JongGeleerd schreef:Ik wil het liever pluggen dan poseidon, hoef je niet als dode je neus op te halen.
JongGeleerd schreef:Ik vind snijden leuk, maar loop liever niet met vuilniszakken vol lichaamsdelen door een dierentuin
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Wormenkrabber schreef:Poseidon schreef:JongGeleerd schreef:Ik vind snijden leuk, maar loop liever niet met vuilniszakken vol lichaamsdelen door een dierentuin
Ik ken wel iemand anders uit de provincie Groningen die daar geen problemen mee heeft.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Je moet alleen bereid zijn om er de hoofdprijs voor te betalen
Kockar schreef:Is het zo moeilijk voor sommige om in het jaar 2014 80% Coke aan te schaffen?
Klimtox schreef:Kockar schreef:Is het zo moeilijk voor sommige om in het jaar 2014 80% Coke aan te schaffen?
Kost me een maandloon man
kevinoow schreef:beetje inhoudsloze post maar oke...?
Kockar schreef:Wel ik ga hier niet over prijzen beginnen, mag niet. Dat doe ik wel als ik Ivo van de troon heb afgestoten
adrie schreef:Zorg dat je goede krijgt, you have been fucked.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten