Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
verneukeratief schreef:Beetje matig dat de grootste coke-snoevers hier niet reageren
618157 schreef:verneukeratief schreef:Beetje matig dat de grootste coke-snoevers hier niet reageren
Hoeveel heb jezelf op de laaste dagen, je lijkt me weer in een iet wat reqlsitrante fase te bevinden?
is het bij je de pep de coke of de alchol?
Of dat allemaal in combi met gokken?
wat is er met je aan de hand, of ben je super happy en speel je nors, omdat oscar die vuilnisemmer monster nu eenmaal norsheid als zijn rol heeft, maar stiekem lief is.
verneukeratief schreef:Ontkenning schijnt ook hand-in-hand te gaan als je teveel coke gebruikt.
verneukeratief schreef:618157 schreef:verneukeratief schreef:Beetje matig dat de grootste coke-snoevers hier niet reageren
Hoeveel heb jezelf op de laaste dagen, je lijkt me weer in een iet wat reqlsitrante fase te bevinden?
is het bij je de pep de coke of de alchol?
Of dat allemaal in combi met gokken?
wat is er met je aan de hand, of ben je super happy en speel je nors, omdat oscar die vuilnisemmer monster nu eenmaal norsheid als zijn rol heeft, maar stiekem lief is.
Don't worry froggie. Alcohol en gokken AAN maar vannacht 2e geworden in een mooi toernooitje met 1200 entries dus best goed geluimd (zeker na die pica van jou in fantopica )
verneukeratief schreef:Als het niet waar zou zijn was ik wel 1e geworden hey slimpie
verneukeratief schreef:Ontkenning schijnt ook hand-in-hand te gaan als je teveel coke gebruikt.
verneukeratief schreef:Weet niet op wie je precies doelt maar mijn dagelijkse doelstelling is om minimaal 16 uur per dag te besteden aan het kijken van documentaires/films dan wel niet een krant of een goed boek te lezen. Meeste tijd gaat misschien nog wel op aan het verfijnen van mijn toch al exquise muzieksmaak
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
verneukeratief schreef:Zal allemaal best fappie maar ik doe hier in ieder geval niet alsof ik alles-en-iedereen ken en kan doorgronden na amper 6 maanden lidmaatschap
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
verneukeratief schreef:Zal allemaal best fappie maar ik doe hier in ieder geval niet alsof ik alles-en-iedereen ken en kan doorgronden na amper 6 maanden lidmaatschap
verneukeratief schreef:Ik probeer me drugs zelf bij elkaar te verdienen whoor
missFappie schreef:verneukeratief schreef:Ik probeer me drugs zelf bij elkaar te verdienen whoor
Haha succes ermee Hoelang moet je voor een gram?
Spectrum schreef:Nee, pep kan dit effect ook teweegbrengen. Kijk maar naar JG.
JongGeleerd schreef:Spectrum schreef:Nee, pep kan dit effect ook teweegbrengen. Kijk maar naar JG.
Yo, gooi maar op mn rekening joh. Mijn rug houdt zelfs de zwaarste lasten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten