MDMArvin schreef:Ik ben benieuwd waar de 'bk-' voor staat of betekend qua effect
dimethyltryptamine schreef:Deze nieuwe stof is sinds kort verkrijgbaar bij een bekende RC-Vendor. Heb het een en ander gelezen op internet, en volgens de meeste mensen is het heel vergelijkbaar met 2cbbehalve dat de dosis veel hoger ligt.
Heeft er iemand al ervaring met deze stof? Ik vind het in elk geval erg interessant klinken en heb maar meteen een halve gram besteld
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Einstein schreef:Als je hetzelfde trucje met een amfetamine doet krijg je het bijbehorende cathinone, dat is voor RC-vendors dus best wel logisch om eens te proberen. Psychedelica werken echter op een volslagen andere manier waardoor de effectiviteit van dit stofje niet gegarandeerd is, verder ken ik volgens mij ook geen psychedelica met hetzelfde beta-ketonmotief
Einstein schreef:Qua chemische structuur wel, maar in het lichaam moet het uiteindelijk ongeveer hetzelfde effect hebben als 'klassieke' psychedelica. Dat betekent dat je er niet zomaar dezelfde grapjes mee kan uithalen als met bijv. MDMA
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Druks schreef:De lange werkingsduur houdt mij een beetje tegen om het uit te proberen...
ILoveMDMA schreef:Op de site van een bekende vendor uit volgens mij Spanje staat dat ze het binnenkort in stock gaan hebben.
Nog geen mensen van DF die het geprobeerd hebben?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
FRESH schreef: ik zat mooi dik 10 uurtjes in mijn trip
Any way, lijkt best veel op 2c-b (ik had 100mg in capsule gedaan).
Alleen je moet je niet vergissen in de tijdsduur. Qua prijs is het interessanter dan 2C-B, maar ik verkies toch de 2C-B want daar is veel meer over bekend, ook op de langere termijn.
Kleuren, vormen en geluiden waren vrijwel hetzelfde als met 2C-B. Ik moet wel zeggen dat ik me iets meer parra voelde de bk versie, heb daar met normale 2C-B nooit last van.
AgeOfLove schreef:80mg gedropt gisteren, geen merkbare effecten buiten wat kaakspanning en actiever zijn. Volgende keer de dosis wat opschroeven...
AgeOfLove schreef:Bon dit weekend 2de poging op bk-2cb. Van 80mg oraal voelde in nauwelijks iets. Zou ik direct naar 120mg overgaan?
Iemand die hierop nog getript heeft afgelopen weken?
dimethyltryptamine schreef:Daarbij: better safe than sorry
AgeOfLove schreef:AgeOfLove schreef:80mg gedropt gisteren, geen merkbare effecten buiten wat kaakspanning en actiever zijn. Volgende keer de dosis wat opschroeven...
Bon dit weekend 2de poging op bk-2cb. Van 80mg oraal voelde in nauwelijks iets. Zou ik direct naar 120mg overgaan?
Iemand die hierop nog getript heeft afgelopen weken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten