Matheson schreef:Gaan jullie hier nou vertellen dat jullie niet lange periode's elk weekend vrijdag en zaterdag naar de klote waren van de alcohol(en wiet/hasj)? En dan doordeweeks soms ook nog een avondje..
Ik wel namelijk.
Vode schreef:Niet meer sinds mei. Max 1 glaasje gehad wat ik belachelijk saai vond.
Dreuge schreef:Vode schreef:Niet meer sinds mei. Max 1 glaasje gehad wat ik belachelijk saai vond.
ja duh, 1 glas voel je ook niks van
Dreuge schreef:laatste tijd 6-7 dagen per week, maar dat is nu over want school begint weer
Dreuge schreef:laatste tijd 6-7 dagen per week, maar dat is nu over want school begint weer
Ben je dat echt? Ik ga volgende week naar Krakau, ken je daar je weg? zo ja, een paar leuke adresjes zouden op prijs gesteld worden .Poseidon schreef:Heb mijn eer als Poolse Ukrainier hoog te houden: er continu zorg voor dragen dat het percentage bloed in mijn aderen het alcoholgehalte niet overstijgt.
Cyd schreef:Ben je dat echt? Ik ga volgende week naar Krakau, ken je daar je weg? zo ja, een paar leuke adresjes zouden op prijs gesteld worden .Poseidon schreef:Heb mijn eer als Poolse Ukrainier hoog te houden: er continu zorg voor dragen dat het percentage bloed in mijn aderen het alcoholgehalte niet overstijgt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten