Hey allemaal
Ik val direct met de deur in huis. Ik ben man van 34 en heb een vriendin en een kind van 11 maanden. We hebben ander half jaar geleden een huis gekocht. Ik heb een baan op 5 minuten fietsen van huis vandaan. Op zich klinkt het dat alles goed is maar helaas is dat niet zo Maar in het verleden heb ik veel meegemaakt. Mijn moeder is gedwongen op genomen met alcohol verslaving. Ik weet dat verslaving erfelijk is dus ik maak me ernstige zorgen over mijzelf. Ik denk dat ik nu verslaafd ben maar beginnen verslaafd want heb de laatste maanden een paar gevallen had dat ik aan de drugs zat toen ik alleen was. In eerste geval was het xtc pillen en toen aan de mdma. De laatste 2 gevallen zat ik aan de coke. Dit deed ik gewoon thuis was en alleen was. Ik merk dat ik verslaafd ben omdat ik meer wou.
Ik kan er met niemand over praten. Ik weet nu niet wat de goede stappen zijn om te doen. Ik doe dit niet elke dag maar komt steeds vaker voor. Ik denk er steeds aan wanneer ik de volgende keer kan doen enzo. Daarom ben ik beginnend verslaafd denk ik. Dit is niet goed. Het steeds in mijn hoofd dit is fout want als ik het gedaan heb dan voel ik me schuldig dat ik dit gedaan heb. Ik voel me stom. Als ik onder invloed ben dan voel ik me eigenlijk niet lekker qua gevoel maar vind het gevoel spannend.
Ik weet niet wat ik moet doen. Kunnen jullie me helpen met wat voor stappen ik moet nemen?moet ik hulp gaan zoeken.?Ik ben nu een paar dagen"nuchter" zonder iets te nemen(Dit heb ik nooit eerder gehad die gedachte). Ik vind nuchterheid veel fijner. ik zit alleen te denken wat kan de volgende gelegenheid om wat te gebruiken. Hoe kan ik deze gedachten weg krijgen om er niet constant er mee bezig te zijn.? Ik wil die gedachte weg krijgen hoe krijg ik dat voor elkaar?
Geef jullie mening maar!
Groetjes