Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

bk-2c-b

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

bk-2c-b

Berichtdoor dimethyltryptamine » do okt 10, 2013 9:32 pm

Deze nieuwe stof is sinds kort verkrijgbaar bij een bekende RC-Vendor. Heb het een en ander gelezen op internet, en volgens de meeste mensen is het heel vergelijkbaar met 2cbbehalve dat de dosis veel hoger ligt.

Heeft er iemand al ervaring met deze stof? Ik vind het in elk geval erg interessant klinken en heb maar meteen een halve gram besteld :grin:
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker

Re: bk-2c-b

Berichtdoor Radical » do okt 10, 2013 9:37 pm

Ik ben benieuwd waar de 'bk-' voor staat of betekend qua effect
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ahote » do okt 10, 2013 9:41 pm

MDMArvin schreef:Ik ben benieuwd waar de 'bk-' voor staat of betekend qua effect

beta-ketone-2C-B
weet zelf ook niet zo goed wat het nu juist betekent maar weet wel dat bij andere beta-ketone analogen het verschil met de originele stof niet groot is (methylone en butylone allesinds)
I do it just to get a rep
Ahote
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » vr okt 11, 2013 7:09 pm

dimethyltryptamine schreef:Deze nieuwe stof is sinds kort verkrijgbaar bij een bekende RC-Vendor. Heb het een en ander gelezen op internet, en volgens de meeste mensen is het heel vergelijkbaar met 2cbbehalve dat de dosis veel hoger ligt.

Heeft er iemand al ervaring met deze stof? Ik vind het in elk geval erg interessant klinken en heb maar meteen een halve gram besteld :grin:

Over wat voor dosis praat je dan?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor dimethyltryptamine » za okt 12, 2013 1:30 pm

Ik geloof dat een normale dosis tussen de 80 en 120 mg ligt
Er is maar heel weigig over te vinden op internet, vooral bluelighters die lopen te speculeren hoe het gemaakt wordt enzo (gaat mijn pet te boven) :grin:
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Hamukun » za okt 12, 2013 2:34 pm

Klinkt wel interessant...
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » za okt 12, 2013 6:32 pm

Hmm, niet echt een voor de hand liggende variatie voor een 2C, maar als het op 2C-B lijkt zal het wel in orde zijn :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor ParadijsVogel » za okt 12, 2013 7:23 pm

Ik wacht nog maar even totdat die gekke russen op Bluelight het gaan gebruiken. Wil toch wel weten welke gevolgen het heeft.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor zaagmans » zo okt 13, 2013 12:59 pm

CW heeft het. Ben ook erg benieuwd,
zaagmans
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Druks » zo okt 13, 2013 1:16 pm

Einstein schreef:Hmm, niet echt een voor de hand liggende variatie voor een 2C, maar als het op 2C-B lijkt zal het wel in orde zijn :#:

Wat is er niet voor de hand liggend aan?
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Einstein » zo okt 13, 2013 2:43 pm

Als je hetzelfde trucje met een amfetamine doet krijg je het bijbehorende cathinone, dat is voor RC-vendors dus best wel logisch om eens te proberen. Psychedelica werken echter op een volslagen andere manier waardoor de effectiviteit van dit stofje niet gegarandeerd is, verder ken ik volgens mij ook geen psychedelica met hetzelfde beta-ketonmotief :#:

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor dimethyltryptamine » zo okt 13, 2013 5:15 pm

Einstein schreef:Als je hetzelfde trucje met een amfetamine doet krijg je het bijbehorende cathinone, dat is voor RC-vendors dus best wel logisch om eens te proberen. Psychedelica werken echter op een volslagen andere manier waardoor de effectiviteit van dit stofje niet gegarandeerd is, verder ken ik volgens mij ook geen psychedelica met hetzelfde beta-ketonmotief :#:

Ik weet weinig van chemie (in tegenstelling tot wat mijn avatar doet vermoeden :) ) maar is 2c-b niet meer verwant aan dingen als MDMA/Phenethylamines en minder aan "klassieke" psychedelica met een tryptamine kern. Dan is het dus minder raar om er een Beta-Ketone variant op te maken (denk aan bk-MDMA)

Misschien lul ik nu onzin, hoor graag of er ook maar een kern van waarheid zit in wat ik nu zeg :grin:
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » zo okt 13, 2013 9:57 pm

Qua chemische structuur wel, maar in het lichaam moet het uiteindelijk ongeveer hetzelfde effect hebben als 'klassieke' psychedelica. Dat betekent dat je er niet zomaar dezelfde grapjes mee kan uithalen als met bijv. MDMA :P

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor dimethyltryptamine » zo okt 13, 2013 10:19 pm

Einstein schreef:Qua chemische structuur wel, maar in het lichaam moet het uiteindelijk ongeveer hetzelfde effect hebben als 'klassieke' psychedelica. Dat betekent dat je er niet zomaar dezelfde grapjes mee kan uithalen als met bijv. MDMA :P

klinkt logisch :)

De tripreports die ik heb gelezen zijn gelukkig allemaal zeer positief en merken weinig of geen verschil met 2c-b (behalve de dosis die 5 tot 10 keer hoger is)
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Verf » di okt 22, 2013 1:31 pm

Klinkt allemaal heel interessant! Heeft iemand dit ondertussen al geprobeerd? Veel nare bijwerkingen zal zoiets wel niet met zich meebrengen veronderstel ik? Zou dit misschien ook wat zachter zijn voor de neus? Het effect van 2C-B snuiven beviel me wel alleen jammer dat het zo prikt.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Verf
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » di okt 22, 2013 1:40 pm

Lijkt me sterk dat dit zachter voor de neus is en aangezien je er veel meer van moet wegsnuiven zou ik het gewoon in een capsule nemen :woeh:

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor AgeOfLove » di okt 22, 2013 6:36 pm

@ progressive: Geen zin om deze eens te proberen? :)

Ben nog aan het twijfelen om te bestellen. Heb het immers wat gehad met 2c-b te "scoren" op feestjes zelf.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Druks » di okt 22, 2013 8:48 pm

Wat bij elkaar geraapte info:

1
I guess that this BK-2C-B, at least the non-dimerized part, would partially metabolize to the compound BOB (the bromo analogue of BOD) which does not dimerize.
But the extent to which a product is dimerized could highly impact the part that is free to turn into BOB and to act, so I foresee dosage and effect inconsistencies which makes this series pretty unfavorable.

2
For me there was a DOx like "comedown" with this, in the sense that the last few hours I was left with a lot of muscle tension and too stimulated to sleep, while still being mentally tired and wanting to be able to sleep already. I'd say it was worse for me in this respect than DOB or DOC were, but this was only present during the last 2-3 hours of the trip, and I didn't notice any muscle tension or bodyload of any sort during the rest of the trip.

Werkingsduur zou 12 uur zijn en dosis zou liggen tussen de 100mg en 150mg 3
100mg = a nice easy euphoric experience, mild psychedelia, smooth stimulation, excellent empathogenic and entactogenic effects. Duration up to 12hrs.
150mg = psychedelia, stimulation, and entact and empath effects are ramped up (Troll-hair time). Particularly the OEVs (typical, but not fluidy mesc-like). Duration 12hrs+

About 45-60 for 1st alerts, 2-3hrs launch to a 4-5hrish plateau, and abouts a 4+hrs downslope (good for sexy-times at lower doses). Have had residual visual effects the following day.

4

BK-2C-B

9:30 am After the usual cautious titration & allergy testing over a previous couple of days 100mg was wieghed out, ground to the finest possible powder, divided into 2 small 50mg piles. One pile was further divided into 5 equal heaps & folded into rizla parachutes. One down the hatch. The other 50mg goes into a paper wrap. During allergy testing I found the compound particularly vile, typical PEA, but also tasting quit strongly & distinctly metallic, which made me slightly concerned. My concern was reduced when no reaction was noted on allergy testing.

10 am Possible placebo come-up felt, extremely subtle. Another 10mg down...

10:30 am Still the same possible alerts, nothing obvious but a very slight, distant sense of dissociation might be present. Another 10mg down the neck, & about the same outta the wrap & up the nose. Ouch. Typical PEA on the nostril.

11:30 am That's more like it, now we're getting somewhere. Effects have aproached with deft slowness. No nausea, no come-up at all to speak of. Just a new sense of mild serenity & an expected increased interest in colour & my audible enviroment. I'm listening to 80's music & trying to work, so only looking for light effects. Don't worry, I'm not a brain surgen or childrens bus driver, like Otto. No lives have been placed in any danger, other than my own, during my work-time experiments. Just thought I'd mention that. A further 2 x 10mg bombs down the hatch & another 10 (ouch) up the nose. Final doses, total now 50mg oral + 20mg nasal. Total = 70mg

12:30 pm Touch of nausea after last hits, eased, perhaps surprisingly by a bag of crisps & a can of that lovely old/new Vanilla Coke. I think I just needed salts, sugar & hydration. Physical work! Felt pretty serene again after eating & winding up at work. Interest in colour & patterning has picked up. The effects are very subtle, probably due to my gentle titration & also because I have experimented with another new psychedelic 3 times recently.

18:30pm Quite surprised to see the effects continue to pick up through the first part of the afternoon. A radio advert had me laughing my arse off all alone at work, cessation of hysterics was followed by a pleasant walk home in the sunshine. Texture on walls & tree trunks is enhanced visually. All these effects are extremely familiar to me. Firstly because, being wary of nausea on classic PEA's I often titrate up or dose in 2 or 3 seperate goes to ease the come-up. So these threshold, subtle tripping effects are very familiar. At home I'm able to lay back on the bed & admire the colours washing across my white cieling, play with my cat & eat tastey things. These are typical 2c-type effects all round, but without the edgy intensity of, say 2c-e. Sadly I have not yet had the pleasure of 2c-b itself, so I can only compare this to my experiences with 2c-e & a couple other PEAs. I'd be interested to hear any comparisons with 2c-b from anyone who'd taken both & can give a comparative.

Anyway, all the effects from this new compound mirrored many that I've experienced on classic PEA's except it felt quite relaxing mentally & physically, making it a better comparison to some of the lighter Tryptamines. Unlike the the 4-Subs though, PEA's almost always produce a headachey hangover.

20:30pm Effects have worn off & have been gradually replaced by a typical PEA headache. No other obvious mood deflation or comedown effect was noted.

10:30pm Headache has become more pronouced, so 500mg of paracetamol is swallowed. It doesn't really help so another is swallowed. The headache is very pronounced now, worse & longer than others I've suffered post-PEA. I wonder vaguely if the metallic taste of the chemical may suggest a contaminant or something. Luckilly I've had a busy day, I'm nakkered & I fall asleep during the classic drug dealer movie, Light Sleeper.

Next Day 05:30 My very busy lady-friend is up & I wake briefly too... To the same headache I went to sleep with, albiet quite a bit lighter now. I swallow another 500mg paracetamol & return to sleep.

12:30pm The headache has lurked about most of the morning but has now gone. No more paracetamol.

Conclusion – Interesting substance, felt indistinguishable from a classic PEA until the headachey comedown, which was more uncomfortable & longer lasting than I expect from classic PEA psychedelics.

En niet oplosbaar in water. 5
Storage in water seems to lead to polymerisation into a purple substance.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor JongGeleerd » do okt 24, 2013 4:27 pm

Dank u Druks, deze info vind ik pittig interessant :D
Al ken ik de afkortingen niet (BOB, BOD, DOx, DOC, PEA), maar die zal ik nog wel opzoeken :)
Moet nu eerst even studeren, maar erg informatief :)
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Hoe vind je zelf dat het gaat?
JongGeleerd
Knuffelbaar
Donateur

Berichtdoor Einstein » do okt 24, 2013 6:19 pm

Oplossen in zuur water (bijv. citroensap) zou in principe wel mogelijk moeten zijn, als de pH maar laag genoeg is.
Dat dit gemetaboliseerd wordt tot BOB betwijfel ik nog, het lijkt mij niet echt een plausibele afbraakroute.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor AgeOfLove » ma nov 04, 2013 11:55 pm

Nog steeds niemand van dit forum die dit geprobeerd heeft?
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » zo nov 10, 2013 4:36 pm

Op de site van een bekende vendor uit volgens mij Spanje staat dat ze het binnenkort in stock gaan hebben.
Nog geen mensen van DF die het geprobeerd hebben?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Druks » zo nov 10, 2013 4:46 pm

De lange werkingsduur houdt mij een beetje tegen om het uit te proberen...
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Partypipo » zo nov 10, 2013 4:48 pm

Druks schreef:De lange werkingsduur houdt mij een beetje tegen om het uit te proberen...

Lijkt mij juist ideaal voor een feest zo'n lange werkingsduur.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Druks » zo nov 10, 2013 4:49 pm

Wie weet. Liever de eerste ervaringen met een drug in een wat meer controleerbare omgeving.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor omerobert » di nov 12, 2013 11:57 am

ILoveMDMA schreef:Op de site van een bekende vendor uit volgens mij Spanje staat dat ze het binnenkort in stock gaan hebben.
Nog geen mensen van DF die het geprobeerd hebben?

Reeds bestelbaar, heb dan ook 'n halve gram besteld. Denk eraan om het dit weekend te testen (100 mg).
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » di nov 12, 2013 2:11 pm

Heb dit goedje afgelopen zondag eens gebruikt, was toch wel mooi weer voor een tripje in het bos. Helaas niet goed ingelezen, want ik dacht er met 4 uurtjes wel vanaf te zijn...maar nee, ik zat mooi dik 10 uurtjes in mijn trip en het werd al donker in het bos en ik was met de auto. Wel, de trip maar uit laten werken voordat ik weer op pad ging :-p

Any way, lijkt best veel op 2c-b (ik had 100mg in capsule gedaan).
Alleen je moet je niet vergissen in de tijdsduur. Qua prijs is het interessanter dan 2C-B, maar ik verkies toch de 2C-B want daar is veel meer over bekend, ook op de langere termijn.

Kleuren, vormen en geluiden waren vrijwel hetzelfde als met 2C-B. Ik moet wel zeggen dat ik me iets meer parra voelde de bk versie, heb daar met normale 2C-B nooit last van.
You can't buy happiness,
but buying dope is pretty close

One friend can change your whole life

If You Pay Peanuts, You Get Monkeys

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor AgeOfLove » vr nov 15, 2013 8:24 pm

FRESH schreef: ik zat mooi dik 10 uurtjes in mijn trip

Any way, lijkt best veel op 2c-b (ik had 100mg in capsule gedaan).
Alleen je moet je niet vergissen in de tijdsduur. Qua prijs is het interessanter dan 2C-B, maar ik verkies toch de 2C-B want daar is veel meer over bekend, ook op de langere termijn.

Kleuren, vormen en geluiden waren vrijwel hetzelfde als met 2C-B. Ik moet wel zeggen dat ik me iets meer parra voelde de bk versie, heb daar met normale 2C-B nooit last van.

Damn, is inderdaad lang. Ik ging het nu proberen maar moet vroeg op dus nog even wachten hiermee...

100mg. Geen tolerantie met andere 2c'tjes? Op 2c-b kan de paranoia ook wel toeslaan bij mij. Zeker als het op een feestje is.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Druks » vr nov 15, 2013 8:48 pm

Jongens toch! Wel een beetje inlezen voordat je een nieuwe stof neemt, hè! :lol: :lol:
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Partypipo » za nov 16, 2013 3:51 am

Ik zag dat ie nu ook in stock is bij mijn research chemical vendor. Zodra ik centjes heb, dan ik ga koop die bk-2cb en ik eet op die bk-2cb.
Bam
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Volgende

Keer terug naar 2C's