Petrovic schreef:Ik wist wel dat het voornamelijk komt door een slechte voeding.
Flameon schreef:Hoeveel mensen wisten/weten eigenlijk wat korsakov is?
deadlock schreef:Flameon schreef:Hoeveel mensen wisten/weten eigenlijk wat korsakov is?
Is dat de hele vraag na die TL;DR?
Andyy schreef:haha ik wist wel wat het was, alleen niet dat je het ook kan krijgen door elk weekend te drinken, nu ik dit heb gelezen zal ik wat minder gaan drinken hahaha!!
FryskHynder schreef:In bier zit genoeg vitamine B toch?
robinnl schreef:Edit: Ik geef het wel makkelijk weg dat het mijn pa is lees ik zo.
robinnl schreef:Oke. Bedankt voor de informatie.
De persoon in kwestie drinkt al zijn hele leven.
Zo'n 35 jaar drinkt hij al veel en toen ik oud genoeg was om het te beseffen, heb ik het een beetje bij gehouden.
Hij drinkt zo'n 4 liter per dag en eet alleen avond eten(1 half bordje).
Hij heeft nu van de dokter vitamine d voorgeschreven gekregen.
Ongeveer 2 jaar terug kreeg hij een soort psychose, doordat hij niet genoeg natrium in zijn bloed had.
Het is gewoon lastig want, hij heeft ook nog allemaal andere pijntjes etc.
Maarja we zullen wel zien waar het heen gaat.
Robin
Edit: Ik geef het wel makkelijk weg dat het mijn pa is lees ik zo.
Flameon schreef:Sterkte ermee Robin. Laat je vader vitamine B slikken. 1 half bord per dag eten is te weinig, het spijt me.
Gele Banaan schreef:Flameon schreef:Sterkte ermee Robin. Laat je vader vitamine B slikken. 1 half bord per dag eten is te weinig, het spijt me.
Is een kapsalon per dag wel voldoende?
Flameon schreef:Gele Banaan schreef:Flameon schreef:Sterkte ermee Robin. Laat je vader vitamine B slikken. 1 half bord per dag eten is te weinig, het spijt me.
Is een kapsalon per dag wel voldoende?
Ook niet
Flameon schreef:Hoeveel mensen wisten/weten eigenlijk wat korsakov is?
Flameon schreef:Sterkte ermee Robin. Laat je vader vitamine B slikken. 1 half bord per dag eten is te weinig, het spijt me.
pammer schreef:Flameon schreef:Hoeveel mensen wisten/weten eigenlijk wat korsakov is?
Ik moet zeggen, ik wist dit niet totdat ik deze topic gelezen had (op het oude forum)... Ik vind het behoorlijk beangstigend. Ik ben al 2 maal black-out gegaan van alcohol en nu drink ik nog maar nu en dan een glaasje, op café of feesten iets meer maar zeker met mate. Ik walg namelijk van de 14-15 jarigen die ik op straat halfdood zie kotsen, dan denk ik echt.. "waar gaat de wereld naartoe...". Zucht. Ik heb enkele vrienden die 17-18 zijn en zogoed als verslaafd aan alcohol. 1-tje is altijd na het weekend uitgeput en is dan 5 dagen lang moe, totdat het weekend terug begint. De andere moet een glas ophebben voordat die kan slapen, en eet ook nog heel weinig...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten