Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Ivo » za jul 07, 2012 9:10 am

Alcohol versterkt het effect, maar als je iets voor de eerste keer doet kan je best niet gaan combineren, en al helemaal niet als je eerste keer op een feest is.

Ik kan me écht niet inbeelden dat een lage dosis 2CB niet leuk uitvalt, maar je moet toch ergens een lijn trekken qua risico's nemen :P Als je er echt op wilt drinken, wacht dan minimum anderhalf uur na je eerste dosis, zodat je weet wat je verder kan verwachten.

Edit: alcohol versterkt het vooral als je op voorhand drinkt (bij mij toch), maar dat raad ik niet aan voor de eerste keer. Achteraf drinken zal het wel wat versterken, maar niet zoveel.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor -ArKady. » zo jul 08, 2012 6:16 pm

kan sinds gister bevestigen dat alcohol het flink versterkt op voorhand... shit.. dat ging hard :D
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Azy » zo jul 08, 2012 6:27 pm

Bijdoseren op 2cb kan je wel eens wat verrassingen bezorgen. Het verschil tussen een piek met 25 of 35mg is best intens.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Klinker » di jul 10, 2012 4:59 pm

Ik ben in de middag begonnen met een halfje, zoals mn dealer me had aangeraden. Na 2 uur voelde ik nog steeds niets.. terwijl ik wel al had moeten nekken. Dus na 2 uur nog een halfje gepakt, en na 3 uur begon ik het geluid opeens heel raar te vinden klinken, dus ik stond op van het bankje waar ik en mn maten op zaten en ging snel ff een klein rondje lopen. Opeens voelde ik het! Alle bewegingen van mensen leken zeer versnelt te gaan, en melodietjes leken heel rommelig, ook had ik een heel raar maar toch heel normaal gevoel in mijn hoofd. Na even lekker gehakt te hebben begon ik moe te worden, ofja niet echt moe, maar ik moest ff gaan zitten. Ik begon scheve gezichten te trekken en ik merkte dat de trip net iets te intens was voor op een festival. Ik heb de komende 3 uur ook alleen maar een soorrt van staan wausen en veel gezeten. Ik klapte dicht, wat ik erg jammer vond. Toen de avond begon besefte ik dat ik als ik niet snel uit de trip zou komen heel het feest waar ik al zo lang naar uit had gekeken alleen maar in een hoekje zou kunnen zitten. Dus na even nadenken besloot ik snel een pilletje a la mdma te kopen! Gele triforce waar ik erg blij mee was! Ik besloot wel voor de zekerheid met een kwartje te beginnen en een half uur daarna ging ik wel niet ZOOOO HARD!! Volgens mijn maten zag ik er krankzinnig uit, ik keek zo scheel als je maar kon bedenken, kon alleen maar stuiteren, mn kaken maalden als een gek. Ik zag ook helemaal niks meer helder, ik stond toen in de hardcore tent waar The Outside Agency aan het draaien was, het leek wel alsof de muziek mij nog 100x zo waus maakte! Bizarre, maar heerlijke dag gehad!

Ik ga binnekort die 2c-b pillen even testen, ben benieuwd hoeveel der in zit. Misschien zat er toch teveel in.
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Azy » di jul 10, 2012 5:11 pm

2cb en MDMA versterken elkaar enorm. Een paar uur verder zou die 2cb wel zijn uitgewerkt, dus wat een ongelooflijk domme actie. Je vond dat je teveel 2cb ophad dus ga je het versterken? Hoe bedenk je toch zoiets.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Klinker » di jul 10, 2012 5:30 pm

Azymuth schreef:2cb en MDMA versterken elkaar enorm. Een paar uur verder zou die 2cb wel zijn uitgewerkt, dus wat een ongelooflijk domme actie. Je vond dat je teveel 2cb ophad dus ga je het versterken? Hoe bedenk je toch zoiets.


Het was niet te heftig, dat nog zeker niet. Maar ik klapte dicht. En ja je hebt gelijk het was een domme actie, maar ik ben er toch wel blij mee want het pakte heeeerlijk uit. :hulde:
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Azy » di jul 10, 2012 5:34 pm

Het is wel een heel erg vette combo met de juiste dosering ja. Laat die pillen zeker maar eens testen (en zeg het hier) ben wel benieuwd wat er in zat dan.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor PimPamPetje » zo jul 15, 2012 7:31 pm

Hey peeps,

Gister bestelling 2c-b capsules gedaan, morgen binnen en dan dinsdag laten testen.
Dan heb ik de testuitslag op 27 juli en dan als het fatsoenlijk spul is, wil ik het op 28 juli op tomorrowland voor de eerste keer gaan gebruiken. Mijn doel is om een xtc-achtige gevoel te krijgen. Waarom? Omdat mijn tolerantie bij mdma zodanig verneukt is dat ik eens wat anders wil proberen :) Echter wil ik niet aan het einde van de dag het gevoel hebben dat alles voorbij is gevlogen en dat ik eigenlijk nergens van heb kunnen genieten. Dus ik wil er wel bij blijven met m'n bolleke.

Nu denk ik a.d.h.v. berichten in dit topic van jullie dat 10 mg voor de eerste keer en dan op een festival een goed begin is. Aan de hand van hoe ik me eigen na twee uur voel kan ik eventueel een biertje of iets dergelijk pakken. Ik pas sowieso altijd op met combi gebruik en wacht liever te lang dan te kort.
Maar wat mij ook wel grappig lijkt is dat je open eye visuals hebt. Heb ik ook verschillende keren met xtc gehad (zowel in het licht als in het donker).

Is deze dosering van 10 mg dan toereikend of moet ik dan een dosering van 10 - 15 mg hebben? Of raden jullie mij (aan de hand van mijn doel) mij deze drug af?

Ben benieuwd naar jullie reactie.
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 7:51 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Einstein » zo jul 22, 2012 2:28 pm

Je moet niet verwachten om iets mee te maken dat echt op MDMA lijkt, dat gaat namelijk niet gebeuren, maar ik denk wel dat je met 10 mg 2C-B wel een hoop lol kan hebben. Niet zo'n hele hoge dosis, wat voor de eerste keer juist wel handig is, zeker op een feest.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor PimPamPetje » zo jul 22, 2012 7:28 pm

Okee dat is duidelijk :) Ben benieuwd. misschien schuif ik het op naar mysteryland ipv tomorrowland, maar moet nog eventjes kijken
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 7:51 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Drefbon » ma aug 13, 2012 1:49 pm

Ik ga binnenkort ook weer eens 2C-B doen, ik heb het vroeger wel eens gebruikt maar dit was steeds in combinatie met andere middelen, ik vond het steeds tegenvallen. Nadat ik er weer over gelezen heb, en ik een verkoper heb gevonden die zuiver poeder verkoopt ga ik het nog een kans geven, dit keer maar eens iets meer nemen.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Eerste keer 2C-B op feest, graag wat info

Berichtdoor Partypipo » ma sep 10, 2012 3:00 am

Gisteren op Qbase 2cb + 6apb tegelijk gedropt en heel spectaculair zitten en staan spacen! Eerst wel heel misselijk geweest anderhalf uur lang terwijl ik wreed hard zat te spacen, waardoor ik er niet zo van kon genieten in het begin.
Toen de misselijkheid over was heb ik super hard genoten! De muziek veranderde wel constant zoals ik dat heb op 2cb en op een gegeven moment was ook alle muziek weg, maar niet mijn gehoor want ik was in gesprek... Vaag!
Ik vind zo hard spacen erg grappig, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat niet trekken op een feest.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron