Hey peeps,
Gister bestelling 2c-b capsules gedaan, morgen binnen en dan dinsdag laten testen.
Dan heb ik de testuitslag op 27 juli en dan als het fatsoenlijk spul is, wil ik het op 28 juli op tomorrowland voor de eerste keer gaan gebruiken. Mijn doel is om een xtc-achtige gevoel te krijgen. Waarom? Omdat mijn tolerantie bij mdma zodanig verneukt is dat ik eens wat anders wil proberen
Echter wil ik niet aan het einde van de dag het gevoel hebben dat alles voorbij is gevlogen en dat ik eigenlijk nergens van heb kunnen genieten. Dus ik wil er wel bij blijven met m'n bolleke.
Nu denk ik a.d.h.v. berichten in dit topic van jullie dat 10 mg voor de eerste keer en dan op een festival een goed begin is. Aan de hand van hoe ik me eigen na twee uur voel kan ik eventueel een biertje of iets dergelijk pakken. Ik pas sowieso altijd op met combi gebruik en wacht liever te lang dan te kort.
Maar wat mij ook wel grappig lijkt is dat je open eye visuals hebt. Heb ik ook verschillende keren met xtc gehad (zowel in het licht als in het donker).
Is deze dosering van 10 mg dan toereikend of moet ik dan een dosering van 10 - 15 mg hebben? Of raden jullie mij (aan de hand van mijn doel) mij deze drug af?
Ben benieuwd naar jullie reactie.