gebruikelijke dosis is vaak 15-30mg oraal. Dit zal dus gehalveerd moeten worden.
Een stevige trip heb je dus rond de 15mg voor nodig.
2C-B snuiven is echter totaal niet aan te raden. Het zal de eerste 20 minuten van je trip vergallen. Het brand verschrikkelijk, speed is er niets bij.
Azgaza schreef:Pascal schreef:Azgaza, moet ik mezelf weer gaan quoten?
Ik blijf erbij: Als je het oraal kan doen, waarom dan in hemelsnaam nasaal gebruiken?
De instant come up en de iets verkorte duur zouden voor mij de redenen zijn; ipv een half uurtje wachten gaat het gewoon van 'nuchter' naar 'piek van de trip', persoonlijk vind ik dat wel vet, maar ik vind de pijn dus ook wel mee vallen (taai slijmvlies ofzo?), als het bij anderen erger is kunnen ze het inderdaad beter gewoon opeten ja.
snuifduif schreef:mdma,paddos en ghb zijn ook zo smerig dat je kotsneigingen krijgt en een beugel doet veel pijn zegt men maar ik vind al die dingen eigenlijk best meevallen dus we zullen zien
Aaltje schreef:Versnijd het met keta, dan is de comeup heel
lichamelijk. Lidocaine lijkt me niet nodig, gebruik dan suiker ofzo, of die zoetstof die veel mensen gebruiken om te versnijden.
Ranko schreef:2C-B snuiven is inderdaad niet aan te raden, het is tot dusverre het ergste wat ik heb gehad, erger dan 4-FMP. Maar als je snuift en je komt over die pijn heen, dan zijn niet je eerste 20 minuten vergooid hoor. De hevige pijn komt na ongeveer een minuut en de 'piek' van de pijn houd een paar minuten aan. Daarna voelt het wat branderig en jeukerig, maar dat gevoel kan je verkleinen door er gewoon niet aan te denken óf met water je neus te spoelen.
Einstein schreef:Lidocaïne zag ik wel eens gewoon bij de supermarkt liggen, is gewoon OTC verkrijgbaar voor zover ik weet, maar dan zit het wel in een zalf, geloof ik. Weet niet hoeveel je daaraan hebt.
Lµs. D schreef:Aaltje schreef:Versnijd het met keta, dan is de comeup heel
lichamelijk. Lidocaine lijkt me niet nodig, gebruik dan suiker ofzo, of die zoetstof die veel mensen gebruiken om te versnijden.
Nee, ik wil perse lidocaine of benzocaine, dat VERDOOFD namelijk. Ik zou ook gewoon coke kunnen gebruiken o.o;
Hashja schreef:Je moet behoorlijk je neus in als je je slijmvliezen wil insmeren. Lijkt me geen goed idee.
Als in je gel lidocaïne hydrochloride (HCl) zit, kun je misschien wat in water op lossen en je neus er mee spoelen zoals op de foto? Geen idee of dit werkt hoor.
Miele schreef:Misschien een rare vraag.. Maar waarom zo moeilijk doen met snuiven als dit zo kut is, terwijl het ook gewoon oraal kan? Behalve dan dat je iets meer nodig hebt oraal kan ik echt geen reden vinden om dit spul te gaan snuiven?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten