Peptalk schreef:Aantikken kan ook op je duimnagel of een boek oid.
Hoewel ik hem ook altijd aanstamp (met peuk, sleutel, pen, whatever maar past) en daarna nog even aantik. Lekker dubbelop
OT: wanneer je je jointjes aanstampt EN aantikt.
Madcat schreef:als je in discussie gaat over hoe je je jontje het beste kan aantikken of aanstampen, ik draaide ze meestal aan.
was is nu het beste?
Dopamientje schreef:Ik draai vaak ook de bovenkant dicht en schud de joint dan heel en weer. Driedubbelop dus
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Doc schreef:Je zeker weet dat je weer je wiet kwijt bent, de hele kamer doorzoeken en dan toch (weer) gewoon eropzitten.
Dopey schreef:...Als je hier wat ging typen maar niet meer weet wat.
twizz schreef:als je een spel van 11Gb download tegen 12kb/sec en de hele tijd naar het downloadbalkje kijkt om te zien hoe lang het nog duurt... Nog 8.5Gb te gaan
Peptalk schreef:twizz schreef:als je een spel van 11Gb download tegen 12kb/sec en de hele tijd naar het downloadbalkje kijkt om te zien hoe lang het nog duurt... Nog 8.5Gb te gaan
Dan ben je letterlijk anderhalf jaar aant downloaden man :/ Heel wat jointjes te roken dan nog..
OT: Je met je vrienden een meet houdt in de shop, omdat het al weer vééél te lang geleden is.
Om er daarna achter te komen dat het nog geen week geleden is..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Delysid Vicious schreef:Als de bank aanvoelt als een eiland.
Madcat schreef:Delysid Vicious schreef:Als de bank aanvoelt als een eiland.
Als jezelf een eiland bent en je beweegt door je ademhaling.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten