No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Tomaat schreef:Proficiat! Speed voor 60 euro per gram is een record lijkt me...
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Einstein schreef:Cafeïne kan ook, maar dan zou je nog een paar uur later wel weer hebben kunnen slapen, lijkt me. Je neus voelde dus niet echt verdoofd aan (eerder dat het snuiven gewoon geen pijn deed)?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
ConKracht schreef:Ik had wel een verdoofd verhemelte, brok in mn keel, zoetig/bittere smaak ergens vaag achterin mn keel. Snuiven voelde heel 'mild'. Allemaal dingen die ik wel herkende van eerdere keren.
Hoewel de aanwezigheid van speed de meest logische verklaring is had ik dat wel moeten voelen en proeven denk ik? 60 e voor een gram speed zou wel eentje voor in de boeken zijn haha
Einstein schreef:Ik vind speed trouwens helemaal niet branden in mijn neus, ben ik de enige (en nee, ik snuif geen cafeïne)?
Trippie schreef:Ik wil wat jij hebt...
Trippie schreef:Nou je het zegt, dat had ik ook eens met coke. Ik lag al lang in mn tent (was op een festival) en werdt ineens wakker omdat ik een brokje in mn keel voelde schieten. Lag ik een uur strak te wezen in mn tent voordat ik terug kon pitten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten