Monty schreef:zoals in de beginpost gezegd is, na de nodige biertjes, onstaat er bij mij ook een drang naar drugs (vooral op feesten, veelal uppers) Meestal na het feest nog wel zin in een after waar er vaak richting slaap gewerkt wordt met keta veelal.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Vroeger vond ik alcohol en coke een godencombinatie . Tegenwoordig wil het een bijna niet zonder het ander.
Poseidon schreef:Ted Bundy schreef:Vroeger vond ik alcohol en coke een godencombinatie . Tegenwoordig wil het een bijna niet zonder het ander.
Als ze elkaar gaan triggeren loop je op broos ijs vriend. Is ook mijn favoriete combi maar ga er te vaak onaanvaardbare hoeveelheden sterke drank door weg tanken.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast