Wietsmoker schreef:Ik zit in blote bast en trainingsbroek achter mijn PC.
Wietsmoker schreef:Ik zit in blote bast en trainingsbroek achter mijn PC.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef:Alsof de rest van die comment wel serieus was... Je zou wel de THC kunnen extraheren trouwens...
JongGeleerd schreef:
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
teiskovic schreef:stoners in een hokje plaatsen is wel erg triest.
Ted Bundy schreef:Dopamientje schreef:Weet je wat het mooie is aan stoners. Aan het einde van de dag zijn ze je allang vergeten.
wij jou ook, wat is je punt.
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten