Miele schreef:Je in de kroeg een wietlucht ruikt, en na nader onderzoek dit je eigen zweetlucht blijkt te zijn
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Delysid_Vicious schreef:Als je van het ene moment op het andere ineens in een ambulance ligt met een hersenschudding.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Delysid_Vicious schreef:lolnoob schreef:Dat is dus niet alleen de wiet he
Nee klopt, maar die vlekken begonnen al een beetje bij de derde joint.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Niet noodzakelijk van blowen.. maar wel roken. Dat je wondjes op je tong hebt en dat het dus 'pijn' doet om te roken. Moet maar eens wat minderen
s0s>9000 schreef:duplicity schreef:Niet noodzakelijk van blowen.. maar wel roken. Dat je wondjes op je tong hebt en dat het dus 'pijn' doet om te roken. Moet maar eens wat minderen
Hoe kom je dan aan die wondjes op je tong?
Je weet toch wel dat je het bruine kant van de sigaret in je
mond moet steken he, niet de gloeiende kant waar rook uitkomt?
Bier schreef:Als je het niet belangrijk meer vind hoeveel jointjes je rookt op een avond...
Miele schreef:Je met een joint in je hand buienradar checkt wanneer je weer kan blowen
Miele schreef:Je met een joint in je hand buienradar checkt wanneer je weer kan blowen
watungedoe schreef:Als de wiet van de vorige dag nog in je snor hangt.
Arthur King schreef:Als je wiet gaat halen en eenmaal weer thuis erachter komt dat je nog had.
MDMC schreef:Arthur King schreef:Als je wiet gaat halen en eenmaal weer thuis erachter komt dat je nog had.
Herkenbaar
Lex Talionis schreef:Als je 30 euro Super Skunk op straat vind en dat in een avond oprookt
Lex Talionis schreef:Als je 30 euro Super Skunk op straat vind en dat in een avond oprookt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten