Vuvuzela Haze schreef:Lavalamp schreef:Vuvuzela Haze schreef:Majestic Breda
Zoooo onvriendelijk zeg...
Daar staan ze om bekend ja . Werd wel wat gezegd werd incl. grapje.. voor de eerste keer! Dus positief en de santa maria was ook wel chill.
"De bril" die soms bedient vermijd ik. Die gooit je zakje op de toonbank en loopt weg
Dopamientje schreef:Ik vind Purple Rain wel erger dan Majestic.
MDMC schreef:Dreadlock - Nijmegen
Lex Talionis schreef:MDMC schreef:Dreadlock - Nijmegen
Goeie shop, verdomd sterke wiet (en ook nog lekker) en het kost geen drol daar
OT: pink eindhoven
Pluisje12 schreef:Indian / Eurogarden / grashopper : eindhoven.
ben 1 van die kutbelgen
MDMC schreef:Lex Talionis schreef:MDMC schreef:Dreadlock - Nijmegen
Goeie shop, verdomd sterke wiet (en ook nog lekker) en het kost geen drol daar
OT: pink eindhoven
Dat heb je helemaal goed! Echte kwaliteit, en indd de prijs is heel erg netjes. Wetende dat bijv. een semi haze rond de 7 euro zit, en super silverhaze op 8,5. Dat vind je bijna nergens een haze onder de 10 euro. En kwalitatief erg goed.
Wat betreft shops in Eindhoven, ken alleen de grasshopper, waarvan ik zeg thumbs up! Heb daar ooit een strawberry haze gehaald, en een appel haze! IK had nog nooit zulke aparte wiet gerookt. Het rook en smaakte letterlijk naar de aardbeien en appel (zo zoet als het maar kon!).
seth schreef:De beste shop vind ik nog altijd de bakkerij. Maar als belg ben je dan ook echt die supermarkt-coffeeshops gewend en die zijn KUT!
Pluisje12 schreef:seth schreef:De beste shop vind ik nog altijd de bakkerij. Maar als belg ben je dan ook echt die supermarkt-coffeeshops gewend en die zijn KUT!
de bakkerij vind ik zelf anders ook wel redelijk ''commercieel'' hoor?
En wij blijven ook meestal geen uren hangen in een coffeeshop dus voor mij is dit absoluut niet nodig. altijd nog de autorit terug naar huis.
De Indian in EHV was vroeger anders wel heel gezellig, maar sinds het daar verbouwd is even geleden pffft. Juist een fitness center waar je binnenwandelt.
Pending schreef:
edit: ik zou graag nog 'ns naar de Grasscompany in Tilburg gaan. Hoor er goeie dingen over, ook qua eten en sfeer enzo. Iemand ooit geweest?
Sublimo schreef:Mississippi in Maastricht.
Devil Fish schreef:Africa in Tilburg.
Pending schreef:Sublimo schreef:Mississippi in Maastricht.
Die zou ik voortaan voorbij lopen! Mississippi en Smokey zijn beide bagger (echt toeristenshops). Als je weet waar die zit, kun je beter naar Kosbor( ) of Easy going(veel fransen, duur, maar wel goed). Deze 2 zitten allebei vlakbij de stoomboten, en zijn gewoon veel beter!
Moet ik er wel aan toevoegen dat je in de Mississippi een gram hasj kan kopen voor 5 euries
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Lex Talionis schreef:Ik moet naar de shop, mijn wiet is op.
Weet alleen nog niet welke
MDMC schreef:Lex Talionis schreef:Ik moet naar de shop, mijn wiet is op.
Weet alleen nog niet welke
Zat tzelfde te bedenken.... Neig een lekker plakkie afghaan te halen bij de Dreadlock in Nijmegen Maar ben eigenlijk te lam om te lopen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten