Boven de 50mg heb ik er echt wel fantastische visuals van, ik kon bijna geen joint meer draaien omdat de shag weg aan het lopen was

Geweldige visuals die met de muziek mee bewogen, als ik me gefocuseert heb was alles om mij heen een groote kleuren patroon onbeschrijfelijk. Bomen zijn in draken verandert, en alles om me heen was aan het versmelten. De bodem begon te leven en kon ademen

Veel regenbogenkleuren, en ik heb nog nooit in mijn leven zo iets moois hoe de wolken er toen uitzagen gezien. Ik heb al meerdere keren lsd gebruikt en ook 2c-i in een lagere dosering, maar zo intense visuals heb ik nog lang niet gehad. Het is wel best makkelijk te sturen, een bad trip is hier echt niet zo makkelijk op te krijgen geloof ik. Ook geeft het enorme geluksgevoelens, en muziek word onbeschrijfelijk fantastiesch. Bij 70 mg was het 2-3 uur heel erg sterk, toen werd het langzaam minder, maar in totaal was het zeker 8 uur trippen. Ook heeft het een zeer motiveerende werking de tijd erna, maar dit heb ik van bijna alle tripmiddelen. Het laat me altijd weer zien hoe leuk het leven is, ook als ik dit nuchter al weet. Maar ik voel me altijd een beetje zo alsof ik hergeboren ben

Ik heb het trouwens 4 dagen achter elkaar gebruikt, en niet veel van een tolerantie gemerkt. Wel alleen 2 keer boven de 50mg. Maar ik heb ook visuals gehad van 20mg gesnoven, wel niet zoveel natuurlijk.
In combinatie heb ik het alleen met wiet gedaan, wat je eerder terug brengt dan het te versterken