No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Druks schreef:Vice heeft er ook al eens over geschreven (maar dan met paddo's): http://www.vice.com/nl/read/word-je-een ... dosing-190
Naphtha schreef:LSD is naar mijn idee te syntetisch, onvolwassen of plat, hoe je het ook wilt noemen.
Maar het is wel de enige rede dat ik nog ff dit topic check. Wat een vage wereld zou je dan krijgen Iedereen grote doppen, vriendelijk, redenaties on the level of God. Waarom zouden we ons nog zorgen moeten maken, right. Zou het kunnen proberen maar ben toch niet helemaal overtuigd, zeker als ik vanalles te doen ga hebben morgen,.. Maar wel nieuwsgierig.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ano schreef:ik vraag me af of je daar uberhaupt wel wat van merkt en zo ja wat
Naphtha schreef:LSD is naar mijn idee te syntetisch, onvolwassen of plat, hoe je het ook wilt noemen.
Maar het is wel de enige rede dat ik nog ff dit topic check. Wat een vage wereld zou je dan krijgen Iedereen grote doppen, vriendelijk, redenaties on the level of God. Waarom zouden we ons nog zorgen moeten maken, right. Zou het kunnen proberen maar ben toch niet helemaal overtuigd, zeker als ik vanalles te doen ga hebben morgen,.. Maar wel nieuwsgierig.
Naphtha schreef:Serieus JG je gaat je waarschijnlijk nooit beseffen hoe dom je precies op mij over komt. Lul maar ergens in de ruimte.
JongGeleerd schreef:Naphtha schreef:Serieus JG je gaat je waarschijnlijk nooit beseffen hoe dom je precies op mij over komt. Lul maar ergens in de ruimte.
Wat jij zei sloeg werkelijk als een lul op 'n drumstel gast...
JongGeleerd schreef:Naphtha schreef:Serieus JG je gaat je waarschijnlijk nooit beseffen hoe dom je precies op mij over komt. Lul maar ergens in de ruimte.
Wat jij zei sloeg werkelijk als een lul op 'n drumstel gast...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
kaasje schreef:Ahaa heb een keer dat microdosen met LSD geprobeerd, maar dat liep toch niet zoals gepland haha.
Het was toch nog net iets te hoog gedoseerd denk ik, want men pupillen waren weer zwarte gaten en ik had beginnende visuals, niet zo handig tijdens een normale weekdag.
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:kaasje schreef:Ahaa heb een keer dat microdosen met LSD geprobeerd, maar dat liep toch niet zoals gepland haha.
Het was toch nog net iets te hoog gedoseerd denk ik, want men pupillen waren weer zwarte gaten en ik had beginnende visuals, niet zo handig tijdens een normale weekdag.
Weet je nog hoeveel ug je toen slikte?
kaasje schreef:Maurits schreef:kaasje schreef:Ahaa heb een keer dat microdosen met LSD geprobeerd, maar dat liep toch niet zoals gepland haha.
Weet je nog hoeveel ug je toen slikte?
Ik denk rond de 40
Albert Einstein schreef:
Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten