Ragnarok schreef:Heb op dit moment hier nog een Westvleteren 8 en 12 (Verkozen tot beste bier ter wereld) staan.
raizeredge schreef:Ik ben niet zo kieskeurig. maar als ik dan toch moet kiezen dan kies ik voor hertog jan uit de tap en heineken uit flesje of blik.
Koxbox schreef:raizeredge schreef:Ik ben niet zo kieskeurig. maar als ik dan toch moet kiezen dan kies ik voor hertog jan uit de tap en heineken uit flesje of blik.
Kieskeurig kan je dat inderdaad niet noemen.
Koxbox schreef:Ragnarok schreef:Heb op dit moment hier nog een Westvleteren 8 en 12 (Verkozen tot beste bier ter wereld) staan.
De gloriejaren van Westvleteren zijn al lang voorbij. Ze zijn nu zelfs van plan om het in de supermarkt aan te bieden...
Ragnarok schreef:Koxbox schreef:Ragnarok schreef:Heb op dit moment hier nog een Westvleteren 8 en 12 (Verkozen tot beste bier ter wereld) staan.
De gloriejaren van Westvleteren zijn al lang voorbij. Ze zijn nu zelfs van plan om het in de supermarkt aan te bieden...
Of het in de supermarkt staat doet toch niets af aan de kwaliteit van het bier?
Ik heb de 12 overigens 1 keer eerder op en ik vond het niet zo heel bijzonder eigenlijk.
Koxbox schreef:Nee, maar het is niet meer exclusief. En eerlijk gezegd vind ik het ook zwaar overroepen heel dat Westvleteren gedoe.
Ragnarok schreef:Koxbox schreef:Nee, maar het is niet meer exclusief. En eerlijk gezegd vind ik het ook zwaar overroepen heel dat Westvleteren gedoe.
Nee dat is waar, maar ik vind het dus ook niet het lekkerste bier ter wereld. Zo vind ik bijvoorbeeld de Rocheforts lekkerder en de deliriums ook.
Koxbox schreef:Ragnarok schreef:Koxbox schreef:Nee, maar het is niet meer exclusief. En eerlijk gezegd vind ik het ook zwaar overroepen heel dat Westvleteren gedoe.
Nee dat is waar, maar ik vind het dus ook niet het lekkerste bier ter wereld. Zo vind ik bijvoorbeeld de Rocheforts lekkerder en de deliriums ook.
Delirium drink ik echt niet vaak. Vind het wel heel lekker maar iets té speciaal om regelmatig te drinken.
Koxbox schreef:In de zomer (of op een warme lente dag) op een terrasje in de zon kan dat wel eens behoorlijk goed smaken ja.
Tomaat schreef:Koxbox schreef:In de zomer (of op een warme lente dag) op een terrasje in de zon kan dat wel eens behoorlijk goed smaken ja.
Als het echt warm is dan ben ik meer voor een Karmeliet te vinden eerlijk gezegd.
yoghurt schreef:weize stephfaner
Koxbox schreef:Veggol schreef:
Jupiler (Krijg ik altijd direct koppijn van)
Wut
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten