Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
voldie schreef:ga lekker hard werken joh sukkeltje, ga ik nog ff lekker een blow roken
Frog schreef:voldie schreef:ga lekker hard werken joh sukkeltje, ga ik nog ff lekker een blow roken
Als het over wiet of ritalin gaat, krijgt Voldie het vaak te kwaad!
voldie schreef:Frog schreef:voldie schreef:ga lekker hard werken joh sukkeltje, ga ik nog ff lekker een blow roken
dat ik iemand sukkeltje noem betekend niet dat ik kwaad ben
wat voor reden zou ik hebben om kwaad te zijn
Frog schreef:voldie schreef:ga lekker hard werken joh sukkeltje, ga ik nog ff lekker een blow roken
Preksie schreef:Frog schreef:voldie schreef:ga lekker hard werken joh sukkeltje, ga ik nog ff lekker een blow roken
Zo gaat dat nou eenmaal met stoners.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Zou WS autistisch zijn?
Dopamientje schreef:Weet je wat het mooie is aan stoners. Aan het einde van de dag zijn ze je allang vergeten.
Ted Bundy schreef:Dopamientje schreef:Weet je wat het mooie is aan stoners. Aan het einde van de dag zijn ze je allang vergeten.
wij jou ook, wat is je punt.
Ted Bundy schreef:Dopamientje schreef:Weet je wat het mooie is aan stoners. Aan het einde van de dag zijn ze je allang vergeten.
wij jou ook, wat is je punt.
Wietsmoker schreef::#: Dude, wat doe je in een blowersforum?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten