Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Sekseloze creche

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: Sekseloze creche

Berichtdoor herejezus » do jul 14, 2011 9:49 am

Vet cool, de joodse groene kikker heeft een "mannenkut" <3
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Sekseloze creche

Berichtdoor Frog » do jul 14, 2011 11:28 am

herejezus schreef:Vet cool, de joodse groene kikker heeft een "mannenkut" <3

wies der een Jood?
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Sekseloze creche

Berichtdoor Vinz » do jul 14, 2011 1:53 pm

Frog schreef:
Vinz schreef:Mijn punt is duidelijk gemaakt, bedankt Frog.

Ja zeker want ik ben in zon creche opgevoed en mogt kiezen of ik een jurk aanwou naar school of een spijkerbroek of naakt zelfs :lol:

Laat me raden, de jurk in je reet en de jeans in je plasbuis?

Spoiler! :
<3
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Sekseloze creche

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jul 14, 2011 3:22 pm

Lip, heb je al een onderwerp voor het afstudeerproject? Misschien als je wat aardiger doet tegen AT dan ben je binnen. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Sekseloze creche

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 6:47 am

Ik vind het maar een slecht idee, net zoals kinderen beschermend of extreem gelovig opvoeden en een illusie voorhouden dat de wereld een en al sprookje is.
Dat soort kinderen hebben dan helemaal geen besef van realiteit en dat 'kan' een sociale achterstand opleveren, bijvoorbeeld heel naief zijn en altijd van het goede van de mens uitgaan en zo keihard tegen de realiteit aanlopen later.

Nu is deze school wel een stuk minder extreem dan mijn voorbeeld en ik denk ook eigenlijk niet dat het zo'n grote invloed zal hebben omdat de rest van de wereld wel verschil maakt in sekse en die kinderen zelf ook wel een idee zullen krijgen dat die school een beetje zweverig bezig is.
Maar wat is nou het voordeel van die school?
"De maatschappij verwacht dat meisjes mooi en knap moeten zijn en dat jongens zich wild en brutaal moeten gedragen" Die kinderen hebben daar dus geen benul van en hoe gaat dat dan als ze met andere kinderen op een middelbare school komen? Ik vind het idee op zich wel goed maar ik denk dat het een beetje idealistisch is, net als een schoolsysteem proberen te creëren waarin niet gepest word. Het gebeurt toch wel.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Vorige

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron