Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoe lang duurt dit nog?

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor ConKracht » wo dec 28, 2011 9:30 am

Aloha iedereen,

Dit is na vele fantastische meeleessessies mijn eerste post op dit forum. Om te beginnen: bedankt voor alle goeie verhalen en informatie.

Ter zake: ik heb deze avond voor de vijfde keer coke gebruikt. Avond was chill, lulkicks en quasi-diepe gesprekken aan de lopende band. 15 bier voordat we een nummertje wisten te regelen, geen indicatie van een percentage (du boy deed niet in halfjes, leek ervaren te zijn, goeie auto, vlotte babbel, iedereen voelde zich helemaal het mannetje, gram was 60 euro, amsterdam, leek allemaal wel snor te zitten).

Hoe dan ook: 4 kleine lijntjes gedaan, misschien 1/4 gram. Ik ging van 1.30 uur tot het moment van spreken ongelofelijk hard (!). Dit herken ik totaal niet van de vorige keren. Zit nu achter mn computertje heerlijk te gaan op een podcast van oscar mulero, heb een gigantische drang tot praten uitmondende in vreselijk veel whatsapps en ongepaste telefoontjes. Ook wat spanning op de kaakjes en zweten. Slapen zit er niet in lijkt het. Heb tintelende letematen, hersens ratelen maar door. Neiging tot dansen en digitaal gesprekken voeren (mede daarom deze post).Geen comedown, ook geen schuldgevoel of paniek. Wel morgen dingen te doen.

Mijn vraag: zijn jullie bekend met deze lange duur en zo ja: wat zijn de mogelijke oorzaken en hoe hiervan af te komen? Was het eckte eckte goeie sos (nauwelijks voor te stellen hoewel het sterker voelde dan alles wat ik voordien heb mogen proeven) en moet ik dit gewoon uitzitten, was het versneden met pep (nooit gedaan overigens en tevens totaal geen plausibele optie) of stel ik me aan? Alcohol heb ik niet in huis. Benzo's ook niet. Ik ben blij met tips.

Bij voorbaat bedankt en groeten,

ConKracht
ConKracht
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 9:02 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Ivo » wo dec 28, 2011 9:35 am

Klinkt als speed... Echt echt goede coke duurt ook maar 3 uur, en daarna kan je normaal gezien gewoon slapen.
De praatkicks, het zweten, het niet slapen en de lange duur klinken echt 100% als speed.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor ConKracht » wo dec 28, 2011 9:47 am

thanks voor je reply. Had zelf al een vaag vermoeden na wat dingen over speed gelezen te hebben, jouw respons is confronterend maar ook geruststellend.

Jeetje wat een ervaring. Niet verkeerd, vermaak me uitstekend. Helaas totaal niet waar ik naar op zoek was.

Ik heb nog wat over, ik ga het testen zodra ik de kans heb. Ik laat weten wat het was. Nu maar wat rust proberen te pakken.
ConKracht
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 9:02 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Einstein » wo dec 28, 2011 2:00 pm

Lijkt speed inderdaad, of heel misschien iets gelijkwaardigs. Kan nog wel even duren dan voordat je weer kan slapen :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Tomaat » wo dec 28, 2011 2:02 pm

Proficiat! Speed voor 60 euro per gram is een record lijkt me...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Trippie » wo dec 28, 2011 3:16 pm

Ik heb het gevoel dat bij de combinatie coke + alcohol het effect flink wat langer kan duren, maar 7u zoals jij zegt kan echt niet. Ik denk ook dat het versneden was met pep.

Hoe smaakte het en hoe voelde het aan in je neus? Pep brandt namelijk verschrikkelijk en smaakt echt verschrikkelijk chemisch, terwijl coke wat "zoetiger" smaakt, en na een tijdje verdoofd.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Einstein » wo dec 28, 2011 3:25 pm

Aan de combinatie met alcohol ligt dit in ieder geval niet meer, nee, er zat vrijwel zeker wat anders doorheen, of je metabolisme moet heel raar werken :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor duplicity » wo dec 28, 2011 3:47 pm

Tomaat schreef:Proficiat! Speed voor 60 euro per gram is een record lijkt me...

Das inderdaad wel flink in de zeik gezet.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor ConKracht » wo dec 28, 2011 5:45 pm

de smaak was zoetig, een beetje weeïg, niet erg chemisch. Voelde niet scherp in mn neus. Heb nauwelijks geslapen maar voel me verder oké, eten gaat ook prima.

Dat zweten en die trillende handjes deed me trouwens denken aan keren dat ik teveel caffeine ophad. Zou dat een optie kunnen zijn? Ik breng het morgen weg om te testen, jullie horen van me.
ConKracht
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 9:02 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Einstein » wo dec 28, 2011 5:48 pm

Cafeïne kan ook, maar dan zou je nog een paar uur later wel weer hebben kunnen slapen, lijkt me. Je neus voelde dus niet echt verdoofd aan (eerder dat het snuiven gewoon geen pijn deed)?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor ConKracht » wo dec 28, 2011 5:53 pm

Ik had wel een verdoofd verhemelte, brok in mn keel, zoetig/bittere smaak ergens vaag achterin mn keel. Snuiven voelde heel 'mild'. Allemaal dingen die ik wel herkende van eerdere keren.

Hoewel de aanwezigheid van speed de meest logische verklaring is had ik dat wel moeten voelen en proeven denk ik? 60 e voor een gram speed zou wel eentje voor in de boeken zijn haha
ConKracht
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 9:02 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Trippie » wo dec 28, 2011 6:11 pm

Einstein schreef:Cafeïne kan ook, maar dan zou je nog een paar uur later wel weer hebben kunnen slapen, lijkt me. Je neus voelde dus niet echt verdoofd aan (eerder dat het snuiven gewoon geen pijn deed)?


Pilletje vertelde mij overlaatst nog dat hij de aanwezigheid van caffeine juist merkte aan het feit dat hij dan juist niet kan slapen, terwijl hij daar op de pep juist wel in slaagt (in beperkte mate dan he). Zelf kan ik van beide stoffen helemaal niet slapen, maar caffeine voelt wel veel slopender aan, zeker tegen het einde aan, daar had de topic starter juist helemaal geen last van, maar mischien kan ie er ook gewoon beter tegen. Pep had ie toch zeker moeten voelen die shit brand namelijk als de pest.

Mischien was het wel een van die nieuwe RCs?
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Ivo » wo dec 28, 2011 6:22 pm

Klein beetje coke + beetje Levamisol + wat pep/cafëine? Dan voel je helemaal niks.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Intoxication » wo dec 28, 2011 6:24 pm

1g cafeine voor 60 euro :hulde:
nieuwe forumheld :grin:
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor davy jones » wo dec 28, 2011 8:19 pm

Kan best kloppen. Toen ik met coke kennis maakte ging ik ook de hele nacht als een speer op 3 mespunten. Spul kwam direct uit aruba. Geen tussenhandel. Ken ook een aantal mensen die 's nachts werken en wakker blijven op 1 lijntje. Tis maar net hoe gevoelig je er voor bent en hoe goed de kwaliteit is. Uit wat je beschrijft is er niks mee, welke dope het ook mag zijn.
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Einstein » do dec 29, 2011 1:00 am

ConKracht schreef:Ik had wel een verdoofd verhemelte, brok in mn keel, zoetig/bittere smaak ergens vaag achterin mn keel. Snuiven voelde heel 'mild'. Allemaal dingen die ik wel herkende van eerdere keren.

Hoewel de aanwezigheid van speed de meest logische verklaring is had ik dat wel moeten voelen en proeven denk ik? 60 e voor een gram speed zou wel eentje voor in de boeken zijn haha

Lijkt dat er tenminste wel wát coke in heeft gezeten, maar denk dat er ook wel speed in zat, alleen had je dan wat van de smaak moeten merken. Mja, het blijft verder giswerk. Zelfs een RC zou nog kunnen, inderdaad. Van zelfs de beste Arubaanse coke ga je niet 7 uur lang keihard van een kwart gram, me dunkt.
Ik vind speed trouwens helemaal niet branden in mijn neus, ben ik de enige (en nee, ik snuif geen cafeïne)? :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Intoxication » vr dec 30, 2011 6:07 pm

dat hangt bij mij af hoe vochtig hij is einstein
je neusslijmvlies is wateroplosbaar dus een droog product kan wel ff prikken, als hij nog een tikkie nat is scheelt dat wel vindt ik dan (heeft niks met percentages te zien)

en natuurlijk in hoeverre mate je neus al naar de kl*te hebt gesnoven
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Einstein » za dec 31, 2011 12:44 am

Hmm oké, mijn speed was meestal nat omdat ik te lui ben de boel te drogen, kan wel zoiets geweest zijn ja. Mijn neus is in ieder geval nog vrij normaal :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Special K » za dec 31, 2011 2:28 pm

Versneden met speed & mephedrone denk ik zo om eerlijk te zijn..
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Dakkie » do jan 05, 2012 2:22 pm

Einstein schreef:Ik vind speed trouwens helemaal niet branden in mijn neus, ben ik de enige (en nee, ik snuif geen cafeïne)? :#:

Ik vind speed ook niet zo enorm branden, maar het verschilt wel (verschillende soorten speed).
Al moet ik zeggen dat ik de eerste keren jankend en gillend rondrende en zei dat ik dit echt noooooit meer zou snuiven! Nu valt het allemaal wel mee (niet omdat ik het zoveel doe, maar blijkbaar went het toch).
Caffeine(poeder) snuiven is pas afschuwelijk!

Zo'n lulkick en gezellig gevoel krijg ik niet van caffeine, wel wakker blijven, maar veel meer gejaagd dan gezellig. Dat gezellige krijg ik van Speed wel, en ook van sos, maar inderdaad niet zo lang.

Ben benieuwd naar de testresultaten!?
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor ConKracht » za jan 07, 2012 5:31 pm

Testresultaat: 67% cocaine en wat manitol en lidocaine (deze stoffen kende ik eerst niet maar het lijken vrij normale versnijdingsmiddelen te zijn). Geen amfetamines of andere rare zaken. Uiteraard niet wat de dealer beweerde (80%) maar nog altijd prima als ik andere testresultaten bekijk.

Heb het er nog over gehad met vrienden, die konden allemaal wel slapen. Blijkbaar ben ik er (extreem) gevoelig voor of zat ik mezelf gek te maken. Wie zal het zeggen. Gaat hoe dan ook nog wel even duren voordat ik dit nog een keer probeer. Thanks iedereen
ConKracht
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 28, 2011 9:02 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Einstein » zo jan 08, 2012 3:44 am

Manitol en lidocaine zijn vrij gebruikelijk, ja. Best netjes nog dan, vreemd dat je er zo gevoelig voor bent, maar daar is dan ook niet echt een oorzaak voor aan te wijzen :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Dakkie » di jan 10, 2012 8:45 pm

Leuk dat je het nog even laat weten, dat is wel een keurige uitslag! Misschien ben je er gevoelig voor, maar het valt ook niet altijd hetzelfde, dus wie weet valt het volgende x wel weer mee ;-)
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Trippie » wo jan 11, 2012 3:12 am

Ik wil wat jij hebt...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Robin » vr jan 13, 2012 2:18 am

Trippie schreef:Ik wil wat jij hebt...
-I sorta feel like I'm on drugs when I'm with you. Not that I do drugs, unless you do drugs. In which case I do drugs all the time. Every drug.-
Robin
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 10:34 am

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Doc » vr jan 13, 2012 10:47 am

ik heb ook weleens het idee (vooral met potente drugs) dat je uren na gebruik het nogsteeds merkt omdat er in je neus "blijft hangen" en later word opgenomen.

maar kan me niet voorstellen dat dit ook bij coke is en zo sterk, bij bijv. methoxetamine heb ik dat effect wel weleens gehad (of het was placebo, maar echt verkeerd is het niet :stoned: )
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Einstein » vr jan 13, 2012 3:47 pm

Ja, dat had ik altijd met ketamine, ook omdat ik vaak te lui was die kristallen fatsoenlijk te verpoederen :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Trippie » vr jan 13, 2012 3:54 pm

Nou je het zegt, dat had ik ook eens met coke. Ik lag al lang in mn tent (was op een festival) en werdt ineens wakker omdat ik een brokje in mn keel voelde schieten. Lag ik een uur strak te wezen in mn tent voordat ik terug kon pitten...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Special K » za jan 14, 2012 12:34 am

Trippie schreef:Nou je het zegt, dat had ik ook eens met coke. Ik lag al lang in mn tent (was op een festival) en werdt ineens wakker omdat ik een brokje in mn keel voelde schieten. Lag ik een uur strak te wezen in mn tent voordat ik terug kon pitten...


WTF BUUUUUUUUUUUUUUUULLSHIT hahahahahaha , heb je my nog nooit vertelt & lijkt me zeeerr onwaarschijnlijk maat :p

edit na het topic herleest te hebben OT: ik denk dat je Kinine zoekt of iets dergelijks dan ?
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Hoe lang duurt dit nog?

Berichtdoor Jamess » di jan 17, 2012 1:51 pm

deleted , dom gelul omdat ik een post niet gelezen had.
Laatst bijgewerkt door Jamess op di jan 17, 2012 8:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner