Peptalk schreef:Wiet is bij mij een super medicijn tegen een kater.
Peptalk schreef:Alzheimer!
Peptalk schreef:Edit: Aah, EPO de doping bedoel je?
Lex Talionis schreef:Ik zou wel eens een wielrenner op wiet willen zien rijden die doet een week over die etappe
Peptalk schreef::lol: Haha ja inderdaad!
Hoewel cannabis dan wel weer in alle sporten verboden is
Nooit gesnapt hoe je van wiet beter zou kunnen presteren..
Nahja sporten als darten, schaken, poolen ed. misschien nog wel, aangezien concentratie hierin een belangrijke rol speelt.
Maar kracht of uithoudingssporten, en niet mogen blowen...
Deviance schreef:Ontopic: Ik moet voor maandag een verslag inleveren en ik voel me nu net Towlie uit Southpark ''maybe if I just get a little bit high first.. I always get good ideas when I'm high!''. Terwijl ik weet dat als ik ga smoken er geen fuck van terecht komt en ik morgen er weer uren en uren aan moet besteden
Bier schreef:Als je een hele joint kunt draaien uit de kruimeltjes wiet die in je pyama en je badjas zitten...
seth schreef:Bier schreef:Als je een hele joint kunt draaien uit de kruimeltjes wiet die in je pyama en je badjas zitten...
Als je zoveel morst wil dat gewoon zeggen dat je niet kan rollen...
FlashKip schreef:je veel taalfouten gaat maken zoals: muggen met "ch"; muchen
Pascal schreef:FlashKip schreef:je veel taalfouten gaat maken zoals: muggen met "ch"; muchen
Of is in plaats van eens schrijft.
Sound familiar?
Pascal schreef:FlashKip schreef:je veel taalfouten gaat maken zoals: muggen met "ch"; muchen
Of is in plaats van eens schrijft.
Sound familiar?
Devil Fish schreef:*Sounds
Tomaat schreef:Twijfelen over dingen zoals bv ernstig / ernsteg is ook een klassieker...
Pascal schreef:Tomaat schreef:Twijfelen over dingen zoals bv ernstig / ernsteg is ook een klassieker...
Ja, en tenzij je nou dyslectisch bent, heb je totaal geen excuus!
FlashKip schreef:ja dat is te merken of moet het eens zijn pascal?:P
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten