Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

za dec 24, 2011 3:01 am

Het deed me ook wel aan ketamine denken. Rare ervaring.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

za dec 24, 2011 9:19 am

Madcat schreef:Als jezelf een eiland bent en je beweegt door je ademhaling.


Eens heel erg gehad op Salvia... Meest intense ervaring met dat spul.

OT: Je al helemaal druk maakt of de shop wel op 1e kerst geopend is.. Wat later loze zorgen blijken te zijn. 365 dagen per jaar open :rock:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

za dec 31, 2011 1:56 am

jezelf te lam voelt om je te focussen op het scherm en uiteindelijk maar een wazig beeld hebt ..

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

za dec 31, 2011 1:46 pm

..je regelmatig denkt, ''ik moet echt stoppen''.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

za dec 31, 2011 3:14 pm

als je wiet altijd op is

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

ma jan 02, 2012 9:20 pm

Je weet dat je te veel blowt als: je de avond van te voren al een blowtje draait zodat je dat smorgens vroeg niet meer hoeft te doen maar gwn gelijk op kan steken :stoned:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr jan 06, 2012 8:25 pm

MegaForce schreef:Je weet dat je te veel blowt als: je de avond van te voren al een blowtje draait zodat je dat smorgens vroeg niet meer hoeft te doen maar gwn gelijk op kan steken :stoned:

Dat is gewoon vooruit denken :mrgreen:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

zo jan 08, 2012 7:45 pm

Hier 1tje van een paar weken terug: we zochten om het huis van een kameraad,we waren in de goedw straat maar huis was niet meer te vinden,het huis van mijn kameraad had toch niet zo'n lange oprit ik was helemaal verdwaast(zijn straat bestaat uit twee delen,en ja we zatten dus op het verkeerde stuk te zoeken :rock: :stoned:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

ma jan 09, 2012 1:58 am

Als je de halfe winkelstraat terugloopt om alvast de ov kaart op te waarderen, en dat je dan op de klok kijkt en ziet dat het 15:30 is. normaal moet je dan buslijn 3 hebben naar het werk.Je stapt de bus in, je loopt richting je werk, en net op tijd, voordat je in zicht bent. bedenk je je dat je eigenlijk vrij bent, maar je weet niet meer waarom je die kant op ging. Eenmaal op het station staan twee nog verdwaasdere kennissen bij lijn 6 te wachten, waar je normaal uitstapt. Dan maar bij Smullers naar binnen, voor een frikandel pindasaus en een patatje ketchup.

jezus en dan gewoon zoveel blowen dat het je niet eens meer uitmaakt hoe mensen naar je kijken. met rode ogen en mensen aanstaren :D

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr jan 13, 2012 10:48 pm

Als je zo veel blowt dat je uiteindelijk maar stopt omdat je met geen mogelijkheid meer stoned word

en na 3 dagen denkt fok stoppen ik rook alleen nog puur daar word ik wel knetter van :stoned:

na een paar maanden hardcore pure jonko´s blazen merk je dat je nu echt veel te veel wiet rookt
(zelfde hoeveelheid even dikke jonko's maar dan zonder tabak, en dan ook alleen omdat m'n vrienden te pussy zijn voor pure wiet :kleuter: )

En dan maar helemaal stopt omdat t nu gewoon echt niet leuk meer is...

En je er na 1 week achterkomt dat er ook zo iets als ''helder'' zijn bestaat, heerlijk gevoel trouwens!
en je dan bedenkt dat je dat gevoel al jaren niet meer gehad hebt, en wat je eigenlijk allemaal wel niet gemist hebt daardoor...

Dus voor de kids, blowen is leuk maar push 't niet teveel omdat het eerst zo onschuldig lijkt...

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

wo jan 18, 2012 11:14 pm

Je weet dat je teveel blowt als ..

je bij het hele, hele, hele moeilijke wakker worden door blowen, die dag besluit niet te blowen.
En vervolgens na je werk/stage meteen een joint draait. En dat een paar maanden lang.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

do jan 19, 2012 6:04 pm

je weet dat je teveel blowt als je wiet blijft kopen al heb je een paar potten eigen kweek:P

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

do jan 19, 2012 6:46 pm

:# Die is wel erg herkenbaar!

Altijd dat gehamster :hulde:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

do jan 19, 2012 11:50 pm

Als je geld eerder op is dan je Wiet

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr jan 20, 2012 12:04 am

Dan blow je toch juist te weinig? Aangezien je wiet nog niet op is :kleuter:

OT: Je 3 uurtjes gaat rijden om een nog nooit gerookt soortje aan te schaffen.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr jan 20, 2012 5:50 pm

Peptalk schreef:Dan blow je toch juist te weinig? Aangezien je wiet nog niet op is :kleuter:

OT: Je 3 uurtjes gaat rijden om een nog nooit gerookt soortje aan te schaffen.

Hehe dat doe ik ook wel voor hele lekkere NY diesel :rock:


Als je hoopt dat je weer iets nuchterder wordt zodat je nog meer kan blowen.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

do feb 16, 2012 11:27 pm

je je halve joint aansteekt,
1x teugt
en hem weer netjes terug legt
...
beseft dat hij ondertussen uit is
hem terug aansteek
1xteugt
en netjes trug legt ,
...
beseft dat hij ondertussen uit is
hem terug aansteekt
1x teugt
en hem weer netjes terug legt...

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

do feb 16, 2012 11:37 pm

Peptalk schreef:
OT: Je 3 uurtjes gaat rijden om een nog nooit gerookt soortje aan te schaffen.


zo gek zou ik ook zijn :grin:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr feb 17, 2012 11:07 am

15 euro wiet haalt en het oprookt voor je de coffeeshop verlaat.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr feb 17, 2012 4:53 pm

Als je een joint aan het draaien bent terwijl je met twee anderen al drie joints aan hebt staan :)

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr feb 17, 2012 6:09 pm

als "after" iets altijd een perfect excuus is: after-dinner, after-school, after-work,...

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr feb 17, 2012 6:28 pm

als "pre" iets altijd een perfect excuus is: pre-dinner, pre-school, pre-work,... :kleuter: :stoned:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr feb 17, 2012 6:44 pm

Peptalk schreef:als "pre" iets altijd een perfect excuus is: pre-dinner, pre-school, pre-work,... :kleuter: :stoned:


Op deze zat ik natuurlijk al te wachten :kleuter:
Ik probeer de pré's meestal te vermijden want dat word dan vaak pré-niets-doen-en-verder-chillen.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

vr feb 17, 2012 8:15 pm

..als je huis een teringzooi is, en voordat je het gaat opruimen je een joint rookt, en dan toch maar niet gaat opruimen.

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

ma feb 20, 2012 2:12 pm

... je twee tipboekjes per week moet kopen (om over vloei nog maar te zwijgen :P )

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

ma feb 20, 2012 7:02 pm

Azymuth schreef:
Peptalk schreef:als "pre" iets altijd een perfect excuus is: pre-dinner, pre-school, pre-work,... :kleuter: :stoned:


Op deze zat ik natuurlijk al te wachten :kleuter:
Ik probeer de pré's meestal te vermijden want dat word dan vaak pré-niets-doen-en-verder-chillen.

Precies, after-jointje, of een `blij-dat-ik-thuis-ben-jointje`

`ik heb de hele dag gewerkt, een plak geld verdiend en aan al mijn verplichtingen voldaan, dus ik heb hem gewoon verdiend-joint` 8-)

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

ma feb 20, 2012 7:03 pm

`Godverdomme wat was dat een goeie pot sex! Kom lekker op mijn buik liggen dan roken we er een-jointje`

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

wo feb 22, 2012 4:00 am

Als je midden in de nacht zin hebt in een worstenbroodje, je de oven wilt voorverwarmen, en er dan achter komt dat je de oven wel hebt aangezet, maar de temperatuur vergeten bent in te stellen... :stoned:

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

do feb 23, 2012 4:21 am

alse je een half uur lang naar een diepvriespizza in de oven staat te kijken tot ie warm is

Re: Je weet dat je te veel blowt als...

do feb 23, 2012 11:02 pm

Madcat schreef:alse je een half uur lang naar een diepvriespizza in de oven staat te kijken tot ie warm is


haha,vet 8-) :stoned: :grin:
Plaats een reactie