Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
WhoisThatGuy schreef:hahah ik ga alleen op me luie kont zitten van blowen ik denk toch dat je met pep verder komt
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Peptalk schreef:Ik zit ook al zo'n 3 jaar op hetzelfde gewicht, wat veel te laag is..
Maar da's al jaren zo, en ken mezelf niet zonder ondergewicht.
Wel ben ik door het blowen veel meer gaan eten, op momenten dat ik stoned ben dan.
Niet stoned is niet eten voor mij.
Dus ik zou pas afvallen wanneer ik stop denk ik!:P
tanita schreef:Ik ben er juist 10 kilo van aangekomen en snap niet hoe jullie met vreetkicks niet aankomen. Want bij mij zijn ze altijd heftig en eet k de halve koelkast leeg.. :S
Lex Talionis schreef:tanita schreef:Ik ben er juist 10 kilo van aangekomen en snap niet hoe jullie met vreetkicks niet aankomen. Want bij mij zijn ze altijd heftig en eet k de halve koelkast leeg.. :S
Tja, sommige mensen (waaronder ik ) hebben het geluk dat ze altijd op hetzelfde gewicht blijven ongeacht wat of hoeveel ze eten
NorthernLightBE schreef:Ben ik nu echt de enige die afvalt als ik een periode veel blow? Ja ik heb wel vreetkicks, maar na een tijdje blowen verdwijnen die en ik val zeker af als ik veel blow. Herkent iemand dit?
By reducing the appetite and raising the metabolism, some smokers may lose weight as a consequence.
DaFunkstarr schreef:Afvallen lukt me toch al nooit, blowen of niet maakt weinig verschil. Al heb ik wel het idee dat als ik zou stoppen, ik me helemaal vol zou proppen met allerlei vet vreten.
Bron: http://drhyman.com/food-addiction-could ... -fat-2499/Here are some of the scientific findings confirming that food can, indeed, be addictive(ii):
1. Sugar stimulates the brain’s reward centers through the neurotransmitter dopamine exactly like other addictive drugs.
2. Brain imagining (PET scans) shows that high-sugar and high-fat foods work just like heroin, opium, or morphine in the brain.(iii)
3. Brain imaging (PET scans) shows that obese people and drug addicts have lower numbers of dopamine receptors, making them more likely to crave things that boost dopamine.
4. Foods high in fat and sweets stimulate the release of the body’s own opioids (chemicals like morphine) in the brain.
5. Drugs we use to block the brain’s receptors for heroin and morphine (naltrexone) also reduce the consumption and preference for sweet, high-fat foods in both normal weight and obese binge eaters.
6. People (and rats) develop a tolerance to sugar—they need more and more of the substance to satisfy themselves—just like they do for drugs of abuse like alcohol or heroin.
7. Obese individuals continue to eat large amounts of unhealthy foods despite severe social and personal negative consequences, just like addicts or alcoholics.
8. Animals and humans experience “withdrawal” when suddenly cut off from sugar, just like addicts detoxifying from drugs.
9. Just like drugs, after an initial period of “enjoyment” of the food the user no longer consumes them to get high, but to feel normal.
TRAVOLTA schreef:kheb sowieso de indruk dat stoners vaak mager zijn, maar dat kan ook toeval zijn
Claviceps schreef:Naar mijn weten is er geen wetenschappelijk verband tussen cannabis en het verhogen van je metabolisme.
Peptalk schreef:Mooi stukje tekst máár..Claviceps schreef:Naar mijn weten is er geen wetenschappelijk verband tussen cannabis en het verhogen van je metabolisme.
Wetenschappelijk bewijs kan ik ook niet leveren, maar denk even met me mee.
Wietgebruik verhoogd je hartslag, en verlaagd je bloedsuikerspiegel.
Met andere woorden: Je lichaam gaat in rust meer verbranden dan normaal in rust.
Máár, omdat de energie die vrij komt bij het verbranden van voornamelijk suikers en vetten niet gebruikt word. (als je stoned bent zit je voornamelijk stil) Dus er word geen energie in het bewegen of opbouwen van spieren gestoken.
Studies published in 1992[8] and 1997[9] indicate that the level of aerobic fitness of an individual does not have any correlation with the level of resting metabolism. Both studies find that aerobic fitness levels do not improve the predictive power of fat free mass for resting metabolic rate.
Anaerobic exercise — such as weight lifting — builds additional muscle mass, which is fat-free mass. Additional fat-free mass will lead to a higher resting metabolic rate according to the above studies.
Peptalk schreef:Vanaf daar rest me maar nog maar 1 conclusie: Die verbrandde energie word opgeslagen in het vetweefsel.
Omdat er ook een hoop mensen zijn die afvallen van blowen (naar mijn ervaring meer dan mensen die er van aankomen) blijft het natuurlijk allemaal heel erg discutabel..
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Antifa schreef:Ben er zelf ook van afgevallen, nooit vreetkicks gehad wel nieuwsgierig hoe het nou kan dat zoveel mensen dat wel krijgen als ze blowen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten