Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Piemeltjesfris?

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Bosmongool » vr aug 24, 2012 3:30 am

snuifduif schreef:Ik had ergens de vergelijking gehoord:
'Aai met je wijsvinger in een cirkelbeweging over de bovenkant van je hand, zo voelt seks voor een besneden persoon. Aai nu binnenkant van je hand, zo voelt het voor een onbesneden persoon'
Lijkt me wel aannemelijk, aangezien besneden personen meer eelt op hun eikel hebben.

Ik kan bevestigen dat dit bullshit is. Ik ben besneden en mijn eikel is kankergevoelig en eelt...op een eikel...dafuq?

Poseidon schreef:Het minder intense gevoel wordt veroorzaakt doordat ook het aanhechtpunt van de voorhuid op de eikel weggesneden is. Dit 'toompje', zoals het genoemd wordt, is de grootste bron van genot op de penis. Komen heel veel zenuwbanen in samen. Zodoende laten urologen dat toompie zitten als een ontstoken voorhuid operatief verwijderd moet worden indien genezing uitblijft.

Laten ze het niet sowieso zitten? Ze hebben het bij mij iig laten zitten. Ben overigens besneden om medische redenen.
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor snuifduif » vr aug 24, 2012 3:56 am

Bosmongool schreef:Ik kan bevestigen dat dit bullshit is. Ik ben besneden en mijn eikel is kankergevoelig en eelt...op een eikel...dafuq?

Eelt ja, maar jij kan je natuurlijk niks anders voorstellen dan eelt zoals op je voet.
Eelt krijg je als de huid word blootgesteld aan wrijving of druk. Nou als jij de hele dag met je eikel langs je onderbroek zit te schuren krijg je daar ook een dun laagje eelt. Daarom zijn besneden lullen ook anders van kleur
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Saikedellik » vr aug 24, 2012 11:58 am

Bosmongool schreef:Laten ze het niet sowieso zitten? Ze hebben het bij mij iig laten zitten. Ben overigens besneden om medische redenen.


Meh hoeft niet... Een vriend van me heeft na een te harde neukpartij een keer zn toompje moeten laten weghalen... Hij is dus besneden, heeft geen toompje, maar nog wél een voorhuid.

Ikzelf moet er binnenkort denk ik ook aan geloven, heb altijd een krappe voorhuid gehad... Maar de laatste tijd is het te pijnlijk na het rukken, toompje is pijnlijk/ontstoken, ben bang dat de hele zooi er af moet :(
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor snuifduif » vr aug 24, 2012 4:24 pm

Saikedellik schreef:
Ikzelf moet er binnenkort denk ik ook aan geloven, heb altijd een krappe voorhuid gehad... Maar de laatste tijd is het te pijnlijk na het rukken, toompje is pijnlijk/ontstoken, ben bang dat de hele zooi er af moet :(


Had ik ook, tot ik begon aan seks. Toen moest ie toch echt helemaal naar achter :kleuter:
Op het begin deed het een beetje pijn maar na een keer of 10 was ie gewoon helemaal opgerekt. Kan jij hem zeg maar helemaal achter je eikel krijgen?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Saikedellik » vr aug 24, 2012 4:37 pm

Ja en nee. Kon het altijd slap iig wel, stijf nooit gekund. Wel seks mee kunnen hebben, maar ook alleen met condoom om eigenlijk. Als ik het zonder condoom probeerde, dan moest ie idd wel naar achteren, maar dat deed dan zoveel pijn dat ie gewoon spontaan slap werd. Wel meerdere keren geprobeerd overigens, dus kan wel zeggen dat seks zonder condoom voor mij onmogelijk was.

Maar tegenwoordig is het zo erg dat het zelfs slap al moeilijk is om de voorhuid helemaal naar achteren te krijgen, soms lukt het wel, soms gewoon niet. Vandaar dat ik er ook echt helemaal klaar mee ben, en denk ik maandag maar es naar de huisarts ga ofzo...
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor snuifduif » vr aug 24, 2012 5:03 pm

Volgens mij heb je dan ook de mogelijkheid om alleen een klein stukje eraf te laten halen, dan is ie ook minder nauw. Of een steroïden creme
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Saikedellik » vr aug 24, 2012 5:18 pm

Mja moet maar es goed gaan informeren dan, als er andere mogelijkheden dan (volledig) besnijden zijn, dan doe ik dat altijd liever haha :P Tnx voor de info iig, zal zelf nog ff goed research doen voordat ik naar de huisarts ga. Wat is dat steroiden creme dan? Iets wat de boel gewoon wat "soepeler" maakt ofzo?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor snuifduif » vr aug 24, 2012 6:02 pm

Die stimuleert groei of maakt de huid rekbaarder, zo iets was het. In ieder geval je smeert het op je slurfje en dat zou het beter moeten rekken na een tijd.

http://www.mensworld.be/grow/aandoening ... -voorhuid/
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Bosmongool » vr aug 24, 2012 6:11 pm

snuifduif schreef:Nou als jij de hele dag met je eikel langs je onderbroek zit te schuren krijg je daar ook een dun laagje eelt. Daarom zijn besneden lullen ook anders van kleur

Hmm, dat slaat eigenlijk wel ergens op. Bedankt voor de info. :child:
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Dreuge » za aug 25, 2012 3:42 am

omgekeerde chaos!! een serieuse informatie uitwisseling in een bullshit topic :shock:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Koekwaus » di aug 28, 2012 9:53 am

Lol.

Origineel

Ik ga het niet zomaar afkraken, gezien ik het product nog niet ken. Maar ik maak me eigenlijk dezelfde zorgen als de dames van dit forum. Ik ben bang dat dit de zaak een beetje maskeert maar dat ie dan toch niet helemaal fris is als ie hij ergens onder een neus eindigt. Ik voel me er goed bij als ik hem gewoon even was (lauw water en milde zeep) van te voren (met name de voorhuid). Dat is voor mij echt gefresht :)

'Wassen met water is een goede manier om de penis te reinigen. Maar soms kan de penis wel wat extra verzorging gebruiken, bijvoorbeeld na seks, op een festival of als er simpelweg geen tijd is om te douchen. Deze alledaagse zaken kunnen extra vocht- en talgafscheiding veroorzaken. Met Freshim kan de penis op ieder moment verzorgd worden. Freshim neemt actief geur weg, het reinigt en verfrist.' http://www.careality.nl/site/2011/12/07 ... de-tuinen/

Dus wanneer je hygienisch heel dubieuze momenten meemaakt heb je altijd Freshim nog. Nee dank u, na sex was ik hem altijd schoon denk ook niet dat sperma op magische wijze verdampt als je er van deze shit op smeert, na festivals neem ik gewoon een douche en tijd om te douchen maak je gewoon. Ben gewoon niet de doelgroep I guess. Maar misschien koop ik wel een potje uit nieuwsgierigheid om uit te proberen een keer.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di aug 28, 2012 5:54 pm

Beetje aftershave er boven doe ik altijd wel als ik weet dat de kans groot is dat er iets gaat gebeuren. Maar zoiets zou ik nooit kopen. Het belangrijkste lijkt mij toch het schoon houden. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor snuifduif » di aug 28, 2012 6:06 pm

Aftershave op je lul :keta:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di aug 28, 2012 6:23 pm

Er boven staat er toch. 8-) Op mijn lul niet, dat moet moeilijk veel pijn doen 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Drefbon » di aug 28, 2012 6:32 pm

Beetje deo werkt toch ook gewoon?
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor snuifduif » di aug 28, 2012 6:45 pm

Ik snap niet waarom je parfum rond je lul zou moeten spuiten, dat wekt toch juist de indruk dat je iets te verbergen hebt. Bovendien scheid je allerlei hormonen uit die onbewust waar worden genomen en die moet je niet maskeren :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Vinz » di aug 28, 2012 7:17 pm

Wanneer komen de piemelmaskertjes?
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di aug 28, 2012 7:23 pm

snuifduif schreef:Ik snap niet waarom je parfum rond je lul zou moeten spuiten, dat wekt toch juist de indruk dat je iets te verbergen hebt. Bovendien scheid je allerlei hormonen uit die onbewust waar worden genomen en die moet je niet maskeren :kleuter:



Niet rond mijn lul, gewoon op mijn buik daar dichtbij beetje subtiel. Niks maskeren want als het vies is helpt het niks. Zelfde reden om gewoon een luchtje te gebruiken op je nek. Dat maskeert zweet ook niet want daar heb je deo voor, maar het zorgt er wel voor dat als je lekker ruikt (als je schoon bent en die geur niet is gemengd met zweet want dat is goor :#: )
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Frog » di aug 28, 2012 9:54 pm

Vers zweet rond de schaamstreek is bij uitstek een afrodisiacum, wat snuifduif al zegt.
Wel goed wassen die piemel balzak en anus.
Let er ook op dat het daar geen oerwoud word kwa beharing want daar blijft ook veel lucht in hangen en dan blijft het minder vlug "vers"

Verder vind het bullshit product dat inspeelt op onzekerheid, en de oorzaak niet aanpakt,het is pure symptoombestrijding
misschien dat de een meer talg afzetting als de andere heeft, maar als ik mijn pik was op mijn manier ( goed schrobben met washandje onder de randjes en over je knop, geen zaad laten intrekken maar gelijk wassen na (solo)seks ) en bij het plassen goed uitplassen en uitschud ruikt die het einde van de dag nog amper.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Koekwaus » wo aug 29, 2012 12:20 am

Komt op mij over als een product dat ook een reinigende werking heeft zoals ook die potjes met creme voor als je je handen niet bij de kraan kan wassen maar toch wil ontsmetten. Het is volgens mij dus bullshit dat je ALLEEN maskeert. Deo heeft ook de werking het zweten onder je oksels te reduceren, die werking kan dit spul ook hebben, minder afscheiding van talg/zweet whatever. Ik ben nog lang niet overtuigd van dit product maar ik vind het ook een beetje onzin om te zeggen dat je er alleen een beetje een geurtje mee verspreid, want de omschrijving die ik heb ik geciteerd een paar posts geleden stelt iets anders.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Frog » wo aug 29, 2012 10:19 am

Koekwaus schreef:Komt op mij over als een product dat ook een reinigende werking heeft zoals ook die potjes met creme voor als je je handen niet bij de kraan kan wassen maar toch wil ontsmetten. Het is volgens mij dus bullshit dat je ALLEEN maskeert. Deo heeft ook de werking het zweten onder je oksels te reduceren, die werking kan dit spul ook hebben, minder afscheiding van talg/zweet whatever. Ik ben nog lang niet overtuigd van dit product maar ik vind het ook een beetje onzin om te zeggen dat je er alleen een beetje een geurtje mee verspreid, want de omschrijving die ik heb ik geciteerd een paar posts geleden stelt iets anders.


Ik luister niet naar een chiwawa met een toupet, ook al citeer je iets :#:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Koekwaus » wo aug 29, 2012 11:10 am

Frog schreef:
Ik luister niet naar een chiwawa met een toupet, ook al citeer je iets :#:



Fair enough. :beer:
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Vorige

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner