door progressive » ma mei 27, 2013 2:54 am
Ik heb toen ik mijn vorige bericht schreef, zo'n vier uur geleden, ruim 21mg alleen genomen. Niet teveel, het zekere voor het onzekere, want ik ben alleen thuis.
Geen enkele visuals ervaren, ook geen gekke trip gedachten en geen enkele body load. Maar wel een zekere rust, niet zo zeer een valium rust, maar meer een helderheid in mijn hoofd om goed na te denken over wat ik wil op korte termijn. Dingen die ik wil verbeteren, die ik wil doen, vrienden en familie die aandacht behoeven, maar ook hele kleine zaken regelen.
De setting was zeker op orde. Muziek, wat kaarsen, uitgerust zijn, mijn hele huis opgeruimd en de zondag nachtrust (waarbij ik op maandag altijd vrij ben) waren aanwezig. Toch ervaarde ik dat het stofje mij geholpen heeft. Ik was in staat om in een flow punten aan te halen die aandacht behoeven. Ik heb ze gelijk maar opgeschreven.
Volgende keer schroef ik het omhoog naar 25mg en mag het inkicken als het net donker is geworden. Het is toch wat te laat geworden nu. Gelukkig kan ik uitslapen, wat een luxe.
Alleen al om deze ene ervaring dubbel en dwars waard.
Edit: bedenk me dat ik ook wel tolerantie opgebouwd kan hebben, twee dagen daarvoor 10mg, al deed dat niets met me, kan het wel effect hebben gehad.
Here comes the future, into right now, into the past.
3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]