Cropp schreef:`Godverdomme wat was dat een goeie pot sex! Kom lekker op mijn buik liggen dan roken we er een-jointje`
Madcat schreef:alse je een half uur lang naar een diepvriespizza in de oven staat te kijken tot ie warm is
Madcat schreef:Als je reserve wiet hebt liggen voor het geval je niet de deur uit kan
bonghit schreef:Als je om 23:15 (vanavond) nog gebakken aardappelen met,
spek en ui bakt,om je vreetkick te stillen
Xeloc schreef:bonghit schreef:Als je om 23:15 (vanavond) nog gebakken aardappelen met,
spek en ui bakt,om je vreetkick te stillen
Munchies vs stoners luiheid... Ik zou echt geen maaltijd kunnen koken! Maar twijfel wel vaak ja!
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:haha dat deden wij ook altijd
maar sinds ik op mezelf woon is het nergens meer voor nodig. kamer opruimen schiet er dan wel weer bij in wat een nadeel is.
het mooiste is gewoon dat de ouders hard hebben gewerkt om een mooi huis met mooie spullen te kunnen kopen en je dat als paradijs kan gebruiken ipv je steeds te ergeren dat je maar met 5 man op je kamer kan zitten omdat er niet meer plek is
BOOBS schreef:Als je net je joint hebt gerookt, de telefoon beneden gaat, en je vervolgens naar beneden gaat en 1 uur op de grond gaat liggen. Omdat het chill is.
Vlakke harde ondergrond heeft iets masserends.
bonghit schreef:Als er op je kamer alleen maar lege wiet zakjes liggen
DutchCookie schreef:wanneer je van plan bent naar de kapper te gaan en al je haar van het afgelopen jaar er in een keer af te scheren zodat je het op kan roken omdat je erachter bent gekomen dat thc bijna een jaar lang in je haar blijft zitten
peprick schreef:je tijdens het draaien van een joint ineens niet meer weet wat je aan het doen bent...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten