Wormenkrabber schreef:Mwa, je hebt alleen wat meer nodig bij 55% coke. Van 80% coke hoef je minder te nemen. Punt. Uit.,
Poseidon schreef:Dit zou er moeten gebeuren bij high quality:
• je krijgt een dreun in je kop
•je hart ratelt als een mitrailleur
•een poosje krijg je veel energie
•dan raakt je kop van binnen verdoofd
•je wordt high, moet ff gaan zitten
•als het goed is, wordt je horney as Hell
•je mond wordt kurkdroog
•je gaat bier of iets sterkers drinken: coca-ethyleen
•je wordt nog geiler
Sorry, te subjectief verhaal vermoedelijk.
Sommigen gaan al snuivende boeiende verhalen vertellen.
Anderen slaan portiers buiten westen.
Sommigen worden er lekker chill & ontspannen van.
Trippie schreef:Je moet echt gewoon uitgaan en zuipen als je coke gebruikt. Als je gewoon coke gebruikt zonder meer is er geen kut aan.
Vinz schreef:Wees blij, cocaïne is nog saaier dan poppers.
Frog schreef:Vinz schreef:Wees blij, cocaïne is nog saaier dan poppers.
Echte goede poppers( hoop na msak in omloop), op de piek, en dan klaarkomen kan ik verre van saai noemen.
Poseidon schreef:Frog schreef:Vinz schreef:Wees blij, cocaïne is nog saaier dan poppers.
Echte goede poppers( hoop na msak in omloop), op de piek, en dan klaarkomen kan ik verre van saai noemen.
Veemiedwlihk omdat Eze her ma 3 uur paleb e pijpen te geek werd yield wen hooker drie ofv 10 ,@roesroflesc poppers nloneeeeselllkmm onsrrmder nijnv neusn ...geenvb effdeftv, kan ook aan geleegd hrdebbej dat ik al 3 gr coca, 2 xtc hasj, emwiodk a meer. Kacygas kop had
Duzzx nohb2 uur doorgesextb ejln uoyteineelijk haar boobs en volgespoten
Jammer da t k yte ver heen ben nu want du boner begint ondraaglijke vornpe aan te ne.e
Men
Poseidon schreef:Veemiedwlihk omdat Eze her ma 3 uur paleb e pijpen te geek werd yield wen hooker drie ofv 10 ,@roesroflesc poppers nloneeeeselllkmm onsrrmder nijnv neusn ...geenvb effdeftv, kan ook aan geleegd hrdebbej dat ik al 3 gr coca, 2 xtc hasj, emwiodk a meer. Kacygas kop had
Jammer da t k yte ver heen ben nu want du boner begint ondraaglijke vornpe aan te ne.e
Men
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Poseidon schreef:Frog schreef:Vinz schreef:Wees blij, cocaïne is nog saaier dan poppers.
Veemiedwlihk omdat Eze her ma 3 uur paleb e pijpen te geek werd yield wen hooker drie ofv 10 ,@roesroflesc poppers nloneeeeselllkmm onsrrmder nijnv neusn ...geenvb effdeftv, kan ook aan geleegd hrdebbej dat ik al 3 gr coca, 2 xtc hasj, emwiodk a meer. Kacygas kop had
Men
commoshun schreef:lol, i don't wanneer die too
JongGeleerd schreef:Ik wil het liever pluggen dan poseidon, hoef je niet als dode je neus op te halen.
JongGeleerd schreef:Ik vind snijden leuk, maar loop liever niet met vuilniszakken vol lichaamsdelen door een dierentuin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten