-ArKady. schreef:Neem aan dat je dus 2c-b in pil vorm hebt?
zijn het gele vlinders of iets anders? op hoeveel zijn ze getest?
ik zou persoonlijk voor iets van 20mg (oraal) gaan maar er zijn anderen hier die er gevoeliger voor zijn.
Ook hoorde ik dat het alcohol het effect versterkt dus mocht het niet hard genoeg gaan kan je altijd een paar biertjes nemen.
-ArKady. schreef:geloof dat we geen prijzen mogen posten hier.
de meeste voorkomende zijn de gele vlinders daar zit tussen de 10-12mg in.
Klinker schreef:-ArKady. schreef:geloof dat we geen prijzen mogen posten hier.
de meeste voorkomende zijn de gele vlinders daar zit tussen de 10-12mg in.
Mogen jullie wel zeggen of ze per pil duurder zijn als x?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gman007 schreef:Je kan niks aannemen want ze zijn niet getest. Misschien is het wel die 90 mg bom van je dealer en breek je hem doormidden en zit je aan de 45 mg.
Ook kan het 10 mg zijn met breeklijn voor mensen die 15 mg willen en zo hem makkelijk kunnen breken.
Gman007 schreef:Je neemt een risico. Maar ik hoop voor je dat het niet fout gaat en je een topfeest hebt .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast