drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Eentje in Hengelo, geen idee hoe hij heet.
dexdude2 schreef:lolnoob schreef:Eentje in Hengelo, geen idee hoe hij heet.
Rokade? Happy Days?
De laatste keer dat ik in een coffeeshop ben geweest was in november vorig jaar, bij de Rokade toevallig.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
25tolife schreef:Vandaag weer Bordeaux rood
Flameon schreef:Hier in limburg is het ook prijzig, maargoed dat is ook veel toerisme .... dus kun je niet vergelijken.
5 gram amnesia kost hier bv 55 euro
putdeksel schreef:De Jungle oss. dure shop maar de wiet wordt gelukkig steeds beter
Wiet word inderdaad beter daar ja. De wiet is daar zo duur omdat Jungle geen concurrent heeft. daar kan Rene Valkenburg mooi van profiteren
Wat is de Jungle White nu toch lekker he. Heel zoet/kruidig maar ook heel stoned !
Ben jij een Ossenaar?
bosvos schreef:Zijn er ondertussen al beperkingen voor Belgen ofzo?
Vuvuzela Haze schreef:de Baron in Breda.
Prijzen zijn niet meer normaal 47.50 voor 5 gram wiet (W.W., orange pearl) = 9,50 per gram n.
Greenlabs schreef:Turmalijn in Tilburg.
Gelijk ook de laatste keer.
Grammetje (Ocean's Breeze, heel lekker trouwens) gekocht en nog een jointje in de shop gerookt voor we terug vertrokken naar het belgenland. We zijn er bijna buitengepest. Zowel door de barman als door de klanten.
Ik kom 3-4x per week in een coffeeshop (meestal in eindhoven) en dit had ik echt nog nergens meegemaakt... (ja een belgenmopje wel natuurlijk, maar die waren dan niet serieus bedoeld)
Tisjeboy schreef:Greenlabs schreef:Turmalijn in Tilburg.
Gelijk ook de laatste keer.
Grammetje (Ocean's Breeze, heel lekker trouwens) gekocht en nog een jointje in de shop gerookt voor we terug vertrokken naar het belgenland. We zijn er bijna buitengepest. Zowel door de barman als door de klanten.
Ik kom 3-4x per week in een coffeeshop (meestal in eindhoven) en dit had ik echt nog nergens meegemaakt... (ja een belgenmopje wel natuurlijk, maar die waren dan niet serieus bedoeld)
Nare shit .
Je kan in de shop toch wel een voeitje en een tippie krijgen.. ?Jumbo schreef:Ik had geen rolmateriaal bij me dus ik kocht twee voorgedraaide.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten