Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoe lang duurt dit nog?

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Doc » di jan 17, 2012 1:54 pm

Jamess schreef:Mss dat je wel coke had + coca-ethyleen (ivm de alcohol) en speed en lidocaine ( verdovingen )
Mephedrone lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat een redelijk korte rush geeft ( 45min-1hr) en een zware crash, ook is de geur ontzettend vies en alles behalve mild.


ConKracht schreef:Testresultaat: 67% cocaine en wat manitol en lidocaine (deze stoffen kende ik eerst niet maar het lijken vrij normale versnijdingsmiddelen te zijn). Geen amfetamines of andere rare zaken. Uiteraard niet wat de dealer beweerde (80%) maar nog altijd prima als ik andere testresultaten bekijk.


testresultaat is al bekend :#:
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Jamess » di jan 17, 2012 8:00 pm

grmpf.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor KxK » do jun 20, 2013 12:17 am

Ik heb dit raar genoeg alleen ook met goede coke; laten testen en geen amfetamine of iets dergelijks en 72% coke. Ook praatcick, veel zweten, opgejaagd en tot 4 uur smiddags de volgende dag niet kunnen slapen terwijl mijn vriend al na 2 uur lekker ligt te slapen.. heel leuk als er nog mensen over zijn om mee te chillen maar als iedereen slaapt voel je je ook behoorlijk kut. het is niet zo dat ik mezelf wat aanpraat oid, mijn hart slaat met 2000 per minuut naar mijn gevoel en ik kan absoluut niet slapen!
KxK
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do jun 20, 2013 12:09 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Basshoven » do jun 20, 2013 1:37 am

Vroeger toen ik nog aardig wat coke deed heb ik aardig wat verschillende "soorten" in handen gehad. Soorten waarvan ik van een hoog percentage gegarandeerd kon zijn, en bij mij was het soms ook wel dat je van de ene soort gewoon echt een heel ander effect had dan de andere - zonder dat beide soorten versneden waren met een ander roesmiddel.
Van sommige ging je "snel" en gezellig doen, diep en lang praten, ijsberen op muziek enzo, wakker liggen. Maar soms kwam er ook eentje langs waar je echt chill van werd, alsof je onderuit wil zakken in een stoel, zo chill dat je gewoon kon gaan maffen. Erg vreemd vond ik dat altijd.
Gezien het niet versneden was met andere spulletjes, heb ik verder nooit echt proberen te begrijpen wat dat verschil in ervaring maakte maar misschien heb je ook gewoon, zoals ik wel eens had, een soort spul in handen gekregen die een ietwat andere uitwerking heeft.
Basshoven
Offline
 

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Poseidon » do jul 04, 2013 12:49 am

Ken deze diversiteit in rush~ervaring ook Basshoven.
Kan met het verschil qua stemming te maken hebben tijdens gebruik. Misschien bezitten de planten waar het van afkomstig is verschillende eigenschappen, net als bij wiet & druiven & kraton?
Heeft wellicht ook iets met het chemisch procédé te maken. Vanaf kerosinebad tot kristalisatie met zuren...
Moeilijke kwestie die echter onmiddelijk naar de achtergrond verdwijnt zodra de yeyo je neusholte ingezogen wordt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor ConKracht » za jun 24, 2017 6:40 am

Ik zit vijf en een half jaar later weer in dezelfde situatie. Heel raar om terug te lezen (zie mezelf nog zitten in m'n studentenkamertje) maar nog steeds herkenbaar.

Hoor nog steeds van mensen om mij heen dat ze direct in slaap vallen na een nacht sos. Hier nog steeds niet! Hoofd druk en warm na een paar puntjes 3 uur geleden. Weer geen zin in slapen nog . Toch wel geruststellend dat een aantal mensen hierboven dit ook heeft. Hoor het graag als anderen dit ook herkennen. X
ConKracht
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 9:02 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor ConKracht » za jun 24, 2017 6:50 am

Het verschil dat Basshoven noemt herken ik ook trouwens! Soms heel bedachtzaam en ontspannen (rustig nadenken en overleggen over 'grote kwesties', denken dat je mensen goede adviezen geeft), een andere keer hyped up en gesjeesd (veel te veel en snel praten, alles weer vergeten, druk heen en weer rennen). Ligt bij mij denk ik vooral aan de setting en hoeveelheid alcohol denk ik.
ConKracht
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 9:02 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner