Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Exceptional schreef:
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Maar de kans is vrij groot dat je toch ooit nog wel eens het gaat opnieuw gebruiken.
Een tip: de regel van drie, eerst stel je als doel 3 dagen zonder, daarna doel je op 3 weken en vervolgens 3 maanden. Hierna zou je een gewoonte hebben gecreëerd.
Mijnprobleem schreef:In plaats van 1,5 gram haal je gelukkig maar 1 gram
Mijnprobleem schreef:Ik heb het tegen ze gevraagd om me te verwijderen en niet meer te appen bij nummer wijzigingen.
En gevraagd dat als ik bel ze noet gaan leveren. Zelf verwijder ik ook alle nummers. Hoop dat dit gaat lukken!
Ik ben blij met dit soort forums het is goed om dingen (anoniem) te zeggen of te vragen, in mijn situatie helpt het omdat het te gevoelig is voor mijn omgeving.
Ik heb iemand gevonden die ik kan vertrouwen en naar me luisterd zonder te oordelen coor andere die zelfde probleem hebben vind ok dit ook een aanrader!
Het is best een stap om het te zeggen tegen je dealers.
Je heb in je achterhoofd zoiets van wat nou als ik het weet perse wil hoe moet ik er dan aan komen? Maar denk dat het wel een goed hulpmiddel is om te stoppen!
Amvitamientje schreef:Zoek professionele hulp met afkicken. Dat zal misschien niet onopgemerkt voor anderen blijven, maar misschien is het voor hun een verzachting van klap, omdat je jezelf laat behandelen.
En ik weet niet of je alcohol drinkt, dat wil de drang naar coke nog wel eens flink versterken.
zannypopper schreef:Amvitamientje schreef:Zoek professionele hulp met afkicken. Dat zal misschien niet onopgemerkt voor anderen blijven, maar misschien is het voor hun een verzachting van klap, omdat je jezelf laat behandelen.
En ik weet niet of je alcohol drinkt, dat wil de drang naar coke nog wel eens flink versterken.
DIT. En veel succes & sterkte gewenst!
Mijnprobleem schreef:Het staat er weer niet al te best voor. Ben weer in contact gekomen helaas en ga steeds weer voor gaas.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten