FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
gemini schreef:Wat ik wil weten is of je er pukkeltjes van kunt krijgen als je al een langere tijd veel alcohol drinkt.
Casplantje. schreef:Pure alcohol op je huid is sowieso slecht. Loop stage in een microbiologish laboratorium en als de desinfecterende zeep op is, moeten we ethanol gebruiken. En dat merk je wel na verloop van tijd.
gemini schreef:Wat ik wil weten is of je er pukkeltjes van kunt krijgen als je al een langere tijd veel alcohol drinkt.
Flameon schreef:Veel vet eten
Maddo18 schreef:Ja zeker wel. Als ik 1 nacht wat heb gedronken, merk ik dat wel een beetje aan me huid de volgende dag. Het trekt wel snel weg daar niet van.
Einstein schreef:Flameon schreef:Veel vet eten
Nee hoor, vet eten veroorzaakt of verergert geen acne, hoewel dit verhaaltje erg wijd verbreid is.
gemini schreef:Nu ik een paar dagen niet heb gedronken merk ik wel m'n huid weer normaal gaat doen.
Die shit over dat je slechter eet gaat voor mij niet op trouwens. Ik eet al jaren slecht, maar heb pas sinds kort een slechtere huid.
Exceptional Insight schreef:gemini schreef:Nu ik een paar dagen niet heb gedronken merk ik wel m'n huid weer normaal gaat doen.
Die shit over dat je slechter eet gaat voor mij niet op trouwens. Ik eet al jaren slecht, maar heb pas sinds kort een slechtere huid.
I beg to differ. Ik twijfel er niet aan dat ik meer drink dan jij. Maar ik eet wel (bijna obsessief) gezond. En ik heb nergens last van.
Casplantje. schreef:Exceptional Insight schreef:gemini schreef:Nu ik een paar dagen niet heb gedronken merk ik wel m'n huid weer normaal gaat doen.
I beg to differ. Ik twijfel er niet aan dat ik meer drink dan jij. Maar ik eet wel (bijna obsessief) gezond. En ik heb nergens last van.
Het is ook persoonsgebonden, de een heeft er meer last van dan de ander. Ik eet zelf ook altijd erg gezond en drink niet (veel) te veel en sommige andere mensen zijn moddervet en lelijk en weet ik wat allemaal door het veel te veel ongezond eten en drinken.... maar ze hebben een prachtig, glad huidje!
Flameon schreef:Vroeger last van acne gehad Gemini?
gemini schreef:Vandaar. Ik heb een prachtig lichaam en een slechte huid. You can't have it all.
Exceptional Insight schreef:gemini schreef:Vandaar. Ik heb een prachtig lichaam en een slechte huid. You can't have it all.
Was me niet opgevallen. Zal wel meevallen dus.
Einstein schreef:Flameon schreef:Veel vet eten
Nee hoor, vet eten veroorzaakt of verergert geen acne, hoewel dit verhaaltje erg wijd verbreid is.
Hoe het met alcohol zit weet ik zo niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten