Vreemdgegaan met de witte dame welteverstaan. Ik was hiervoor eigenlijk altijd gelukkig geweest met 'mijn' eerste liefde amfetamine, het was een vrouw waar je weinig geld aan uit hoefde te geven en dagenlang achter elkaar zoet mee kon zijn. Zeuren deed ze niet, en je kon altijd bij haar terecht. Maar op een dag, tsja. Was er die andere mooie vrouw die je plots verleid, en waarin je je daarna verliest. Op het eerste gezicht leek het fantastisch, totdat ze me na een korte nacht al de deur uitgooit, met stress en onrust tot gevolg. Natuurlijk kon ik altijd weer met haar uit, maar dan moest je wel dure dingen voor haar blijven kopen. Zo stom als ik was trapte ik hier natuurlijk met open ogen in. Verder bleef ze maar zeuren, ieder halfuur a 45 minuten eiste ze weer je aandacht op een dwingende manier op. Op het laatst werd het zelfs zo erg, dat ze alleen nog enigszins goedgehumeurd en rustig was na een paar flinke glazen vodka. Wat miste ik opeens weer mijn oude liefde, die kon je gerust 's morgens gedag zeggen en laat in de middag pas weer terug zien komen.
Nee ik heb mijn lesje wel geleerd, ik zit gelukkig weer met mijn oude liefde op de bank. Ondanks alles heeft ze me toch terug genomen. Wat een schat is het toch ook, om het te vieren hebben we 4 dagen voor onszelf genomen, love is burning.
Oost west, thuis best.