Ik moet zeggen, het doet wel dergelijk iets, ik heb het nu 3x geprobeerd met een flink tijdsinterval tussen het nemen van een 'mini dosering' 20mg bk-2c-b in de vroege morgen en ik denk dat ik wel een aardig beeld heb kunnen schetsen.
Ik merk dat ik meer aan het praten ben, ietsjes chaotischer wel, ongeduldiger, geen momenten van 'rumineren' omdat je simpelweg iets chaotischer bent dan normaal waardoor je vrijwel niet in gedachten kunt verzinken. Ik denk wel dat er te stellen valt dat er een lichte verhoging van kwaliteit van gemoedstoestand is als in dat ik me nergens zorgen over lijk te maken, ik ben vandaag veel meer aan de praat geweest dan dat ik normaal gesproken zou wezen. Ook was ik duidelijk iets minder geremd en had ik moeite met stil zitten.
Ik kan deze 'mini' dosering bk-2c-b echter niet aanraden voor dagen waarop extra concentratie is vereist aangezien deze aanzienlijk achteruit gaat, los daar van wel een leuke dag gehad weer. Mocht je een onbelangrijke dag hebben zonder verplichtingen die verder wel wat subtiele 'opfleuring' kan gebruiken kan ik het wel aanraden. Als volgende stap zou ik ook wel eens een dagje met 30mg willen uitproberen. Je moet hier overigens wel goed uitgerust voor wezen.
Wat mij eventueel nog interessanter lijkt zijn 'micro doseringen' DOC, licht stimulerend amfetamine profiel plus het is als 5HT2 receptor agonist waarschijnlijk wel de meest 'heldere' psychedelica voor zover bekend, ik denk dat deze als antidepressiva wel eens zeer gewenste/effectieve effecten zou kunnen geven.
FRESH schreef:Wel een leuk experiment
Ik heb dit eens overwogen met 2C-B, ik dacht dan neem ik bijv. iedere zaterdag 5mg en dan een aantal weken, eens kijken of ik hier baat bij heb. Niet dat ik iets nodig heb, maar gewoon uit interesse.
18mg (2cb) /6 = 3mg
20mg bk-2c-b zou ongeveer gelijk staan aan 3mg 2c-b en dat effect blijft dan over ongeveer de hele dag aanhouden (12 uur). 2c-b leent zich waarschijnlijk een stuk minder goed voor mini doseringen gezien de (ongeveer 3x) kortere halfwaarde tijd plus het is lastiger aan te geraken en een stuk prijziger dan bk-2c-b. Eveneens is bk-2c-b iets meer stimulerend en minder 'visueel' in vergelijking met 2c-b wat deze zich ook beter laat lenen voor 'micro/mini doseringen'.