Cropp schreef:Als je vraagt aan iemand of je ook een hijsje mag, wacht gewoon op je beurt, schooier!
Smiley schreef: een pure thc blow.
Peptalk schreef:Cropp schreef:Als je vraagt aan iemand of je ook een hijsje mag, wacht gewoon op je beurt, schooier!
En wat als iedereen normaal gezien z'n eigen jointje draait, en je wilt gewoon proeven van die joint van je buurman?
OT: Meer dan 10% van het aantal posts in het coffeeshop gedeelte hebt.
Robin schreef:Robin schreef: een pure thc blow.
Uh sorry dat dit verwarring heeft veroorzaakt, maar we hebben die gewoon zelf gemaakt. We hadden 20 gram totaal gekregen en dit hadden we gewoon op een grote berg op tafel geflikkerd. Toen hadden we het daarna het weer in een tas gedaan. Toen hebben we een paar keer met onze creditcards over tafel gesleept, en daarvan hadden we zo'n blow gedraaid.
TRAVOLTA schreef:peptalk toch
Peptalk schreef:Robin schreef:Smiley schreef: een pure thc blow.
Uh sorry dat dit verwarring heeft veroorzaakt, maar we hebben die gewoon zelf gemaakt. We hadden 20 gram totaal gekregen en dit hadden we gewoon op een grote berg op tafel geflikkerd. Toen hadden we het daarna het weer in een tas gedaan. Toen hebben we een paar keer met onze creditcards over tafel gesleept, en daarvan hadden we zo'n blow gedraaid.
Een skuff joint dus.
Pure THC bestaat (gelukkig, zou vrij saai zijn) niet in een rookbare pure vorm.TRAVOLTA schreef:peptalk toch
Whut?
PoisonDrink schreef:Je weet dat je te veel blowed als je niet meer deftig kan quoten in het coffeeshop subforum.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Dopamientje schreef:Je een joint achterstevoren aansteekt.
Of in je mond stopt.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Dopamientje schreef:Je een joint achterstevoren aansteekt.
Of in je mond stopt.
YES ! Ik dacht dat ik de enige was !
Dopamientje schreef:Dat ben je ook.
duplicity schreef:Dopamientje schreef:Dat ben je ook.
Jullie niet ?
Bier schreef:Als er as op je laptop ligt en je dat niet eens in de gaten hebt...
duplicity schreef:Dopamientje schreef:Dat ben je ook.
Jullie niet ?
Bier schreef:Je te dik word door de vreetkicks...
DaFunkstarr schreef:Bier schreef:Als er as op je laptop ligt en je dat niet eens in de gaten hebt...
Als je wel in de gaten hebt dat er as op je laptop ligt, en het je eigenlijk niet echt boeit.
Bier schreef:Je te dik word door de vreetkicks...
Dopamientje schreef:Blaas je er toch gewoon vanaf?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten