JongGeleerd schreef:DolfBeDolf schreef:Op- en afwaarts schrijven we in Nederland gewoon met een t
Hoe moet ik dat nou weer weten?! Ik ben Hongaars!
Bonke schreef:Maar mix eens 2-300mg pep met je snowseal en je gaat geweldig
Poseidon schreef:Bijsluiters zijn voor mensen die uit een ander hout gesneden zijn dan ons dus van mij mag er minimaal van elke upper nog een gram bij. En meer drank.![]()
Poseidon schreef:Bonke schreef:Maar mix eens 2-300mg pep met je snowseal en je gaat geweldig
Hier sluit ik me bij aan manmanman wat een supercombo.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
Prototype schreef:Bij coke geld in eerste instantie een soort omgekeerde tolerantie, de eerste paar keer is er geen kut aan en na een keer of 4 begin je het steeds meer te waarderen.
Maar ik vind pep ook lekkerder.
Naturelover schreef:Prototype schreef:Bij coke geld in eerste instantie een soort omgekeerde tolerantie, de eerste paar keer is er geen kut aan en na een keer of 4 begin je het steeds meer te waarderen.
Maar ik vind pep ook lekkerder.
Vond coca de eerste keer al da bom. Goede kwaliteit weten te fixen ~80%. Was flink scherp, verdoofd, helder en gestimuleerd. Rush duurde ook flink langer, gevoel ebde weg na anderhalf uur.
desniettemin weinig en sporadisch gebruikt.
JongGeleerd schreef:Het verschil zit 'm in de prijs en werkingsduur. Voor coke betaal je de hoofdprijs en dit zie je terug in het feit dat het behoorlijk wat korter werkt dan amfetamine. Wait, what?...
Einstein schreef:Cocaïne werkt voornamelijk als triple reuptake inhibitor, niet als agonist op dopaminereceptoren. Het schijnt dat je cocaine daardoor een indirecte agonist zou kunnen noemen, maar datzelfde kan dan gezegd worden over amfetamine.
Dat cocaïne minder schadelijk is voor het brein dan amfetamine houdt verband met het feit dat het slechts een reuptake inhibitor is (aan transporters bindt) en niet als releaser werkt.
Einstein schreef:dit onderzoek zegt meer over de hersenen van testmuizen dan over de stof cocaïne
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Ik krijg van dit topic trek in coca![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten