Enya schreef:Verschillende bronnen uit verschillende provincies. Testen doe ik niet aan. Ik vind het lekker om onderuit te gaan. Dan kan ik weer de slachtoffer uithangen, en dat maakt mij erotisch gestemt. Ik ben een stoute jongen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Kockar schreef:moeilijk te berekenen omdat ik nooit per g kocht.. 250-300 niet meer
Lizard King schreef:0 ... en ik ben er trots op
psychotrance schreef:half grammetje, was gratis.
volgende keer dat ik het weer aangeboden krijg zal ik het zeker niet weigeren, maar ik denk niet dat ik ooit de volle prijs er voor zou betalen.
Kockar schreef:psychotrance schreef:half grammetje, was gratis.
volgende keer dat ik het weer aangeboden krijg zal ik het zeker niet weigeren, maar ik denk niet dat ik ooit de volle prijs er voor zou betalen.
je weet niet wat je mist
Kockar schreef:psychotrance schreef:half grammetje, was gratis.
je weet niet wat je mist
Kockar schreef:moeilijk te berekenen omdat ik nooit per g kocht.. 250-300 niet meer
Poseidon schreef:Kockar schreef:moeilijk te berekenen omdat ik nooit per g kocht.. 250-300 niet meer
Ben eveneens de tel kwijt. Valt me wel tegen van je dat je onder de kilo zit.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Likeabawz schreef:Lekker paar pilsjes erbij
prototype schreef:De negatieve effecten overstemde voor mij alleen de positieve.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten