knolselderij schreef:geweldig als iemand die pas op het forum zit alle regels al snapt en andere op hun vingers tikt
Virtual schreef:Nee ik ben gewoon eens benieuwt. En als het bij de ene 30 is kan ik vragen of hij last heeft van rottende neus fzo. En als je eens stilstaat bij het totaal aantal gram dat door je neus is gegaan en maal -€ doet kan ik net mensen aanzetten te stoppen
Sjefferd schreef:- euro per gram? Wow.. Dan laat jij je flink afzetten!
Dreuge schreef:OT: maximaal 1 gram in totaal.
Sjefferd schreef:- euro per gram? Wow.. Dan laat jij je flink afzetten!
knolselderij schreef:Sjefferd schreef:- euro per gram? Wow.. Dan laat jij je flink afzetten!
hoop dat je sarcastisch bent
Tomaat schreef:liever - euro voor goede coke dan 40 of zelfs 30 voor bagger imo... Het verschil bij coke tussen goede en slechte is immens!
OT
denk dat ik aan 50 ofzo zit, ruwe schatting.
Sjefferd schreef:knolselderij schreef:Sjefferd schreef:- euro per gram? Wow.. Dan laat jij je flink afzetten!
hoop dat je sarcastisch bent
Nee, dat ben ik niet . Goede bronnen. Dat scheelt een hoop.
knolselderij schreef:
maar jij bent ook heel stoer en de rest die - betaald is dom en totaal niet stoer
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Poseidon schreef:tenminste en kilo of 8
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Poseidon schreef:Durf het bijna niet neer te typen maar het zullen de afgelopen 5 jaar tenminste en kilo of 8 geweest zijn.
Klinkt niet best maar voor die tijd was ik om de 2 weken ziek. Sinds ik dat Godenpoeder toegang tot mijn body verleent heb nooit meer lichamelijke klachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten