Gman007 schreef:Voor de duidelijkheid: alcohol en GHB is extreem AF te raden! Probeer dit het liefst nooit want het risico op out gaan is 10 x zo groot als met alleen ghb of alleen alcohol. Alleen ervaren gebruikers zouden het zeer voorzichtig kunnen proberen op lage dosis...
Karhu schreef:2cb + alcohol
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Raar dat er nog niemand alcohol en coke gezegd heeft. Stukken leuker dan gewoon coke. Veel sterker aanwezig ook dan enkel coke.
Alcohol en keta écht niet doen. Enige dat ik me er nog van herinner is compleet KO liggen kotsen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Karhu schreef:2cb + alcohol
Ivo schreef:Raar dat er nog niemand alcohol en coke gezegd heeft. Stukken leuker dan gewoon coke. Veel sterker aanwezig ook dan enkel coke. Veel verslavender en schadelijker, maar oh zo leuk.
Alcohol en keta écht niet doen. Enige dat ik me er nog van herinner is compleet KO liggen kotsen...
bonghit schreef:Ik blow altijd eerst en dan alcohol,
misselijk ben ik op deze manier nog nooit geweest,
maar dat is persoonlijk
Cyd schreef:bonghit schreef:Ik blow altijd eerst en dan alcohol,
misselijk ben ik op deze manier nog nooit geweest,
maar dat is persoonlijk
Ik word ook alleen maar misselijk als ik het andersom doe. Eerst veel zuipen en dan in een vlaag van zelfoverschatting nog een dikke joint roken. Dan draait de wereld .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten