Svstoned schreef:Bosvos schreef:Als je iets meer wiet in je joint draait om een halve op te roken en de andere helft voor de dag erna te houden... en de dag erna merken dat je misschien 2 trekjes over hebt...
Het doet deugt om te zien dat ik niet de enige ezel ben die zich meerdere malen stoot aan dezelfde fout XD
Kijk niet naar me!
Pfft nog 1 trekje dan...
Oke nu steek ik je weg waar ik je niet meer kan zien, vlug nog 1 trekje dan.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
FlashKip schreef:als je 2 dagen niet naar school bent geweest en de hele dag in je bed ligt en reggae luisterd..
Pending schreef:...Als je 's ochtends om 10 uur je bed uitrolt en om 11 uur je eerste J draait... vervolgens eten laat komen en de dag doorsmoked terwijl je games speelt op je playstation 2. 'savonds pizza bestelt (afhalen) waarna je meteen doorfietst naar de sjoppa om 'voor morgen alvast' te halen. 's Avonds een film download en opzet, J twist en oprookt, nog een J twist... En net voordat je in slaap valt er achter komt dat je vandaag eigenlijk van alles zou regelen, en de gehele dag zowat niet gepraat hebt met niemand...
& de dag daarna 't zelfde uiteraard
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Pending schreef:...Als je 's ochtends om 10 uur je bed uitrolt en om 11 uur je eerste J draait...
Deviance schreef:Loop je nou te trollen ? Voortgezet onderwijs = Middelbare school?
Maar ach, doe vooral waar je zelf zin in hebt.
FlashKip schreef:Deviance schreef:Loop je nou te trollen ? Voortgezet onderwijs = Middelbare school?
bedoel die erna ... ben ff de naam kwijt.. erg dit
ook een teken dat ik teveel blow, krijg dan last van mijn geheugen. super irritant
Pending schreef:...Als je 's ochtends om 10 uur je bed uitrolt en om 11 uur je eerste J draait... vervolgens eten laat komen en de dag doorsmoked terwijl je games speelt op je playstation 2. 'savonds pizza bestelt (afhalen) waarna je meteen doorfietst naar de sjoppa om 'voor morgen alvast' te halen. 's Avonds een film download en opzet, J twist en oprookt, nog een J twist... En net voordat je in slaap valt er achter komt dat je vandaag eigenlijk van alles zou regelen, en de gehele dag zowat niet gepraat hebt met niemand...
& de dag daarna 't zelfde uiteraard
MDMC schreef:FlashKip schreef:Deviance schreef:Loop je nou te trollen ? Voortgezet onderwijs = Middelbare school?
bedoel die erna ... ben ff de naam kwijt.. erg dit
ook een teken dat ik teveel blow, krijg dan last van mijn geheugen. super irritant
Nu loop je wel te trollen , je weet dus niet welk soort onderwijs je volgt?
Ik doe lekker mee in dit spelletje, misschien kan ik je geheugen eens opfrissen!
In Nederland kennen wij 2 onderwijs soorten, namelijk het Middelbaar beroepsonderwijs en het Hoger onderwijs. Binnen deze onderwijs soorten heb je weer onderverdeling. Maar ik denk dat je nu al wel een beetje moet weten welke opleiding/studie je volgt, en welk niveau dat is.
Peptalk schreef:3 letters om te onthouden... MBO, MBO!!!!
FlashKip schreef:nee sirrieus kon er ff neit opkomen, heb de afgelopen 3 dagen misschien 8 uurtjes geslapen..
naja ik doe dus middelbaar beroepsonderwijs :P
DaFunkstarr schreef:Je in het begin nog een week deed met een pakje vloei, nu nog maar 2 dagen..
Tomaat schreef:Whut 16 per dag? Als ik tegen de 10 per dag aanleun (alleen) dan loop ik eigenlijk constant knetterstoned, maar 16???? Nice
DaFunkstarr schreef:Nog steeds. Mazzelaar ben ik.
DaFunkstarr schreef:Nou, zo nice vind ik het nu niet meer.. want ik had een doos met 50 pakjes lange vloei.. maar die is nu ook op. Ben bezig met het laatste pakje.
Lex Talionis schreef:DaFunkstarr schreef:Je in het begin nog een week deed met een pakje vloei, nu nog maar 2 dagen..
Dude, echt maar 2 dagen met een pakje vloei? 16 per dag is wel heel veel...
PoisonDrink schreef:Lex Talionis schreef:DaFunkstarr schreef:Je in het begin nog een week deed met een pakje vloei, nu nog maar 2 dagen..
Dude, echt maar 2 dagen met een pakje vloei? 16 per dag is wel heel veel...
Even vermelden dat DaFunkstarr een bevallige jonge dame is.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten