joel schreef:Zelf heb ik geen visuals gemerkt bij dosis t/m 100mg. Zou ook goed kunnen door de tolerantie die ik heb opgebouwd voor de meeste 2Cs.
Inhale schreef:Heeft iemand ervaring met het snuiven van 2C-C? Hoeveel sterker wordt de trip, en hoe lang gaat het duren? Is het even pijnlijk voor je neus als 2C-B?
dadalife schreef:Maar wat is het precies? Gewoon poeder stofje, maar waarvan?
kan er ook weinig over vinden op internet, het zal vast ook wel niet legaal zijn?
Sublimo schreef:dadalife schreef:Maar wat is het precies? Gewoon poeder stofje, maar waarvan?
Een phenetylamine.kan er ook weinig over vinden op internet, het zal vast ook wel niet legaal zijn?
Nope.
Sublimo schreef:Inhale schreef:Heeft iemand ervaring met het snuiven van 2C-C? Hoeveel sterker wordt de trip, en hoe lang gaat het duren? Is het even pijnlijk voor je neus als 2C-B?
Ik weet niet wat het verschil is want ik heb het nog alleen maar gesnoven, zeer doet het iig !
Pazkall FM schreef:In welke dosis(sen) heb je het gesnoven? Ik heb hier nog wat liggen en wil het graag nasaal gebruiken
Doc schreef:gister i.c.m 2c-b zo'n 20mg gesnoven, was erg fijn.
vooral lichamelijk voelde ik me erna erg chill en merkte toch dat de visuals sterker waren, maar dat kan ook gewoon door de 2c-b zijn geweest die beter begon te werken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten