Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Piemeltjesfris?

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Piemeltjesfris?

Berichtdoor Drientje » do okt 27, 2011 10:13 am

Piemelfris de wereld in

Elke man kent het, dat onfrisse luchtje dat zich tijdens een toiletbezoekje op het einde van de dag vanuit de onderbroek aan je opdringt. Ondernemer Tibor Korozsi zag een gat in de markt en ontwikkelde Freshim, de eerste verzorgende piemel-deo ter wereld. Gisteren werd in Amsterdam op feestelijke wijze de eerste lading flacons in de schappen opgenomen, in aanwezigheid van Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk.

Voordat Korozsi besloot om met het goedje de markt te bestormen, was hij van twee dingen afhankelijk: of het product niet al bestond, en of het commercieel interessant is. Nee, antwoordde drogisterijketen Etos op dat laatste criterium, hier zit de markt niet op te wachten. Openbaar toilet-winkel 2theloo in de Amsterdam Kalverstraat zag er wel brood in. Immers: vergelijkbare producten voor vrouwen doen het ook goed.

Of de deodorant voor down under werkelijk zal aanslaan bij de nuchtere Hollandse man? Korozsi is er zeker van. „Mensen moeten gewoon aan het idee wennen.” Hij ziet vooral potentie in de jonge doelgroep. „Ik heb jongens gesproken die enthousiast waren en het zeker wilden gebruiken. Een kennis van mij zit in het leger en stond op het punt een week lang op kamp te gaan. Die jongens kunnen niet eens douchen, dus hij vond het wel prettig om zo’n flesje mee te nemen.”

Ook Playboy-baas en fervent Freshim-gebruiker Heemskerk zweert bij de piemelspray: „Geur is een belangrijk onderdeel van onze uiterlijke verzorging. Water en zeep helpen niet op die locatie, dus dit goedje is daar een oplossing voor.”


http://www.rtl.nl/components/actueel/ed ... -markt.xml

Ik vraag me serieus af of die geur zo hinderlijk is dat er een deodorant tegen aan gegooid moet worden of dat het eigenlijk schaamte is? Er is toch verder niemand die dat ruikt en als het ruikt als je seks gaat hebben ga je toch eerst lekker douchen? Of ben ik de enige die dit een bijzondere ontwikkeling vind?
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Frog » do okt 27, 2011 10:24 am

ik was me knop altijd dusdanig dat dergelijke geurtjes echt niet extreem zijn/ amper voorkomen.
Als je het eind van de dag je leuter ruikt dan doe je iets nie goed, gewoon met de waslap erover heen raggen aantal keer onde de douche, goed droog maken, nog keer doen, tot dat alle nare luchtjes weg zijn.
Als je nu na het rukken of neuken ofso je lul poos niet wast dan kruig je wel luchtjes, en die trekken min of meer in de huid, dan is extra goed wassen belangrijk.
Maar idd kan me niet voorstellen dat iemand die zijn pik echt goed wast, op een doordnomale dag een paling lucht aan zijn pik heeft hangen eind van de dag, of hij heeft bakken voorvoht moeten lekker en het is 25 graden + :S
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor verneukeratief » do okt 27, 2011 7:00 pm

Jij hebt zeker liever een ongewassen stinklul? :puke:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do okt 27, 2011 7:02 pm

Pffff Gele Banaan ben je dronken of zo? Waarom stel je vragen waar je het antwoord al op weet? 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor herejezus » do okt 27, 2011 7:24 pm

Piemeltjesfris







:#: :?
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Einstein » do okt 27, 2011 7:42 pm

:#: :#: :#: :#: :#: :#: :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Sublimo » do okt 27, 2011 7:43 pm

:shock:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Frog » do okt 27, 2011 8:57 pm

Gele Banaan schreef:Jij hebt zeker liever een ongewassen stinklul? :puke:

ik nie igg maar piemel deo kom op zeg, hoe ranzig moet je pik wel zijn om echt luchtjes af te geven die niet te harden zijn, ze kunnen wel zeggen onder het randje ruikt altijd, das een excuus voor mensen die niet goed boenen, gewoon een waslap erop etc, en na het klaarkomen of andere seksuele activiteiten wassen dan trekt die lucht er ook niet in.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Aaltje » do okt 27, 2011 9:49 pm

Hadden ze beter iets van piemelschoonmaakdoekjes kunnen ontwikkelen. Als je na een lange warme dag ineens voor een situatie staat waar je piemel in zijn beste staat moet zijn zou het handig zijn als je alleen maar even op de wc met het doekje je piemel schoon hoeft te wrijven.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Bloxnix » do okt 27, 2011 9:50 pm

Frog schreef:
Gele Banaan schreef:Jij hebt zeker liever een ongewassen stinklul? :puke:

ik nie igg maar piemel deo kom op zeg, hoe ranzig moet je pik wel zijn om echt luchtjes af te geven die niet te harden zijn, ze kunnen wel zeggen onder het randje ruikt altijd, das een excuus voor mensen die niet goed boenen, gewoon een waslap erop etc, en na het klaarkomen of andere seksuele activiteiten wassen dan trekt die lucht er ook niet in.

Zit jij echt met een waslap over je eikel te schrobben?
Doet dat geen pijn?
OT: Het lijkt me maar ongezond.
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Drientje » do okt 27, 2011 10:07 pm

Gele Banaan schreef:Jij hebt zeker liever een ongewassen stinklul? :puke:


De laatste keer dat je langs kwam was dat wel heel geil ja.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Frog » do okt 27, 2011 10:43 pm

Bloxnix schreef:
Frog schreef:
Gele Banaan schreef:Jij hebt zeker liever een ongewassen stinklul? :puke:

ik nie igg maar piemel deo kom op zeg, hoe ranzig moet je pik wel zijn om echt luchtjes af te geven die niet te harden zijn, ze kunnen wel zeggen onder het randje ruikt altijd, das een excuus voor mensen die niet goed boenen, gewoon een waslap erop etc, en na het klaarkomen of andere seksuele activiteiten wassen dan trekt die lucht er ook niet in.

Zit jij echt met een waslap over je eikel te schrobben?
Doet dat geen pijn?
OT: Het lijkt me maar ongezond.

Doet geen pijn, went wel ook , in het begin was het wat gevoelig, zal ook per persoon verschillen denk ik :grin:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor duplicity » vr okt 28, 2011 1:00 am

Nooit last van met mijn besneden pik.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Jelly » vr okt 28, 2011 2:27 am

duplicity schreef:Nooit last van met mijn besneden pik.


Second that. Zelfs schoon na dagen niet douchen. Het grote voordeel van besneden zijn. Het nadeel is dat ik soms het idee heb dat ik seks biet beleef zoals de natuur het bedoelt heeft.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Frog » vr okt 28, 2011 3:02 pm

duplicity schreef:Nooit last van met mijn besneden pik.

daar hebben water voor, ook jij zal een stink lul krijgen als je hem in een kutje gehangen hebt en niet wast....
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Aaltje » vr okt 28, 2011 3:08 pm

Frog schreef:
Bloxnix schreef:Zit jij echt met een waslap over je eikel te schrobben?
Doet dat geen pijn?
OT: Het lijkt me maar ongezond.

Doet geen pijn, went wel ook , in het begin was het wat gevoelig, zal ook per persoon verschillen denk ik :grin:

Schuursponsje
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Einstein » vr okt 28, 2011 3:42 pm

Schuurpapier en wasbenzine
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor FlashKip » vr okt 28, 2011 8:21 pm

Frog schreef:ik was me knop altijd dusdanig dat dergelijke geurtjes echt niet extreem zijn/ amper voorkomen.
Als je het eind van de dag je leuter ruikt dan doe je iets nie goed, gewoon met de waslap erover heen raggen aantal keer onde de douche, goed droog maken, nog keer doen, tot dat alle nare luchtjes weg zijn.
Als je nu na het rukken of neuken ofso je lul poos niet wast dan kruig je wel luchtjes, en die trekken min of meer in de huid, dan is extra goed wassen belangrijk.
Maar idd kan me niet voorstellen dat iemand die zijn pik echt goed wast, op een doordnomale dag een paling lucht aan zijn pik heeft hangen eind van de dag, of hij heeft bakken voorvoht moeten lekker en het is 25 graden + :S


bedankt voor de info, ik meen het :) :love:
Als je morgen even oud bent als vandaag, ben je dood.

Mocht ik me door de wiet beschijten, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Zijn luier was te zwaar om op staan''
Avatar gebruiker
FlashKip
kip kip kip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 538
Geregistreerd: wo apr 20, 2011 5:35 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Frog » vr nov 04, 2011 12:00 am

FlashKip schreef:
Frog schreef:ik was me knop altijd dusdanig dat dergelijke geurtjes echt niet extreem zijn/ amper voorkomen.
Als je het eind van de dag je leuter ruikt dan doe je iets nie goed, gewoon met de waslap erover heen raggen aantal keer onde de douche, goed droog maken, nog keer doen, tot dat alle nare luchtjes weg zijn.
Als je nu na het rukken of neuken ofso je lul poos niet wast dan kruig je wel luchtjes, en die trekken min of meer in de huid, dan is extra goed wassen belangrijk.
Maar idd kan me niet voorstellen dat iemand die zijn pik echt goed wast, op een doordnomale dag een paling lucht aan zijn pik heeft hangen eind van de dag, of hij heeft bakken voorvoht moeten lekker en het is 25 graden + :S


bedankt voor de info, ik meen het :) :love:

Nu wil ze wel pijpen zeker?
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Taxi. » za nov 05, 2011 8:39 pm

Einstein schreef:Schuurpapier en wasbenzine

:rock: :lol:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Elfquest » zo nov 06, 2011 12:45 pm

He bah.
Als iets stinkt ga je het toch gewoon wassen of ben ik nou gek?
Lekker hoor zo'n ranzig luchtje gemaskeerd door een deo.
Wordt je nog misleid als vrouw ook. Denk je dat ding ruikt lekker, ik ga aan de slag, zit je smegma te eten.
Vind dan de babydoekjes opnieuw uit. Noem ze mannen-hygienedoekjes en zet er een stoer mannelijk plaatje op.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Aaltje » zo nov 06, 2011 2:08 pm

Nou Elfquest die doekjes zullen dan voornamelijk als fapdoekjes gebruikt worden.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Drientje » ma nov 07, 2011 9:51 am

Elfquest schreef:He bah.
Als iets stinkt ga je het toch gewoon wassen of ben ik nou gek?
Lekker hoor zo'n ranzig luchtje gemaskeerd door een deo.
Wordt je nog misleid als vrouw ook. Denk je dat ding ruikt lekker, ik ga aan de slag, zit je smegma te eten.


:woeh:
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Lµs. D » ma nov 07, 2011 9:38 pm

Elfquest schreef:He bah.
Als iets stinkt ga je het toch gewoon wassen of ben ik nou gek?
Lekker hoor zo'n ranzig luchtje gemaskeerd door een deo.
Wordt je nog misleid als vrouw ook. Denk je dat ding ruikt lekker, ik ga aan de slag, zit je smegma te eten.
Vind dan de babydoekjes opnieuw uit. Noem ze mannen-hygienedoekjes en zet er een stoer mannelijk plaatje op.


Nomnomnom
Lµs. D
Offline
 

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor herejezus » ma nov 07, 2011 9:58 pm

ze verwoord het heerlijk...ik vind elf met de dag aantrekkelijker worden. jammer dat ze niet wilt meeten :beer:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Aaltje » ma nov 07, 2011 10:35 pm

herejezus schreef:ze verwoord het heerlijk...ik vind elf met de dag aantrekkelijker worden. jammer dat ze niet wilt meeten :beer:

Niet? Wat kankerflauw :(
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor herejezus » ma nov 07, 2011 11:11 pm

:(
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Poseidon » do aug 23, 2012 2:04 am

Een pik is pas een pik als ie naar een met ranzige mayo gebalsemde makreel riekt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor snuifduif » do aug 23, 2012 2:36 am

Jelly schreef:
duplicity schreef:Nooit last van met mijn besneden pik.


Second that. Zelfs schoon na dagen niet douchen. Het grote voordeel van besneden zijn. Het nadeel is dat ik soms het idee heb dat ik seks biet beleef zoals de natuur het bedoelt heeft.

Ik had ergens de vergelijking gehoord:
'Aai met je wijsvinger in een cirkelbeweging over de bovenkant van je hand, zo voelt seks voor een besneden persoon. Aai nu binnenkant van je hand, zo voelt het voor een onbesneden persoon'
Lijkt me wel aannemelijk, aangezien besneden personen meer eelt op hun eikel hebben.

OT:
Nooit last van luchtjes eigenlijk, gewoon even goed naar achter trekken onder de douche :#:
Ik haal hem wel soms even onder de kraan door op de wc als t op seks begint uit de draaien, dan weet ik 100% zeker dat t schoon is.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Re: Piemeltjesfris?

Berichtdoor Poseidon » do aug 23, 2012 7:24 am

snuifduif schreef:
Lijkt me wel aannemelijk, aangezien besneden personen meer eelt op hun eikel hebben.


Besnijdenis is amputatie. Een legale vorm van verminking. Het minder intense gevoel wordt veroorzaakt doordat ook het aanhechtpunt van de voorhuid op de eikel weggesneden is. Dit 'toompje', zoals het genoemd wordt, is de grootste bron van genot op de penis. Komen heel veel zenuwbanen in samen. Zodoende laten urologen dat toompie zitten als een ontstoken voorhuid operatief verwijderd moet worden indien genezing uitblijft.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Volgende

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner