verneukeratief schreef:Dan heb je zoveel tijd sappie maar jeezus wat een cumbek
Kom klaar in dr mond, om een cumbek te maken
verneukeratief schreef:Dan heb je zoveel tijd sappie maar jeezus wat een cumbek
Knabs schreef:JongGeleerd schreef:Spectrum schreef:Nee, pep kan dit effect ook teweegbrengen. Kijk maar naar JG.
Yo, gooi maar op mn rekening joh. Mijn rug houdt zelfs de zwaarste lasten
^lastpak
JongGeleerd schreef:ik zit niet meer opde middelbareschool (gek genoeg)
snuifduif schreef:JongGeleerd schreef:ik zit niet meer opde middelbareschool (gek genoeg)
JongGeleerd schreef:Knabs schreef:^lastpakJongGeleerd schreef:Yo, gooi maar op mn rekening joh. Mijn rug houdt zelfs de zwaarste lasten
Eastpack, ik zit niet meer op de middelbare school (gek genoeg)
verneukeratief schreef:Weet niet op wie je precies doelt maar mijn dagelijkse doelstelling is om minimaal 16 uur per dag te besteden aan het kijken van documentaires/films dan wel niet een krant of een goed boek te lezen. Meeste tijd gaat misschien nog wel op aan het verfijnen van mijn toch al exquise muzieksmaak
Knabs schreef:snuifduif schreef:JongGeleerd schreef:ik zit niet meer opde middelbareschool (gek genoeg)
jij wel dan?
Jcutter schreef:ik hou mijzelf slim door elke dag videogames te spelen, en ik fiets elke dag een stuk om mijn lichaam fit te houden. anale fase.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Spectrum schreef:Ik denk dat je alleen een arrogante klootzak wordt van coke gebruik als dat al een beetje in je zit. Merk zelf vooral dat ik er veel van ga praten, dat ik liever, aanhankelijker en meer meegaand word. Dus ik denk dat het gewoon bepaalde karaktertrekken versterkt en welke dat dat dan precies zijn, is afhankelijk van de persoon.
Poseidon schreef:Spectrum schreef:Ik denk dat je alleen een arrogante klootzak wordt van coke gebruik als dat al een beetje in je zit. Merk zelf vooral dat ik er veel van ga praten, dat ik liever, aanhankelijker en meer meegaand word. Dus ik denk dat het gewoon bepaalde karaktertrekken versterkt en welke dat dat dan precies zijn, is afhankelijk van de persoon.
Hier heb ik weinig aan toe te voegen behalve de vraag waarom deze negatieve gedragsvormen niet aan pepsnuivers toegeschreven worden?
Spectrum schreef:Nee, pep kan dit effect ook teweegbrengen. Kijk maar naar JG.
Kip schreef:Spectrum schreef:Nee, pep kan dit effect ook teweegbrengen. Kijk maar naar JG.
*kuch*
JongGeleerd schreef:Kip schreef:Spectrum schreef:Nee, pep kan dit effect ook teweegbrengen. Kijk maar naar JG.
*kuch*
wat bedoel je mer deze kuch?
Poseidon schreef:Hier heb ik weinig aan toe te voegen behalve de vraag waarom deze negatieve gedragsvormen niet aan pepsnuivers toegeschreven worden?
Kip schreef:JongGeleerd schreef:Kip schreef:*kuch*
wat bedoel je mer deze kuch?
Op pos zijn vraag.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
JongGeleerd schreef:in person is mijn nederigheid* duidelijker
*Niet het woord wat ik zocht, maar ik heb geen zin een half uur te zoeken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten