Eko schreef:Ik denk dat wij elkaar eens moeten ontmoeten
Eko schreef:Ik denk dat wij elkaar eens moeten ontmoeten
De Taurus 1998 schreef:ik heb iets gelyks meegemaak op dmx ik zat hem hard te space en opeens kwam me hond en ik was opeens gyl dus ik heb de pindakaas gepakt en op mijn lul gesmeert achteraf schaam ik my er wel btj voor maar ja wel een topavond gehad
De Taurus 1998 schreef:ik heb iets gelyks meegemaak op dmx ik zat hem hard te space en opeens kwam me hond en ik was opeens gyl dus ik heb de pindakaas gepakt en op mijn lul gesmeert achteraf schaam ik my er wel btj voor maar ja wel een topavond gehad
davy jones schreef:MMM... Is lekka ... jaja ik word zelf ook taurusbeest onder crack. pak ze allemaal. mannu vrouwun honden katten meervallen koikarpers brulkikkers apen, geitjes bij kinderboerderie. cavias. papagaaien in de dierenwinkel
...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Waanvos schreef:lol heb je je alter ego weer van stal gehaald Poseidon
Wat dacht je, na een poosje in de luwte hebben gezeten,kan ik wel weer is een poging wagen
Hamukun schreef:[quote="psych-out"voelde me ook schuldig omdat ik absoluut niks van mannen moet weten.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:Ik had lus d zijn visie op dit fenomeen wel willen lezen. Jammer dattie niet gereageerd heeft.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Ik denk dat het goed is dat jij geen coke meer doet Basshoven
Basshoven schreef:Ik heb er vroeger heel wat hopen neuspoeder doorgejaagd, maar ik ben nooit van seksuele geaardheid veranderd. Door geen enkele soort dope. Lijkt me ook echt niet fijn als ik daar de dag erna op terug zou kijken.
Van coca werd ik een beetje cocaseksueel. Het liefst had ik die grote steen gepakt, er met de vleeshamer op gemept en mijn geslacht diep in de berg gestoken.
Zo ver ben ik echter nooit gegaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten