bonghit schreef:Als je naar een avondje blowen,
de volgende ochtend wakker word met het licht op je kamer nog aan
Omdat je die avond te lui was om het licht uit te doen
Bier schreef:Als het in je slaapkamer hetzelfde ruikt als in de coffeeshop.
Dr.Gonzo schreef:Bier schreef:Als het in je slaapkamer hetzelfde ruikt als in de coffeeshop.
Lekker als het bij jou in de slaapkamer ruikt naar Marokkanen ,Redbull en dönner(waar ik altijd haal ruikt het tenminste zo)..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Peptalk schreef:OT: Je genoeg wiet inslaat maar daardoor elke keer vloei moet gaan kopen om te kunnen blowen aangezien je wel gewend bent dat er wiet in huis is maar niet aan het feit dat er nog steeds een pakje vloei per week doorheen gaat.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Peptalk schreef:Heb trouwens wel eens zo'n doos gehad, probleem bij mij: Telkens als een maatje dan om een vloeitje vraagt is het: 'Oh hier, neem maar heel plakje'. En binnen no time is je doosje leeg dan.
Ivo schreef:Peptalk schreef:Heb trouwens wel eens zo'n doos gehad, probleem bij mij: Telkens als een maatje dan om een vloeitje vraagt is het: 'Oh hier, neem maar heel plakje'. En binnen no time is je doosje leeg dan.
Dat was net een van de redenen dat ik zo'n doos gekocht heb Ik woon echt te ver van een nachtwinkel en als iedereen van mijn pakje vloeitjes zat te roken, moest ik echt elke dag een nieuwe halen. Met zo'n doos kon ik gewoon een pakje voor een euro verkopen
Patrick Bateman schreef:Gewoon een flinke graai naar vloei doen in de shop.
Ivo schreef:Patrick Bateman schreef:Gewoon een flinke graai naar vloei doen in de shop.
Ik ging 1 keer per 2 maanden naar de shop, dan mag ik wel écht flink graaien
KingX schreef:Als je..Spoiler! :
Ivo schreef:Je vindt dat een jointje er wel in zou gaan, er eentje rolt, die dan half oprookt en in de asbak naast 4 andere halve joints legt die er blijkbaar nog liggen.
Ivo schreef:Als je een halve joint hebt opgerookt, besluit even te pauzeren en die joint naast 5 andere halve joints in de asbak legt. En dan natuurlijk een kwartiertje later vergeten bent dat je nog een joint hebt en gewoon een nieuwe rolt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten