Sublimo schreef:Alcohol is schadelijk voor je huid, als je het er op gooit.
Einstein schreef:Valt wel mee, geloof ik, maar je huid wordt er wel kankerdroog van
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Maar het desinfecteert toch ook? Dat lijkt me dan weer een positief effect.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Volgens mij zit er alcohol in de meeste gezichtsreinigers dus het zal ook wel een positief effect hebben lijkt me.
Sublimo schreef:Tomzeur schreef:Volgens mij zit er alcohol in de meeste gezichtsreinigers dus het zal ook wel een positief effect hebben lijkt me.
Waarom? Omdat zo veel (domme) mensen er in trappen en het kopen?
Tomzeur schreef:Nee, omdat ze het er anders niet in zouden stoppen en water zouden gebruiken omdat dat goedkoper is. Domme mensen die jij beschrijft kopen het dan toch wel.
En omdat er een keuringsdienst van waren en een consumentenbond is, en winkels ook zelf controleren op kwaliteit voor ze iets afnemen.
Sublimo schreef:Nog iemand met een mening die nergens op gebaseerd is.
Sublimo schreef:Tomzeur schreef:Nee, omdat ze het er anders niet in zouden stoppen en water zouden gebruiken omdat dat goedkoper is. Domme mensen die jij beschrijft kopen het dan toch wel.
Ik beweerde niet dat het niet werkt, ik vraag je alleen waarop je baseert dat het werkt.
Sublimo schreef:Alcohol werkt vaak wel maar voor het moment op zich, neem bijvoorbeeld iets tegen puisten met alcohol in, de alcohol helpt bij de uitdroging van de puisten maar tegelijkertijd droogt het de huid ook uit waardoor op lange termijn daardoor juist weer puisten ontstaan. Een vicieuse cirkel die zeer winstgevend is voor de producent.
Tomzeur schreef:En omdat er een keuringsdienst van waren en een consumentenbond is, en winkels ook zelf controleren op kwaliteit voor ze iets afnemen.
Haha ja een keurmerk waarvan de eisen door het bedrijf zelf zijn opgestelt!
Keurmerken zijn waardeloos, en nog veel mensen trappen er toch in.
Aaltje schreef:[...]
Aaltje schreef:Ja man, je hebt me helemaal onderuit gepraat, ik ben er sprakeloos van.
Je had gewoon de plausibiliteit van mijn hele stukje tekst nietig gemaakt enkel door te zeggen dat het nergens op gebaseerd is, terwijl zelfs jij weet dat een mening, zoals je het noemde (terwijl ik het eerder zie als een constatering), altijd ergens op gebaseerd moet zijn.
De hele reactie sloot zo slecht aan bij wat ik zei, dat ik het ook allemaal niet meer wist en omdat ik wel wat erop wilde zeggen maar een paard heb gepost.
Maar nee, jij bent overduidelijk scherper dan ik op dit moment.
Sublimo schreef:Aaltje schreef:Ja man, je hebt me helemaal onderuit gepraat, ik ben er sprakeloos van.
Je had gewoon de plausibiliteit van mijn hele stukje tekst nietig gemaakt enkel door te zeggen dat het nergens op gebaseerd is, terwijl zelfs jij weet dat een mening, zoals je het noemde (terwijl ik het eerder zie als een constatering), altijd ergens op gebaseerd moet zijn.
De hele reactie sloot zo slecht aan bij wat ik zei, dat ik het ook allemaal niet meer wist en omdat ik wel wat erop wilde zeggen maar een paard heb gepost.
Maar nee, jij bent overduidelijk scherper dan ik op dit moment.
Je beseft zelfs niet dat jij het nu nietig hebt verklaard, niet ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten