Gele Banaan schreef:Jij bent dan ook wel behoorlijk heterofoob eko. Het stoort me al veel langer dat jij altijd bestempelt en beoordeelt in verschillende gradaties. Een mens is een mens, een dier is een dier.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Klimtox schreef:Ligt het niet aan jou Eko, dat je stiekem hoopt dat iedereen bi is, maar dat het eigenlijk niet zo is?
Hamukun schreef:Het is in ieder geval wel frappant dat sommige mensen zich er zulke zorgen om maken. Als je van jezelf gaat walgen als je seks met mannen hebt gehad is er toch wel iets flink mis denk ik. Dan heb je zo'n last van homofobie dat dat een soort zelfhaat wordt.
Op diezelfde manier kun je best bi- of homoseksuele gevoelens onderdrukken. En het komt ook voor dat juist van die evangelische christenprekers die alles wat maar negatief is over homoseuksualiteit zeggen, later zelf uit de kast komen. Als je gewoon lekker in je vel zit en geen problemen hebt met je eigen seksualiteit hoef je ook niet zo krampachtig te doen lijkt mij.
Socrates schreef: vraag ik me af hoe je jouw geslachtsdeel kunt activeren met zoveel coke op
Poseidon schreef:maar in vind het well spannend om tegen dat toetsenbord te swaffelen als ik high ben
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Snuifkut schreef:Poseidon schreef:
Holy fucking shit, wat een smerig geil lekker wijf tering
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Wormenkrabber schreef:Poseidon schreef:
Holy fucking shit, wat een smerig geil lekker wijf tering
Kockar schreef:Hallo, ik vroeg me af of er nog hetero mannen zijn die door de rush van coke tot sex ervaringen zijn gekomen met andere mannen. Ik heb het meermaals gedaan met mannen na stevig gesnoven te hebben.
Poseidon schreef:Kockar schreef:Hallo, ik vroeg me af of er nog hetero mannen zijn die door de rush van coke tot sex ervaringen zijn gekomen met andere mannen. Ik heb het meermaals gedaan met mannen na stevig gesnoven te hebben.
En na het posten van dit topic doodleuk met mij willen afspreken om te nacken
Snorlax schreef:Wacht was dit je eerste post?
Kockar schreef:Snorlax schreef:Wacht was dit je eerste post?
nee bro ik ben zo niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten