Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
MDMAmazing schreef:Sinds ik de wereld van harddrugs heb leren kennen vind ik aangeschoten en dronken zijn weinig meer aan, maar een paar biertjes of borrels op de vrij & zaterdagavond is altijd lekker. Voor het effect doe ik het dus niet meer.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
WeedSmoke schreef:OT: Elke dag wel een Pitt of 4 á 5.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
bam. schreef:Elke dag met hier en daar een uitzondering, moet ik eigenlijk een beetje anders gaan aanpakken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten