Hallo allemaal,
Ik heb een aantal maanden geleden een keer truffels gedaan (Philosopher's Stone, halve bakje van de smartshop). De eerste uren ging het goed, maar kwam daarna in een bad trip terecht. Heb hier al eerder een topic over geschreven, zie:
http://drugsforum.info/natuurlijke-psychoactieven/thalamus-van-slag-t8463.html
Inmiddels heb ik nauwelijks tot geen last meer, maar zal niet snel nog een keer truffels nemen. Een maatje van me heeft nu echter 2CB weten te bemachtigen en vroeg of ik een keer mee wilde doen. Hij was een van de medetrippers op de avond van de truffels en heeft inmiddels ook al een keer 2CB gedaan. Hij vertelde me dat de trip veel visueler was ten opzichte van het vele denken bij de truffels.
Ik twijfel om een lage dosis 2CB te proberen (10 mg ofzo) om te kijken of deze drugs iets voor me is, maar vraag me af of het trippen überhaupt niks voor mij is. Denken jullie dat de trips op de verschillende middelen dermate van elkaar verschillen dat het 'worth the shot' is? Het overmatig denken vond ik namelijk het vervelendste bij de truffels, maar ze heetten dan ook niet voor niets Philosopher's Stone. Het visuele gedeelte lijkt me juist heel vet.
Kortom: denken jullie dat ik een lage dosis kan proberen of denken jullie dat trippen gewoon niks voor mij is?